lpg aracların büji AYARI

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan arda2006
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

arda2006

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ara 2011
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Siteyi ziyaret et
Lpg ve benzinin yanma oranları aynı degildir.performans ve atıklık isteyen arkadaşlar lpg bujisi veya kendi bujilerini ayarlasınlar. Ayarlanması büji tırnak arası 1 mm gelirse 030veya 0.35 oranıda daraltması gerekir.( 1mm-- 0.75 veya 0.70 oranında )bu aracınıza performans kazandırır aynı zamanda benzine göre % kayıpları azaltmış olursunuz.lpg ısı degerlerini kış aylarında 40 veya 45 ayarlatın soguk motorda aşınma oranları azaltmış olursunuz.
 
ben bosh un 0.8 mm aralıklı bujilerini kullanıyorum lpg de çok iyi aralık orginalinde çift 1 mm lpg de bana sanki tek tırnak 0.8 verimli geldi
 
hiç anlamadığım mevzular. bizim becerebileceğimiz şeylermi ki bunlar
 
ayar yapmak senın ısın degıl gökhan :D
gm bujılerı tak kurcalama cıft tırnak devam:D
 
ayar yapmak senın ısın degıl gökhan :D
gm bujılerı tak kurcalama cıft tırnak devam:D


zaten çift tırnak takılı ama varsa daha iyisi onu deniyelim.
 
lpg varsa tek tırnak daha verimli diyebilirim.çift tırnak silkeliyor biraz,organlara zarar :D
 
çift tırnak bujinin yanması daha sağlıklı değilmi ?
daha sağlıklı olabilir mi bilmiyorum dostum ama lpg zaten kolay ateş alabilen ve birden fazla tırnağa ihtiyaş duymayan bi yakıt.tek tırnak daha stabil ve dengeli bir ateşleme serisi sağlıyor(muş)
ben bakım setiyle gelen bosch çift tırnakları takmıştım 15 gün önce 1000 km uzun yol yaptım ayağımı gazdan çekince Allah seni inandırsın araba 5 viteste bile git-gel yapıyordu..sonra bosch tek tırnak taktım şimdilik sıkıntı yok.evvelden GM tek tırnak vardı açıkçası o bujilerimi arıyorum...20.000 km kullanmıştım çok nadir belli belirsiz sallardı.bu yazdıklarım tecrübeyle sabittir ;)
 
Geri
Üst