Selam arkadaşlar modifiye olarak sizin için orjinalik önemlimi evet önemli diyenler için orjinalliğini koruyarak nasıl modifiye yapılabilir sizce ?????
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
bence aracınızın orjinal kalması istiyorsanız modifiye işlemi yapmayın.modifiye denemez de zaten bu tür işlemlere.aracın orjinalliği bozulmadan makyaj yapabilirsiniz sadece.bilemem bu işlem sizi ne kadar tatmin eder..
modifiye arabam var demeniz için araçta ciddi anlamda değişiklikler yapmanız gerek.ülkemizde modifiye anlayışı ne yazıkki yerlerdedir,bunu üzülerek söylüyorum ama böyle.forumda sizi hayran bırakabilen kaç araba oldu?çok az değil mi?çünkü sizin kafanızdaki modifikasyon anlayışı farklıdır.bu herkes için geçerlidir,ve bunun için ben diyorum ki modifiye yapmak kendinizi tatmin etmek değil,insanlara hoş bir görüntü,güzellik sunabilmektir(dış).yay-jant-xenon atınca aracınız modifiye olmuyor..modifiye basit birşey olsaydı amg-m technic-mugen v.s olmazdı..
motor modifikasyon işlemlerine gelince,performans hava filtresi ve abart egzos ile bu işler yürümüyor,modifiye aracım var diyorsan o kaput biraz açık kalacak kusura bakma..
tork-hp-turbo-chip-supercharger.. bunlar her ne kadar günlük hayatta duymaya alıştığımız terimler olsada modifikasyon dünyasında bambaşka yerleri vardır ki(o alemin içinde hiç bulunmadım yanlış anlamayın,sadece böyle düşünüyorum)en azından turbo modifikasyon işlemi çokta küçümsenecek bir işlem değil.
aracınızın gücü ile fren sisteminizi orantılamak,süspansiyon sistemi ile bambaşka bir direksiyon tutmak modifiyenin güzelliklerindedir.
sözün kısası sade modifiye yoktur arkadaşlar-abiler..makyaj yap yapabildiğin kadar ufaktan ufaktan,lakin modifikasyon işlemlerinin sadesi olmaz,unutmadan 'sade modifiye'kelimelerini taşıyan ilanları gördüğümde sinirleniyorum hani...
kardeşim bencede yanlış düşünüyosun ben cok araba biliyorum dışına baktın mı beğemiosun ama kaputun altında canavarlar yatıyo işte sade moifiye odur. arabanın orjinaline sadık kalınarak yapılan mofifiyedir. hondalardan örnek vereyim orjnal jantın üstüne basıyolar arabayı atmosferik beslemeye çalışıyolar veya mugen yapıyolar vs vs vs.bence aracınızın orjinal kalması istiyorsanız modifiye işlemi yapmayın.modifiye denemez de zaten bu tür işlemlere.aracın orjinalliği bozulmadan makyaj yapabilirsiniz sadece.bilemem bu işlem sizi ne kadar tatmin eder..
modifiye arabam var demeniz için araçta ciddi anlamda değişiklikler yapmanız gerek.ülkemizde modifiye anlayışı ne yazıkki yerlerdedir,bunu üzülerek söylüyorum ama böyle.forumda sizi hayran bırakabilen kaç araba oldu?çok az değil mi?çünkü sizin kafanızdaki modifikasyon anlayışı farklıdır.bu herkes için geçerlidir,ve bunun için ben diyorum ki modifiye yapmak kendinizi tatmin etmek değil,insanlara hoş bir görüntü,güzellik sunabilmektir(dış).yay-jant-xenon atınca aracınız modifiye olmuyor..modifiye basit birşey olsaydı amg-m technic-mugen v.s olmazdı..
motor modifikasyon işlemlerine gelince,performans hava filtresi ve abart egzos ile bu işler yürümüyor,modifiye aracım var diyorsan o kaput biraz açık kalacak kusura bakma..
tork-hp-turbo-chip-supercharger.. bunlar her ne kadar günlük hayatta duymaya alıştığımız terimler olsada modifikasyon dünyasında bambaşka yerleri vardır ki(o alemin içinde hiç bulunmadım yanlış anlamayın,sadece böyle düşünüyorum)en azından turbo modifikasyon işlemi çokta küçümsenecek bir işlem değil.
aracınızın gücü ile fren sisteminizi orantılamak,süspansiyon sistemi ile bambaşka bir direksiyon tutmak modifiyenin güzelliklerindedir.
sözün kısası sade modifiye yoktur arkadaşlar-abiler..makyaj yap yapabildiğin kadar ufaktan ufaktan,lakin modifikasyon işlemlerinin sadesi olmaz,unutmadan 'sade modifiye'kelimelerini taşıyan ilanları gördüğümde sinirleniyorum hani...