madifiye

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan 45messi45
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

45messi45

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
9
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Selam arkadaşlar modifiye olarak sizin için orjinalik önemlimi evet önemli diyenler için orjinalliğini koruyarak nasıl modifiye yapılabilir sizce ?????
 
Diş görünüş olarak pek önemli değil ama yürüyen aksamiyla oynamak bana yanliş geliyor.
 
bence aracınızın orjinal kalması istiyorsanız modifiye işlemi yapmayın.modifiye denemez de zaten bu tür işlemlere.aracın orjinalliği bozulmadan makyaj yapabilirsiniz sadece.bilemem bu işlem sizi ne kadar tatmin eder..
modifiye arabam var demeniz için araçta ciddi anlamda değişiklikler yapmanız gerek.ülkemizde modifiye anlayışı ne yazıkki yerlerdedir,bunu üzülerek söylüyorum ama böyle.forumda sizi hayran bırakabilen kaç araba oldu?çok az değil mi?çünkü sizin kafanızdaki modifikasyon anlayışı farklıdır.bu herkes için geçerlidir,ve bunun için ben diyorum ki modifiye yapmak kendinizi tatmin etmek değil,insanlara hoş bir görüntü,güzellik sunabilmektir(dış).yay-jant-xenon atınca aracınız modifiye olmuyor..modifiye basit birşey olsaydı amg-m technic-mugen v.s olmazdı..
motor modifikasyon işlemlerine gelince,performans hava filtresi ve abart egzos ile bu işler yürümüyor,modifiye aracım var diyorsan o kaput biraz açık kalacak kusura bakma..
tork-hp-turbo-chip-supercharger.. bunlar her ne kadar günlük hayatta duymaya alıştığımız terimler olsada modifikasyon dünyasında bambaşka yerleri vardır ki(o alemin içinde hiç bulunmadım yanlış anlamayın,sadece böyle düşünüyorum)en azından turbo modifikasyon işlemi çokta küçümsenecek bir işlem değil.
aracınızın gücü ile fren sisteminizi orantılamak,süspansiyon sistemi ile bambaşka bir direksiyon tutmak modifiyenin güzelliklerindedir.

sözün kısası sade modifiye yoktur arkadaşlar-abiler..makyaj yap yapabildiğin kadar ufaktan ufaktan,lakin modifikasyon işlemlerinin sadesi olmaz,unutmadan 'sade modifiye'kelimelerini taşıyan ilanları gördüğümde sinirleniyorum hani...
 
bence aracınızın orjinal kalması istiyorsanız modifiye işlemi yapmayın.modifiye denemez de zaten bu tür işlemlere.aracın orjinalliği bozulmadan makyaj yapabilirsiniz sadece.bilemem bu işlem sizi ne kadar tatmin eder..
modifiye arabam var demeniz için araçta ciddi anlamda değişiklikler yapmanız gerek.ülkemizde modifiye anlayışı ne yazıkki yerlerdedir,bunu üzülerek söylüyorum ama böyle.forumda sizi hayran bırakabilen kaç araba oldu?çok az değil mi?çünkü sizin kafanızdaki modifikasyon anlayışı farklıdır.bu herkes için geçerlidir,ve bunun için ben diyorum ki modifiye yapmak kendinizi tatmin etmek değil,insanlara hoş bir görüntü,güzellik sunabilmektir(dış).yay-jant-xenon atınca aracınız modifiye olmuyor..modifiye basit birşey olsaydı amg-m technic-mugen v.s olmazdı..
motor modifikasyon işlemlerine gelince,performans hava filtresi ve abart egzos ile bu işler yürümüyor,modifiye aracım var diyorsan o kaput biraz açık kalacak kusura bakma..
tork-hp-turbo-chip-supercharger.. bunlar her ne kadar günlük hayatta duymaya alıştığımız terimler olsada modifikasyon dünyasında bambaşka yerleri vardır ki(o alemin içinde hiç bulunmadım yanlış anlamayın,sadece böyle düşünüyorum)en azından turbo modifikasyon işlemi çokta küçümsenecek bir işlem değil.
aracınızın gücü ile fren sisteminizi orantılamak,süspansiyon sistemi ile bambaşka bir direksiyon tutmak modifiyenin güzelliklerindedir.

sözün kısası sade modifiye yoktur arkadaşlar-abiler..makyaj yap yapabildiğin kadar ufaktan ufaktan,lakin modifikasyon işlemlerinin sadesi olmaz,unutmadan 'sade modifiye'kelimelerini taşıyan ilanları gördüğümde sinirleniyorum hani...

