Mutsan Opel'e helal olsun (Isparta)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan neonal
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

neonal

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Eyl 2006
Mesajlar
460
Tepkime puanı
0
Puanları
16
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar bildiğimiz gibi Opel yetkili servislerinin çoğu sorunlu ve çok başımızı ağrıtıyor. Bu Isparta'daki Mutsan da çok kötü olmasa da Citroen Otosayla karşılaştırınca yine ilgi ve teknik bilgi açısından çok geride kalan bi servisti. Bugün aracımın garantisi bitmeden bir iki ufak tefek arızasını yaptırmak için oraya götürdüm (El freni ayarı, tepe lambasının gıcırdaması gibi). Gittiğimde servis kabul personelinin değiştiğini gördüm. Bana aracı akşam 4 te alacağımı söylediler. Akşam 4 te gittiğimde söylediğim bütün arızalar giderilmişti. Buraya kadar ilginç bi şey yok. İlginç olan bikaç parçanın bana hiçbir sorun çıkarmadan garantiden değiştirilmiş olmasıydı. Mesela tepe lambasının plastiği. Daha önce de oraya götürdüğümde olur böyle şeyler deyip göndermişlerdi. Yani uzun lafın kısası Opel Mutsan bu sefer benim beklentilerimin üstüne çıktı (opel yetkili servislerinden beklemeyeceğimiz şekilde) ve takdiri hak etti.
 
İyiler alkışı hakediyor. :alkis:
 
tebrikler müşterisini memnun etmiş..
 
aslında normali bu ve biz standart olması gerekenleri tebrik ediyoruz artık yetkili servislerin kotulugunden. digerlerine ornek olması dilegiyle.
 
ısparta mutsan opel servisi

ben foruma yeni katıldım arkadaş ısparta mutsan otomotiv hakkında yorum yapmış ama bende yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum3 ay önce opel vectra b almak için expertiz raporu almak için arabayı oraya götürdüm baktılar araba iyi güzel dediler arabada masraf yok dediler ama ben arabayı aldım 1250 tl masraf çıktı arabayı aldığım adamla ısparta mutsan servisi müdürü arkadaşmış gerçekten mutsana yakıştıramadım aradım söledim biraz adamla atıştık falan yani dikkat edin arkadaşlar ne olaylar la karşılaşıyoruz
 
servisin en önemli eksikliği elemanlarını iyi seçememeleridir. bende başımdan geçen bi olayı anlatayım. geçen yıl ford c-max araç a baktırmak için hatay ovalı servisine aracı götürdük galerideki elemanda geldi. bizde başka galerici arkadaşı beraberimizde götürmüştük. neyse servise girdik. galericinin elemanı servisteki görevliyle aracı inceleyerek elindeki dökümanda sağlam ve bozuk olan özellikleri işaretliyordu. neyse daha makinaya sokmadan servisteki eleman kağıdı getirdi herşeyi sağlam dedi. bizim galerici arkadaşta kağıdı aldı.servisten sorumlu elemana kağıdı mühürlemesi için götürdü. kağıdı imzalayıp mühürlemesini istedi. servis müdürü kağıdı imzalamadı. cihaza sokup ayrıntılı baktırmadan imzalayamam dedi. bizim galerici arkadaş sinirlendi kardeşim bu eleman senin elamanın değil mi diye biraz yüksek ses tonuyla konuşunca hemen makinaya bağlayın diye elemanlara seslendi. 5-10 dk sonra serviste bi tanıdık gördük.bizi yanına çağırdı ve aracın daha önce servise geldiğini 2 milyara yakın masfrafın olduğunu bize söyleyince servis felan hepsinin hikaye olduğunu anladık. vel hasıl uzun lafın kısası insanlara güvenim o andan itibaren azaldı .serviste aynı hepsi hikaye !!!
 
servisin en önemli eksikliği elemanlarını iyi seçememeleridir. bende başımdan geçen bi olayı anlatayım. geçen yıl ford c-max araç a baktırmak için hatay ovalı servisine aracı götürdük galerideki elemanda geldi. bizde başka galerici arkadaşı beraberimizde götürmüştük. neyse servise girdik. galericinin elemanı servisteki görevliyle aracı inceleyerek elindeki dökümanda sağlam ve bozuk olan özellikleri işaretliyordu. neyse daha makinaya sokmadan servisteki eleman kağıdı getirdi herşeyi sağlam dedi. bizim galerici arkadaşta kağıdı aldı.servisten sorumlu elemana kağıdı mühürlemesi için götürdü. kağıdı imzalayıp mühürlemesini istedi. servis müdürü kağıdı imzalamadı. cihaza sokup ayrıntılı baktırmadan imzalayamam dedi. bizim galerici arkadaş sinirlendi kardeşim bu eleman senin elamanın değil mi diye biraz yüksek ses tonuyla konuşunca hemen makinaya bağlayın diye elemanlara seslendi. 5-10 dk sonra serviste bi tanıdık gördük.bizi yanına çağırdı ve aracın daha önce servise geldiğini 2 milyara yakın masfrafın olduğunu bize söyleyince servis felan hepsinin hikaye olduğunu anladık. vel hasıl uzun lafın kısası insanlara güvenim o andan itibaren azaldı .serviste aynı hepsi hikaye !!!
yok arkadaş!! memlekette bir tane güvenilecek insan kalmamış.herkes çakal olmuş!!
 
Geri
Üst