o bir klasik değil belki ama o bir Efsane Kadett GSİ 41 KC 057 dünden bugüne...
- dyno testi ile tescillenmiş yere iletilen güç 153,68 HP
- eibach prokit 3.5 cm spor yaylar
- koni & bilistein amortisörler
- çeşitli modellerde DTM Racing, Lenso Sport, BBS Motorsport, speedline corse jantlar,
- elektro hidrolik direksiyon (EHPS)
- F20 3,55 şanzuman ve short shift sistemi top speed 257 km
- yol bilgisayarı ve dijital kadranlar
- c20xe yeni tip motor kontrol sistemi (distribütör iptal)
- recaro orjinal spor koltuklar
- orjinal sunroof
- büyük tip fren diskleri kaliperleri ve balataları
- ekstra viraj denge gergi kolları ön + arka
- 6 bar yakıt pompası ve ayarlı geri dönüş valfi
- kadett tipi KS700 silindir kapağı ve eksantirikleri
vs.vs.vs. özellikleri ile o bir efsane.
-------NOT: ARAÇ KESİNLİKLE SATILIK DEĞİLDİR.-------
fotograflar yüklenemezse düzenleme yapılacaktır...
- dyno testi ile tescillenmiş yere iletilen güç 153,68 HP
- eibach prokit 3.5 cm spor yaylar
- koni & bilistein amortisörler
- çeşitli modellerde DTM Racing, Lenso Sport, BBS Motorsport, speedline corse jantlar,
- elektro hidrolik direksiyon (EHPS)
- F20 3,55 şanzuman ve short shift sistemi top speed 257 km
- yol bilgisayarı ve dijital kadranlar
- c20xe yeni tip motor kontrol sistemi (distribütör iptal)
- recaro orjinal spor koltuklar
- orjinal sunroof
- büyük tip fren diskleri kaliperleri ve balataları
- ekstra viraj denge gergi kolları ön + arka
- 6 bar yakıt pompası ve ayarlı geri dönüş valfi
- kadett tipi KS700 silindir kapağı ve eksantirikleri
vs.vs.vs. özellikleri ile o bir efsane.
-------NOT: ARAÇ KESİNLİKLE SATILIK DEĞİLDİR.-------
fotograflar yüklenemezse düzenleme yapılacaktır...