- Katılım
- 11 Ocak 2018
- Mesajlar
- 11
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
- Yaş
- 37
Aracım 2017 model astra edıtion ama 2018 trafiğe çıkışlı.1 sene kullandıktan sonra 2019 yılında bu arızayı verdi ve Kayseri İnciroğlu opel servisine götürdüm.Açıkçası berbat bir hizmet sundular detaylarına girmek istemiyorum ama garanti kapsamında eksantirik dişlisi değiştirilererek sorunum çözülmüştü.Bu parça değiştikten 7-8 ay sonra aynı sorun tekrar başladı.Bunun üzerine tekrar servise gittiğimde aracın garantisinin bittiğini söyleyerek garanti dışı işlem yapabileceklerini söylediler.Ben arabanın garantisi bitti evet ama taktığınız parçanın garantisi yok mu parçanın garantisinden yararlanmak istiyorum dediğimde aracın garantisi bittiği için parça garantisinden de yararlanamayacağımı söylediler.Bende yaptırmadım ama dün motor arıza lambası yandı ve artık yaptırmaktan başka çarem kalmadı.Forum sayfalarından falan çok araştırdım bu arızayı ve yapıldığı halde 5 kez aynı arızayı veren araçlar varmış.Şimdi sürekli masraf edip bu arızayı mı yaptıracaz her sene biz? Bu konuda çok mağdur insan var biraraya gelip hakkımızı aramamız ve bu konuyu mahkemeye taşımamız gerekiyor.Birşeyler yapmamız lazım arkadaşlar birlik olmamız lazım