Insıgnıa mı passat mı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan uk7681
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

PASSAT MI INSIGNIA MI

  • PASSAT 2.0 DSG SANZIMAN 170 HP COMFORTLINE

    Oy: 62 42.2%
  • INSIGNIA 2.0 ACTİVE SELECT 160 HP COSMO

    Oy: 85 57.8%

  • Kullanılan toplam oy
    147
oylayanlar yorum yaparlarsa sevınırım ? ınsıgnıa su an yenı kronık sorun olması falan tedirgin ediyor beni


GM şirketi o kadar yatırım yapıcak , o kadar ARGE yapıcak insignia üretilecek sonra bu araç klasmanında dünyanın en çok satılan 3ncü aracı olacak ve bunda bi kronik sorun çıkacak, :D

insigniakların LPG taktıranların çektikleri haricinde bir sorunu olduğunu hiç duymadım.
 
GM şirketi o kadar yatırım yapıcak , o kadar ARGE yapıcak insignia üretilecek sonra bu araç klasmanında dünyanın en çok satılan 3ncü aracı olacak ve bunda bi kronik sorun çıkacak, :D

insigniakların LPG taktıranların çektikleri haricinde bir sorunu olduğunu hiç duymadım.

Kronik sorunu olmayan araç yok malesef buna en lüks markalarda dahil illaki insigniada da çıkacaktır umarım ufak tefek can sıkmayacak şeyler olur araç yeni olduğu için pek fazla bilinmiyor sorunları henüz
 
kronik sorunlarını söyleyim

1- disk çizilmesi
2- plastik aksamların çıtırtısı
3- elektrikli koltukların ağır yük altında çok az sağa sola oynaması
4- Bridgestone 245/45 R18 lastiklerin artık bulunamaması


1- araç ilk çıktığında 2009 modellerde arka diskler çok fazla çiziliyordu. araçlar servise gelmeye başlayınca önce diskleri tornaladılar, sorun devam edince balatalar değişti, sorun yine devam etti, bu arada GM'e bildirimler yapılıyordu. sorunlu TRW arka balataları değiştirildi, yeni GM-TRW markalı arka balatalar takıldı, sorun düzeldi. artık disk çizilmesi gündemde değil.

2- yine 2009 modellerde konsolun plastik aksamı çıtırtı yapıyordu. çok yoğun sipariş ve yoğun bir üretim bandı olmasından kaynaklandığını belirttiler. gerekli özen verilemiyormuş. ki bu bahsi geçen zamanda Insignia'nın 130.000 sipariş aldığı açıklanmıştı.
2010 modellerde bu sorunda çözüldü. 2009 modeli satıp 2010 alanlar var, nazar değmesin yeni araçlarında çıtırtı yok.

3- ağır abilerimizden birisi koltuk sallantısından şikayet etmişti. araç sağa sola dönerken koltuk belki 1mm mesafede sağa sola oynuyormuş.
koltuk şikayeti olmayan bir abimin arabasına bindim, bir süre sonra bende koltukta sallantı hissettim. benimde 100 kg olduğumu düşününce anladıkki ağır yük koltuklarda oynama yapıyor:D 2 kişinin arabasında da elektrikli koltuk var, bu yüzden elektrikli koltukların mekanizmalarından kaynaklandığını düşünüyoruz. alt mekanizmadaki plastik parçalardan biri esniyormuş, sanırım o parça da değiştirildi.

4- 1.6T Cosmo'larda Bridgestone lastik var (her model ve donanıma farklı lastik geliyor, aynı 18" jantla michelin, continental geldiği bile oluyor :| )
2 kişinin lastiklerini kestiler, ikisi de aracın orjinal lastiklerinden bulamadı. Bridgestone nedense modelini unuttuğum bu 245/45/18 lastiği artık getirmiyormuş. birisi michelin'e döndü, diğeri uzun uğraşlar sonucu aynı lastikten buldu.

aracın göze batan sorunları bunlar. aslında bunlara da kronik sorun denemez, çözümü var nede olsa.
 
tartışma veya anket gerektirecek bir konu bile değil.Çoğu zaman ankrada farklı jant takılmış yay takılmış İnsignialar görüyorum inanım mercedes bmw lere taş çıkartacak ağırlıkta ve güzellikte.Passatla mukayese bile etmiyorum ben açıkçası o yüzden.
 
Eminimki INSIGNIA..
 
kronik sorunlarını söyleyim

1- disk çizilmesi
2- plastik aksamların çıtırtısı
3- elektrikli koltukların ağır yük altında çok az sağa sola oynaması
4- Bridgestone 245/45 R18 lastiklerin artık bulunamaması


1- araç ilk çıktığında 2009 modellerde arka diskler çok fazla çiziliyordu. araçlar servise gelmeye başlayınca önce diskleri tornaladılar, sorun devam edince balatalar değişti, sorun yine devam etti, bu arada GM'e bildirimler yapılıyordu. sorunlu TRW arka balataları değiştirildi, yeni GM-TRW markalı arka balatalar takıldı, sorun düzeldi. artık disk çizilmesi gündemde değil.

