Opel Astra 1.4 NET Cosmo & Seat Leon 1.4 FR TSI

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Barkil
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Barkil

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
12 May 2013
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Yeni Astra, Cosmo
1.4 NET 140 HP, Manuel 6-ileri

17 " Hafif Alaşım Jantlar, Çok Kollu

Opsiyonlar (1)
Seçtikleriniz:
Flexride Paketi 2.759,00 TL

Tavsiye Edilen Kampanyalı Anahtar Teslim Fiyat 55.042,57 TL
---------------------------------------------------



Seat LEON 1.4 TSI 140 hp FR
Opsiyonlar :
Leon FR Plus Paketi ( SEAT Full Led + Led Gündüz Sürüş Farı + Led Arka Stop Lambaları + Sunroof ) 3.000 TL
Tavsiye Edilen Anahtar Teslim Toplam Fiyat 54.050 TL


Yakın zamanda bu iki araçtan birini almayı düşünüyorum birçok Hb arabayı inceledim fakat bu 2 modelde kararsız kaldım.İstediğim özelliklerle fiyatları hemen hemen aynı.Yılda 8-10 bin km maksimum yapabileceğimi düşündüğümden dizel motor tercih etmedim.Alacağım aracı da 4-5 yıl kullanma niyetindeyim.

Bu iki aracı kullanmış olanlar varsa konfor ,performans ve yakıt tüketimleri hakkında görüşlerinizi öğrenmek isterim.Şimdiden yorumlarınız için teşekkürler.
 
ikiside güzel araç,
donanım ve bir opel sever olrak ikisi arasında astrayı seçerim,
astranın tek kötü yanı çok yakacak, ve performans sorunu yaşarsın,
sana önerim 1,4 tsi 122 hp golf ede bak, comfrtline tercihini değiştirebilir
 
leonu gercekten kullandım son modelı goz alıcı cok guzzel yapmısler bende bır opel severım ama leon bayagı guzel olmus tavsıyem bu sefer leondan yana
 
amaca göre değişir. Eğer biraz daha perf istiyorsa kesinlikle Fr derim. Yok biraz daha kaliteli malzeme diyosan Astra derim.

Yalnız FR da yazdıın ledler ve sunroof çok ii seçenekler
 
evimin yanında birinin yeni leonu var kırmızı.sunroof led farlar falan.gercekten bir harika.ilk gördügümde audi zannetmiştim karsıdan gelirken..
 
Yorumlar için tesekkürler.Leon daha cok dış görünüm ile kafa karıştırsa da konfor ve donanımı ile Opel astra biraz daha ağır basmaya başladı.Fiyat alıyorum bayilerden son dakika değişikliği olmazsa astra olacak gibi.
 
Her ikiside çok iyi araçtır. Bende alırken iki araç arasında kalmıştım ve ailede bir tane Astra Sedan 1.4 140 hp olmasından dolayı diğeri farklı olsun deyip Leon FR aldım. Kesinlikle pişman değilim. Kalite diyen arkadaşlara her iki aracı da yanyana koyma imkanları varsa içini dışını, kaputun altını, kısacası A'dan Z'ye her yerini incelesinler. Test sürüşüne çıksınlar (Leondaki sessizlik Astra'da kesinlikle yok) Kararlarını sonra versinler. Seat markası çok tutulan bir marka değil maalesef ama araç kesinlikle parasını hakediyor.
 
Şahsen iki aracı da beğenmeme rağmen bu seviyelerde para vermezdim.

Bu kısmı geçersek her iki seçimde pişman etmez. İki aracı da test edip içinize sineni alabilirsiniz.
Astra'nın 1.4T motoru başarılı bir ünite ve manuel vitesi yakıt açısından da çok üzmez. Malzeme kalitesi gayet iyi, sessizlik açısından önceki jenerasyona göre başarılı (ama Leon daha iyi olabilir, yeni kasasına binmedim), yol tutuş sınıfında referans modeller arasında (arkada bağımsız süspansiyonun eksikliğini, watts bağlantısıyla kapatmışlar, çok farkediyor).

Leon zaten Golf ile aynı platform, malzeme kalitesi olarak bir seviye aşağı olan kardeşi. 1.4 tsi bilinen başarılı bir motor zaten. Yol tutuşu aynı şekilde iyidir, arkalarda bağımsız çok kolllu süspansiyon var.
MQB platformuyla modüler sisteme geçince Vw, araçlarının düşük donanım seviyelerini istediği gibi kırpabiliyor artık. Arka süspansiyonları çok kollu bağımsız yerine, torsiyon çubuğu olan araçlar çıkarmaya başladı. Ama FR'da böyle birşey olmaz.
 
Şahsen iki aracı da beğenmeme rağmen bu seviyelerde para vermezdim.

Bu kısmı geçersek her iki seçimde pişman etmez. İki aracı da test edip içinize sineni alabilirsiniz.
Astra'nın 1.4T motoru başarılı bir ünite ve manuel vitesi yakıt açısından da çok üzmez. Malzeme kalitesi gayet iyi, sessizlik açısından önceki jenerasyona göre başarılı (ama Leon daha iyi olabilir, yeni kasasına binmedim), yol tutuş sınıfında referans modeller arasında (arkada bağımsız süspansiyonun eksikliğini, watts bağlantısıyla kapatmışlar, çok farkediyor).

Leon zaten Golf ile aynı platform, malzeme kalitesi olarak bir seviye aşağı olan kardeşi. 1.4 tsi bilinen başarılı bir motor zaten. Yol tutuşu aynı şekilde iyidir, arkalarda bağımsız çok kolllu süspansiyon var.
MQB platformuyla modüler sisteme geçince Vw, araçlarının düşük donanım seviyelerini istediği gibi kırpabiliyor artık. Arka süspansiyonları çok kollu bağımsız yerine, torsiyon çubuğu olan araçlar çıkarmaya başladı. Ama FR'da böyle birşey olmaz.

Leon da malesef arkada bağımsız süspansiyon yok.
 
Geri
Üst