Önerileriniz benim için değerli olacak !

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan gkozcan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

gkozcan

Kayıtlı Kullanıcı
01-Adana
Katılım
4 Nis 2010
Mesajlar
101
Tepkime puanı
4
Puanları
18
Siteyi ziyaret et
Merhaba değerli dostlarım benim 2010 model 111.seri 1.6 Benzinli manuel Astra Sedan arabam var. Şuanda 49000 Km de . Daha öncede bazı zamanlarda sizlerle paylaştığım problemlerden dolayı arabama karşı sevecenliğim azalmaya başladı . Aşağıya sıkıntılarımı yazacağım ve soracağım sorularıma önerilerinizi bekleyeceğim .
1- Arabamın rengi metalik Metro Mavi . Yaklaşık 3 senedir vernik yanığı tabir edilen tavan kısmında boya hataları oluştu gittikçe artıyor. Ben Adanada oturuyorum.
2- 3 Hafta önce Vites kolu üstündeki plastik aksam çatladı . Yetkili servis bana komple değişmesi lazım dedi 2300 Tl iyat biçti .
3- Klimayı çalıştırdığım zamanda bayır çıkarken arabam devir kaybediyor , heleki yol tıkandı 5 vitesden 2 . vitese alıpta sonra 3 . vitese geçerken arabam bayılıyor( toparlanması zaman alıyor)
4- Arka kapı döşemelerinde sanki hafide olsa oynamalar var .
Genel şimdilik sıkıntılarım bunlar , Ben emekliyim ve 61 yaşındayım . Size soracağım soruya önerilerinizi bekliyorum.
Bu arabayı en kısa zamanda elden çıkarıp üzerine para ilave edip SUV arabamı alsam. ( 170000-180000 TL) 2. el olarak. Almaya değermi . Yoksa tavanını boyatma veya kaplama yaptırıp , bu arabanın kahrınımı çekmeye devam edeyim ? Eğer SUV almak mantıklı ise hangi marka , model almam mantıklı olur ? Sayılarımla .
 
Boya için o kadar kolay atmaması lazım ama belirli aralıklarla boya koruma yaptırmanız lazım birde adana baya sıcak memleket elden geldikçe daha dikkat ederseniz olmas mutlak her sene iyi.bir yerde cila yaptırsanız sorun cikmaz imkan varsa seramik yaptırın
Vites kısmının resmini atın yardımcı olalım
Bayılması öyle aşırı zorlanmamasi gerekli klima yağını yenileyin biraz azalır ve klima açıkken mutlak rampalarda 3100 3200 devir civarı vites yükseltin klima kapalıyken kullandığınız gibi sürerseniz bayılır araçta segmentine göre ağır zaten turboda yok lpg varsa biras zenginleştirilmesi gerek yakıtın ve fan kademelerinizde sorun varsa veyahut röle sorunu aşırı elektrik çeker be bayılır
Imkan varsa 1.6 cdti alabilirsiniz hem güçlü motor hemde dolusu olursa farkı görürsünüz j kasada 1.6 lar genelde çok boş suvlarda artık 1.4 1.6 motorlar var kasalar ağırlaşıyor motorlar küçülüyor
Yine bu konuda diğer dostlarımız bilgi birikimlerini sizinle paylaşacaktır ama satıp yeni alırsanız bile bence adana gibi yerde seramik boya detayı yaptırın derim
 
  • Beğen
Tepkiler: gkozcan
Boya için o kadar kolay atmaması lazım ama belirli aralıklarla boya koruma yaptırmanız lazım birde adana baya sıcak memleket elden geldikçe daha dikkat ederseniz olmas mutlak her sene iyi.bir yerde cila yaptırsanız sorun cikmaz imkan varsa seramik yaptırın
Vites kısmının resmini atın yardımcı olalım
Bayılması öyle aşırı zorlanmamasi gerekli klima yağını yenileyin biraz azalır ve klima açıkken mutlak rampalarda 3100 3200 devir civarı vites yükseltin klima kapalıyken kullandığınız gibi sürerseniz bayılır araçta segmentine göre ağır zaten turboda yok lpg varsa biras zenginleştirilmesi gerek yakıtın ve fan kademelerinizde sorun varsa veyahut röle sorunu aşırı elektrik çeker be bayılır
Imkan varsa 1.6 cdti alabilirsiniz hem güçlü motor hemde dolusu olursa farkı görürsünüz j kasada 1.6 lar genelde çok boş suvlarda artık 1.4 1.6 motorlar var kasalar ağırlaşıyor motorlar küçülüyor
Yine bu konuda diğer dostlarımız bilgi birikimlerini sizinle paylaşacaktır ama satıp yeni alırsanız bile bence adana gibi yerde seramik boya detayı yaptırın derim
Sn kannn , öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim. Arabam 2010 model , 2014 ve 2018 yıllarında Arpel ve Onatçada boya koruma yaptırdığım halde tavandaki boya hataları oldu. Ben Opel müşteri temsilciliğine mail attım ve garanti kapsamında olmadığını söylediler. Evet arabam 10 yaşında senelerdir araba kullandım ve değiştirdim ilk defa benim başıma geldi . Bence fabrikasyon hata ancak nedense otomobil firmaları bunu kabul etmek istemiyor dikkat edin boya hataları hep tavanda(çok büyük çoğunluğu ) ve her iki kenardan 10 cm içeriden iki şerit halinde oluyor neden acaba ? Ben arabamı hiç fırçalı yıkamayada sokmadığım halde . 1.6 cdti dediğiniz hangi araba acaba ? Saygılar.
 
Sn kannn , öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim. Arabam 2010 model , 2014 ve 2018 yıllarında Arpel ve Onatçada boya koruma yaptırdığım halde tavandaki boya hataları oldu. Ben Opel müşteri temsilciliğine mail attım ve garanti kapsamında olmadığını söylediler. Evet arabam 10 yaşında senelerdir araba kullandım ve değiştirdim ilk defa benim başıma geldi . Bence fabrikasyon hata ancak nedense otomobil firmaları bunu kabul etmek istemiyor dikkat edin boya hataları hep tavanda(çok büyük çoğunluğu ) ve her iki kenardan 10 cm içeriden iki şerit halinde oluyor neden acaba ? Ben arabamı hiç fırçalı yıkamayada sokmadığım halde . 1.6 cdti dediğiniz hangi araba acaba ? Saygılar.
Üstadım birde en ince boya tavanda olur hani boyacı arkadaşım var o beni uyarmıştı boya koruması yaptığında fırça vurmayıp önce suyla durulayıp yıkayınca sorun olmuyormuş ve bana dediği hani cila atarken vernik yanarmış çok bastırırsan yada tutarsan bir yerde makineyi boyanın ısısını takip ederek yapmıştı 3 4 yıl oldu sorun yok güneş boya değil aracı öldürüyor geçenler bir araç komşumuzun hep güneş altında bırakmış 2014 hyundai kapı kolu elinde kaldı sıcaktan boya ustası bulmak da zor 150 200 tl cila pasta atıyorlar her yer bunlar dolu bilinçsiz oluyor ve 3 4 cila sonra boyalar yanıyor bence cabuk solmaması gerekli fabrikasyon olabilir yinede bilen birisine gösterilmeli durumu sonuçta en ince boya katmanı tavanda çok belirgin değilse iyi usta kurtarabilir yine opel astra j 1.6 cdti dizel güzel gitsin diyorsanız iyi makine abi
 
  • Beğen
Tepkiler: gkozcan
Geri
Üst