Bence Yanlış Düşünüyorsun.Motorla Oynamak Demek Zaten Kısacası Yakıt Tüketiminin Arttırması Demek Zaten Türkiyede Benzin Fiyatları 3.00 TL'Den Aşşağıya Düşmüyor Böyle Bir Ülkede Sende Motorla Oynamak Doğrumudur ? Hava Flitresi Vs Küçük Parçaları Saymıyorum.İşte Ne Biliyim Turbo Olsun Tork Olsun Hp Olsun Genelde Bunlar Özen Titizlik Ve Birazda Para İsteyen İşler Bugün Bi Blow Off Sorduğumuzda 500 TL'Den Kapı Açılıyor Oda Kötüleri Ya Tabi Herkezin Bütçesi Farklı Her Bütçeyi Bir Sayamayız Ama Bence Bu Devirde Aracın Motoruyla Değil Dış Ve İç Görünümüyle Biraz Oynamak Yeterli Olucaktır Diye Düşünüyorum.Hani Sade Modifiyeye Kızıyorum Diyosun Ama İnsanlar O Kelimeyi Artık Beyinlerine Aşılamışlar Hani Cam Flimi Attım Jant Attım Tesisat Attım Hadi Benim Arabam Modifiyeli Aslında Böyle Bence Ufakta Olsa Biyerden Başlamak Hani Yapmamaktansa Ufak Ufak Yapmak Daha İyi Diye Düşünüyorum Ayrıca Bu Modifiye Parçaları Gerçekten Çok Uçuk Fiyattlar Sadece Motor Aksamı İçin Söylemiyorum İÇ-DIŞ Aksam Olarak Yani Herkezin Belirli Bir Bütçesi Vardır Ona Göre Modifiye Eder Ve Buna Modifiye Der Veya Belkide Sadece İÇ-DIŞ Değiştirir Ve Buna Modifiye Der Yani Herkezin Modifiye Anlayışı Farklı Kimseninkini Bir Tutmak Doğru Değil Bence Yani Kısacası ''Zevkler Ve Renkler Tartışılmaz''
 
bence aracınızın orjinal kalması istiyorsanız modifiye işlemi yapmayın.modifiye denemez de zaten bu tür işlemlere.aracın orjinalliği bozulmadan makyaj yapabilirsiniz sadece.bilemem bu işlem sizi ne kadar tatmin eder..
modifiye arabam var demeniz için araçta ciddi anlamda değişiklikler yapmanız gerek.ülkemizde modifiye anlayışı ne yazıkki yerlerdedir,bunu üzülerek söylüyorum ama böyle.forumda sizi hayran bırakabilen kaç araba oldu?çok az değil mi?çünkü sizin kafanızdaki modifikasyon anlayışı farklıdır.bu herkes için geçerlidir,ve bunun için ben diyorum ki modifiye yapmak kendinizi tatmin etmek değil,insanlara hoş bir görüntü,güzellik sunabilmektir(dış).yay-jant-xenon atınca aracınız modifiye olmuyor..modifiye basit birşey olsaydı amg-m technic-mugen v.s olmazdı..
motor modifikasyon işlemlerine gelince,performans hava filtresi ve abart egzos ile bu işler yürümüyor,modifiye aracım var diyorsan o kaput biraz açık kalacak kusura bakma..
tork-hp-turbo-chip-supercharger.. bunlar her ne kadar günlük hayatta duymaya alıştığımız terimler olsada modifikasyon dünyasında bambaşka yerleri vardır ki(o alemin içinde hiç bulunmadım yanlış anlamayın,sadece böyle düşünüyorum)en azından turbo modifikasyon işlemi çokta küçümsenecek bir işlem değil.
aracınızın gücü ile fren sisteminizi orantılamak,süspansiyon sistemi ile bambaşka bir direksiyon tutmak modifiyenin güzelliklerindedir.

sözün kısası sade modifiye yoktur arkadaşlar-abiler..makyaj yap yapabildiğin kadar ufaktan ufaktan,lakin modifikasyon işlemlerinin sadesi olmaz,unutmadan 'sade modifiye'kelimelerini taşıyan ilanları gördüğümde sinirleniyorum hani...
kardeşim bencede yanlış düşünüyosun ben cok araba biliyorum dışına baktın mı beğemiosun ama kaputun altında canavarlar yatıyo işte sade moifiye odur. arabanın orjinaline sadık kalınarak yapılan mofifiyedir. hondalardan örnek vereyim orjnal jantın üstüne basıyolar arabayı atmosferik beslemeye çalışıyolar veya mugen yapıyolar vs vs vs.
kısacası yapılan en güzel modifiye arabanın hem kaporta hem motor aksamında orjinalliğini bozmadan yapılan işlemdir. kanımca en güzelide budur ufak tefek elektrik işleri jant yay. az kaldı sade mod. geliyo arabam bitsin de
 
modifıye = para
para = huzur
hep dogru orantılıdır para olduktan sonra ıstedıgın kadar mod la ugrasırsın ıstersen orjınallıgınden eser bırakmazsın kafan rahat olursa bu işi seviyorsan huzurluysan ıstedıgın kadar doldur satmak ıstedıgınde 3 degıl 5 asagısına satarsın alan da olur
 
konu acık acan kısı kayıp :D


Uploaded with ImageShack.us

alın sıze modıfıye yapıcaksanız orjınal kapak blok gerısı komple deyısmıstır zevk meselesı trnın en hızlı 4 cekerını yapmaya calısıyurm su ana kadar 60 bın dolar yedı dahada gıdıcek
 
orjınal opel ın sundugu ırmscher markasından kullanırsanız orjınal olur hersey..
 
modifiye performans demektir.motor fren egzos sistemlerinden elde edilmeye çalışılan en üst seviyeye(bu tabi ki herkesçe değişebilir)modifiye denir Dİ;
ne oldu sonra?modifiye görüntü ile özdeştirildi,özdeştirdik.
bunu kabul ediyoruz zaten fakat,sanayiden aldığı 3 kuruşluk aksesuarları aracına takıp modifiye aracım var diyecek ise benim güzel vatandaşım benim diyecek lafım yok:)
 
Geri
Üst