Motor 200 km de 1 litre yağ eksiltiyor

Astraşk44

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Eki 2017
Mesajlar
11
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
S.a arkadaşlar aracım astra 1.4 turbo hb yakınlarda külbütör kapağı değişti ve değişimden sonra araçta aşırı derecede yağ eksilmesi var gaz kelebeğini söktüğüm zamqn kelebekten yağ geliyor hortumun içini yağ yapıyor intercoller hortumunun ucunda bazen yağ sızıntısı oluyor külbütör kapağını patlattığı için değişmiştim aracı biraz sıkarsam servise götürün diye uyarı veriyor araç şuan 80 binde çalışması çekişi bazen çok iyi bazen çekiş aşırı düşüyor araçta 20 bin km dir lpg var turbo yeni değişti çatlatma olduğu için bulunduğum yerde doğru düzgün anlayan bilen usta yok kendi elimdeki obd cihazını bağladığımda p2635 ve p069E diye 2 tane hata kodu çıkıyor başka bişey çıkmıyor ustaya sölediğimde saçma sapan yorumlar yaparak başından savıyor yardm edecek arkadaşlara şimdiden çok tsk ediyorum moral sıfır..
 
S.a arkadaşlar aracım astra 1.4 turbo hb yakınlarda külbütör kapağı değişti ve değişimden sonra araçta aşırı derecede yağ eksilmesi var gaz kelebeğini söktüğüm zamqn kelebekten yağ geliyor hortumun içini yağ yapıyor intercoller hortumunun ucunda bazen yağ sızıntısı oluyor külbütör kapağını patlattığı için değişmiştim aracı biraz sıkarsam servise götürün diye uyarı veriyor araç şuan 80 binde çalışması çekişi bazen çok iyi bazen çekiş aşırı düşüyor araçta 20 bin km dir lpg var turbo yeni değişti çatlatma olduğu için bulunduğum yerde doğru düzgün anlayan bilen usta yok kendi elimdeki obd cihazını bağladığımda p2635 ve p069E diye 2 tane hata kodu çıkıyor başka bişey çıkmıyor ustaya sölediğimde saçma sapan yorumlar yaparak başından savıyor yardm edecek arkadaşlara şimdiden çok tsk ediyorum moral sıfır..

bu dedikleriniz yakında motoru kıracağınız anlamına geliyor. kullanmayın o arabayı derim ben. o miktarda yağ veriyorsa turboyu elden geçirtin. motora emmeden giren yağın miktarı bu kadar çok olunca kol yamultma ihtimali çok yüksek...
değişen üst plastik kapaktan çıkan havalandırma borusunun bir tarafı turboya diğeri emme manifolduna giriyor olması lazım. emmeye giren kısımda çekvalf vardır araç turbolu olduğu için onuda bi kontrol ettirin sağlammı.
 
Geri
Üst