Lovato Sıralı Sistem.

Poem

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
374
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
Siteyi ziyaret et
Aracım bugün Lovato Bayisinden çıktı. ''Ankaralı Celal Usta'' Antalya bayisi bu markanın ona emanet ettim arabayı. 1500 tl'ye patladı bana ama idare eder sistemler 1000 lira olunca iyisini yapalım dedim. 12 taksit. (Böyle olunca bedava gibi oluyo ya) Neyse sadede geliyim.
Aracımı aldığımda voltran denen bir sistem vardı üstünde, rezil etti beni arabayı satıyordum nerdeyse ama yolumun üstü diye Ankaralı Celal Usta tabelasının altına yanaştım 3 yıl önce kaputu açtım hemen verdiği ilk cevap bu tüpü atacan gardaş idi :) Bir ayar falan yapalım dedim beni bölge bayisine yönlendirdi orada yaptık ama iki gün sonra gene aynı. Sonunda Celal ustaya gidip kurtar beni şundan benzinle binecem deyip söktürdüm. 2 yıldır benzinle kullanıyordum aracımı dertlerim bitmişti saat gibi oldu araba yollarda kimleri yedim kimleri bu 95 oktanla. En son dizel citroen c5 2001 ya da 2012 model, ışıkta yukarıdan baktı üç gün önce bizim x20xev'ye. Kalkışı biraz sert yaptı bu iki dizelspor arkadaş sesten belli, 2 vitese geçtikten sonra 5000'i çevirivermişim yolda müsait, akıbetleri belli söylemeye gerek yok. (X20XEV' ci diger arkadaşlara selam olsun burdan onlar beni anlar)
Motorum R1 idi arkadaşlar severim hızı neyse; araba çekişten düşecek diyede istemezdim tüp sistemini. Ancak haftada bir pazar günleri binerdim daha önceleri, şimdi 10 gündür üstünden inmedim anladım ne yaktığını bizimkinin. Gittim istemeye istemeye Ankaralı Celal Usta'ya. Bu derdimi ona da anlattım hiç bir kaybın olmayacak çekişte göreceksin dedi. İkna etti taktık bu Lavatoyu hasılı.
Şimdi söyleyeceklerim ne psikolojik etki ne de abartı arkadaşlar. Araç yerinden ilk harekette daha kolay kalkıyor ve hızlanıyor. Güçte ya da çekişte bir azalma da yok, 4500 devirden sonra benzine geçiyor öyle ayarladık, ve bu geçmede ne bir tekleme var; ne de rölantide iken bu işi Lovato sistemden bilgisayarla yapınca stop etme ya da motorda (kaput açık) çırpma titreme var, saat gibi. Hatta pistonların sadece birini, ikisini ya da üçünü gaz ile kalanını benzin ile çalıştırdık tık yok.
Sistem süper arkadaşlar bu markayı bu forumda tüm arkadaşlara tavsiye ediyorum sözün özü. Tüp sistemi almak isteyen arkadaşlara tavsiye etmek amaçlı açtım bu başlığı zaten. Tankıda tam dolum yaptım ve km yi sıfırladım bir kaç gün içinde şehiriçi yakıt sarfiyatını da yazacağım yine bu sayfada. Uzunyolum da var nasipse onu da ayrıca hesaplayıp paylaşıcam burada.
Aklıma da şimdi şu gelmiyor değil hani, otogaz benzin kadar verimli bir yakıt değil araç nasıl daha iyi olur gaz kullanmaya başlayınca diye. Belki de arıza ışığı yakmasa da beyinde bir arıza vardı, ya da benzin pompası arızalıydı diyorum. Çünkü bu sistemler araçların orjinal beynini bypass edip kendi çalıştırıyor bildiğim kadarıyla ve birde benzin pompasını. Ne dersiniz?
Not: Biraz uzun oldu ama umarım faydalı olur bu konuda bişeyler arayan araştıran arkadaşlara.
 

Mel-a-ku

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
3,983
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
4500 devirden sonra neden gaz dan benzine geçiyor? verimli bir sistemin her devirde sorunsuz gazı kullanabılıyor olması gerekmez mi?
 

mucipoz

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
5 May 2010
Mesajlar
1,278
Tepki puanı
2
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
LPG nin markasından çok montajı yapan eller önemli. Bu işi iyi bilen bir usta en dandik lpg markasını bile insana sevdirebilir.
 

birtanyildiz

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 May 2012
Mesajlar
45
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
Siteyi ziyaret et
bu brc de belirli devirlerde benzine geçiriyormuş magnezyum sübabları yüksek sıcaklıktan korumak için belki onun için yapmışlardır.
 

Poem

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
374
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
50
Siteyi ziyaret et
bu brc de belirli devirlerde benzine geçiriyormuş magnezyum sübabları yüksek sıcaklıktan korumak için belki onun için yapmışlardır.
Bu da olabilir bendeki marka farklı olsada. Ama benzinin yeniden devreye girmesi için koyulacak rpm cinsinden eşik sistemim ustası ve yanında mühendis ile birlikte bana soruldu. 4000 olur 4500 olur ya da daha aşağı devirlerde de koydurabilirsin benzini ama biz standart 4500 yapıyoruz her araca ve öneriyoruz dediler bende standart olanı yani 4500'ü seçtim. Kanımca bu durum bir araba 4500 rpm çevirdi ise extra güç lazım demektir diye benzine otomatik olarak atlasın diyedir. Otomatik şanzımanlı araçlarda sport seçeneği ne sebepten varsa sanırım bu da aynı olası gereksinimden öyle: sport dediğin zaman bu tip araçlarda motor daha üst devirlerde vites değiştirmeye başlıyor. Dediğim gibi belki de birtanyıldız arkadaşımın dediği gibidir bilmiyorum. Ama sorun yok bana göre rahatım.
 
Üst