katkılı euro dizeller mi? Normal euro dizeller mi?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan nackata
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Sizce hangisi?


  • Kullanılan toplam oy
    18
  • Anket kapatılmış .

nackata

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
29 Nis 2010
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar benzini genelde shellden gtl adında bir euro katkılı dizel ürünü var. Hep ondan alıyordum fakat son zamlardan sonra fiyat olarak normal euro dizelin çok üstünde çıktı 1depoda 20-35tl fazla ödüyorum katkılı dizel alınca. Dolayısıyla artık kafamda soru işaretleri olmaya başladı normal euro dizel ile katkılı olarak satıldığı söylenen euro dizeller mi? arasındaki fark nedir. Rafineriden çıkan dizel aynı dizel diyorlar acaba bir aldatmaca mı var bu işte? Yorumlarınız nedir ve ne kullanıyorsunuz?
 
Son düzenleme:
içinde bazı kimyasallar var deterjan türevi motoru temizliyor bunun dışında hiçbir farkı yokmus gtlin istasyon sahibi söyledi bana bunu onun yerine normal euro diesel alıp belirli kmlerde enjektör temzileyici 40 bindede bir cc yapılırsa gtle gerek kalmaz gibi duruyor
 
son zamlardan sonra 10 numara yağ ideal
 
size sadece 1-2 bişi sölücem GTL yakıt bahreyn den gelmekte öncelikle bunu belirteyim evet gerçekten katkısı yüksek bir yakıt ben sayısız depo kullandım aracın sesi gerçekten büyük bir farkla azaldı hatta 1-2 depo eurodizelle devam ettkten sonra bir nebze kalınlaşmakta sesi fakat ilk başlarda GTL araca çok fazla yaktırmakta tüketim artıyor zamanla 3-4 depo dan sonra tüketim gerçekten düşüyor litreye oranlarsanız fakat fiyatı yüksek oldgu için dengeliyor ancak bp euro dizel ve shell eurodizel(fuelsave) performans olarak bir nebze daha ii gtl den gtl in faydasını ancak ve ancak 3-4 depo dan sonra görebilirsiniz oda sesi ve sarsıntı azalmakta motorda ve ortalama yakıt düşmekte kısaca eurodizel gibi aynı yerden gelmemekle beraber içerik olarak ta farklı haaa değer mi degmez artık bu fiyatlara göre ki benden demesi mazot ta 4 milyonu göze alın gidişat artık o çnk
not:GTL tamamen aracına değer veren yakıtta gerekli farkı verip aracına özenenler için piyasada olan bir yakıt kısaca yüksek satış oranları olmadıgı gibi çok yüksek bir getirisi yok shell için bunuda belirtiyim
 
GTL alacağına normal eurodizel alıp içerisine 100 gr. Würth enjektör temizleyici koy.
10.000 km.de bir de bir kutu Würth ve 40.000 km.de bir de carbon clean işlem tamam.
GTL için lt.de 300-500 krş. yuh yani insaf lazım.
bu gidişle ayçiçek yağı koyacağız diyeceğim ama o motorinden pahalı. herhalde 10 numara yağ bize el sallıyor.
 
GTL performansta da farkediyor bence..depo bomboşken fulledim arabaya beygir geldi sanki 3-5 daha :D
 
Merak etmeyin arkadaşlar yakında böyle bir sorunumuz olmayacakmış, hükümetin aldığı karara göre bir sene içinde mazot tek tip olacakmış :(.
 
GTL koydum daha çok yaktı. Sonra opetten doldurdum normal değerlere döndü.
 
ben motor temizliği açısından değilde 100kmde 1litre diyorlar o açıdan sormuştum. mesela benzinli araç kullanırken shellin 100okan benzininin alıyordum kilometrede ciddi fark ediyordu fakat dizelde gtl ile euro dizel açısından bakınca katkılı dizellerde km artışı sanki pek yaşamıyorum. hiç deneyen varmı bu konuyu mesela katkıı dizelde şu kadar km fazla gidiyorum hesapladım diyen varmı?
 
Geri
Üst