2- yine 2009 modellerde konsolun plastik aksamı çıtırtı yapıyordu. çok yoğun sipariş ve yoğun bir üretim bandı olmasından kaynaklandığını belirttiler. gerekli özen verilemiyormuş. ki bu bahsi geçen zamanda Insignia'nın 130.000 sipariş aldığı açıklanmıştı.
2010 modellerde bu sorunda çözüldü. 2009 modeli satıp 2010 alanlar var, nazar değmesin yeni araçlarında çıtırtı yok.

3- ağır abilerimizden birisi koltuk sallantısından şikayet etmişti. araç sağa sola dönerken koltuk belki 1mm mesafede sağa sola oynuyormuş.
koltuk şikayeti olmayan bir abimin arabasına bindim, bir süre sonra bende koltukta sallantı hissettim. benimde 100 kg olduğumu düşününce anladıkki ağır yük koltuklarda oynama yapıyor:D 2 kişinin arabasında da elektrikli koltuk var, bu yüzden elektrikli koltukların mekanizmalarından kaynaklandığını düşünüyoruz. alt mekanizmadaki plastik parçalardan biri esniyormuş, sanırım o parça da değiştirildi.

4- 1.6T Cosmo'larda Bridgestone lastik var (her model ve donanıma farklı lastik geliyor, aynı 18" jantla michelin, continental geldiği bile oluyor :| )
2 kişinin lastiklerini kestiler, ikisi de aracın orjinal lastiklerinden bulamadı. Bridgestone nedense modelini unuttuğum bu 245/45/18 lastiği artık getirmiyormuş. birisi michelin'e döndü, diğeri uzun uğraşlar sonucu aynı lastikten buldu.

aracın göze batan sorunları bunlar. aslında bunlara da kronik sorun denemez, çözümü var nede olsa.


5-ilk gelen serilerin arkasındada tıkırtı sesi sorunu vardı sonradan oda giderildi..

6- Segmentine rakiplerine oranla çok fazla benzin yakması bu bence bir sorundur..

7- en büyük sorun benzinin en pahalı olduğu bir ülkede insignia gibi çok yakan bir araca lpg alterntifi tanınmaması malum insignialara lpg takılmıyor motorlarından dolayı.. bu bence en en büyük eksidir..

insignia artık öyle yeni bir araba değil ilk çıkanları 2009 model şu anda artık 2011 leri piyasada yani 2 yıldır yollarda..

bunlar önemsiz denildiği gibi ufak tefek sorunlar asıl kötü olan D segmentinde bir araca bu sorunların yakışmaması neticede alman markası diyoruz rakiplerine bmw mercedes vw diyoruz o zaman birazda akranlarına yakışan rekabette sorunsuz araçlar yapmalılar.. hani şu konuşduğumuz araç corsa astra değilki orası gıcırdıyor burası bilmemnen oluyor diyelim. üst sınıf ve bir ton para sayılarak alınan bir araç o kadar para verildimi ufacık plastikden konsoldan gelen gıcırtı bile mide bulandırır tabiki...
 
ama abi şuda var, aracın yakıtını test ettik. mesela senin 1.6 105 hp'yi kullandığın gibi kullanırsan şehiriçi ort. 10-11 litreyi görüyor. ama gaza gelirsen her arabada olduğu gibi yakıyor, 14-15 litreleri görmek mümkün.
zaten 1.6 Vectra'nın yaktığı da 8-10 litre arası. hatta ben şehiriçi 11 litre ortalamayla kullanıyordum:D

Insignia kullanıcılarının çoğu 1.6 atmosferik araçtan 1.6Turboya geçtiği için çok fazla gaza geldiler. yüksek tüketim değerleri görünce de çok yakıyor diye arabanın adı çıktı. ama bilinçli kullanımda tüketimler makul
 
ama abi şuda var, aracın yakıtını test ettik. mesela senin 1.6 105 hp'yi kullandığın gibi kullanırsan şehiriçi ort. 10-11 litreyi görüyor. ama gaza gelirsen her arabada olduğu gibi yakıyor, 14-15 litreleri görmek mümkün.
zaten 1.6 Vectra'nın yaktığı da 8-10 litre arası. hatta ben şehiriçi 11 litre ortalamayla kullanıyordum:D

Insignia kullanıcılarının çoğu 1.6 atmosferik araçtan 1.6Turboya geçtiği için çok fazla gaza geldiler. yüksek tüketim değerleri görünce de çok yakıyor diye arabanın adı çıktı. ama bilinçli kullanımda tüketimler makul

Aynen ne kadar ekmek o kadar köfte:)
 
Geri
Üst