LPG li araçların ateşleme bobinini bozması

arkadaslar b2 2000 motor benim arabada ikinci viteste 1500 2000 devirlerde yuklenince kaza silkeleme yapiyor sorun atesleme bobinimi
 
birinci viteste yapmiyor
 
bobinden elektrik alan lpg sistemlerinde galiba bobini zorlayıp yakıyor o yüzden ustanızla görüşün ve elektriği başka bir yerden alsın
 
bugün ben dede aynı sorun oldu lpg ciye gittim
buji ve kablolarda dedim yeni degiştirdim
dedim bobinde ozaman
yakıtı biraz actı dedi böyle git idare edersin dedi
daha önce tek tırnak buji vardı
şimdi orjinal gm
markalı buji taktım dedim .
tek tırnak tak dedi
düzelir dedi
şaşırdım.. ne yabacagım
bilmiyorum
3 devir de ve üzerin de tekliyor kasıyor kesin bobindenmi?
 
Opel'lerde Bobin yerine Krank Şaft'dan devir ucu alsa hem devri daha lineer okuyacak, hem de olası hataların önüne geçecek.

Saygılarımızla

Kaan Arslanlı
Mocan Otogaz



10- 15 gün önce bi arkadasın arabasına tüp takıldı o gün bobin gitti orda bi yerden elektrik almıs adam lpg ye o yüzden bozulmus bobin lpg cide kabul etti ve bobinin parasını ödedi elektrik bağlartısına da bi bakın bence
 
aynı sorun bendede var

bugun aynı sorun bendede var 3000 devirde kesme kasma yapıyor. lpgde
benzinde belli etmeyecek gec toporlıyor.usta dede buji ve kablodan ben dedim yeni degişirdim. ozaman bobindedir. dedi
buji çift tırnak taktım adam tek tırnak tak dedi cok fark eder dedi.
şaşırdım . fikri olan
varmı..
 
merhaba, 15 gün önce bende aynı sorunu yaşadım, aracım 99 model astra G CD otomatik vites, Atiker sıralı sistem LPG'li.

Araç önce kalkışlarda gaza fazla yüklenince öksürmeye, yememeye başladı. Aynı zamanda 80 km civarındayken vites değiştirmede sapıtmaya başladı. Buralardan araştırdım, 1-2 gün sonra resmen çekmemeye başladı, sanki 3 yada 2 silindire düştü, direk sanayiye götürdüm.

Ustalar bobin dedi ama garantide veremediler, yedek parçacı da "denemden sonra geri almam" dedi, "ancak tanıdık yandaki ustam denerse denettirir, olmazsa geri alırım" dedi.

Garip bir durum oldu ama gittik o ustaya, bobini cıkarıp yenisini taktı ve tak diye düzeldi. Çok şükür o günden beride 2.000 km yi geçti bir sorun yok, inşallahta olmaz ama en ufak bir tekleme yada bogulmada hemen aklıma geliyor :S

Servisten degilde yedek parçacıdan Delphi marka orjinal bobin aldım 165 YTL'ye.

Bu arada bu modellerde bobin ve buji kabloları bir kutu şeklinde tek parça, yani bazı arkadasların dedigi gibi hangi bobin vs olayı yok. ;)
 
benimde 1.6 16v atiker sıralı sistem var tekleme sorunu ile bujiler kablolar ne varsa denedik ama nafile en son yan sanayi bobin taktık yaklaşık 2000 km. dir sorunsuz inş. bozulmaz :(
 
Geri
Üst