- Katılım
- 13 Şub 2009
- Mesajlar
- 2,260
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 39
Şimdilik sağdece hayal aşamasındaki fikirlerimi sizlerle paylaşmak istedim.
Eğer bir akslik olmaz körfez pistindeki sorun çözülürse imk her yıl nisan ayı gibi pistte çok renkli drag organizasyonu yapıyor.
Benim arabanın standart değerleri 155nm tork 115 hp ve 1170 kg (ağırlık konusunda emin değilim) Bu değerler ve bana rakip olucak diğer arabalar ile normal yollardaki deneyimlerim bana biraz cesaret verdi.
Şimdi plan şu elimden geldiğince arabayı hafifletmek sitepne, kriko, paspas v.s ıvır zıvır herşeyi sökmek Basslardan ana üniteye kadar komple müzik sistemini sökmek, elimin yapabildiğinin sonuna kadar sonra sorun yaşamıyacağım şekilde arka koltuklar v.s elime ne gelirse sökmek silecek suyuna kadar boşaltırım.
Soğuk hava alıcağına inanmadığım için orjinal hava filitresini takmak.
O günkü km durumuna göre yağ değişimi genel bakımları.
Depoya yeteceği kadar az benzin koyup litre oranına kadar oktan arttırıcı katkı koymak. önerilenin %10 üzerine çıkabilirim.
Bijon aralıkları sıkıntı yapıcak, bir yarışlık bulabileceğim en küçük jant ve yanak oranına sahip jant lastik takmak.
Yazılım diyebileceğimiz limitörleri iptal etme sport2 zaten var. Gücü yere vurmak bana kalmış körfezin asvaltı lastiği çok iyi tutuyor 4000 gibi start alabilirim.
Nedersiniz bir aksilik olmazsa 2.sınıfta derece yapabilirmiyim. Civik vtı lar ve 106 gtı tarzı arabaların bizim sınıfta yarışmaması büyük avantaj gözümü korkutan tek araç 1.6 renault clio sport. Çok net yürüyen bir makine. Eğer olursa listelerin hiç alışık olmadığı bir şey olur ilk 3 te honda ve renault un yanına birde opel markası eklenir.
Aslında şeytan diyor git işini bilen bir şanzımancıya aynamarti oranlarını kafna göre değiştir mermi gibi hızlan ama iş bittikten sonra eski haline geri getirecem.
Eğer bir akslik olmaz körfez pistindeki sorun çözülürse imk her yıl nisan ayı gibi pistte çok renkli drag organizasyonu yapıyor.
Benim arabanın standart değerleri 155nm tork 115 hp ve 1170 kg (ağırlık konusunda emin değilim) Bu değerler ve bana rakip olucak diğer arabalar ile normal yollardaki deneyimlerim bana biraz cesaret verdi.
Şimdi plan şu elimden geldiğince arabayı hafifletmek sitepne, kriko, paspas v.s ıvır zıvır herşeyi sökmek Basslardan ana üniteye kadar komple müzik sistemini sökmek, elimin yapabildiğinin sonuna kadar sonra sorun yaşamıyacağım şekilde arka koltuklar v.s elime ne gelirse sökmek silecek suyuna kadar boşaltırım.
Soğuk hava alıcağına inanmadığım için orjinal hava filitresini takmak.
O günkü km durumuna göre yağ değişimi genel bakımları.
Depoya yeteceği kadar az benzin koyup litre oranına kadar oktan arttırıcı katkı koymak. önerilenin %10 üzerine çıkabilirim.
Bijon aralıkları sıkıntı yapıcak, bir yarışlık bulabileceğim en küçük jant ve yanak oranına sahip jant lastik takmak.
Yazılım diyebileceğimiz limitörleri iptal etme sport2 zaten var. Gücü yere vurmak bana kalmış körfezin asvaltı lastiği çok iyi tutuyor 4000 gibi start alabilirim.
Nedersiniz bir aksilik olmazsa 2.sınıfta derece yapabilirmiyim. Civik vtı lar ve 106 gtı tarzı arabaların bizim sınıfta yarışmaması büyük avantaj gözümü korkutan tek araç 1.6 renault clio sport. Çok net yürüyen bir makine. Eğer olursa listelerin hiç alışık olmadığı bir şey olur ilk 3 te honda ve renault un yanına birde opel markası eklenir.
Aslında şeytan diyor git işini bilen bir şanzımancıya aynamarti oranlarını kafna göre değiştir mermi gibi hızlan ama iş bittikten sonra eski haline geri getirecem.
Son düzenleme: