merhaba arkadaşlar,
biliyorsunuz ki 10-15 gün önce opel astra g cd hb 2000 model bir araç aldım.
tam araba kullanmayı bilmiyorum zorlanıyorum, bizim burası trafik çok yoğun.
bir ara özel ders almayı düşünüyorum. ondan sonra trafiğe çıkacağım...
şimdi sorun kontak anahtarı. 3-5 günde bir aşağı inip arabayı çalıştırıyorum aküsü bitmesin diye...
herneyse biraz önce arabayı 5 dakika çalıştırdım. kontak anahtarı takılıyor gibime geldi. anahtarı çıkarttığım zaman tık etmeden teyip kapanmıyor...
yani takılıp kalıyor gibime geldi... sonra gene kontağı çevirdim tam açılmıyor kitleniyor gibi. aç kapa yapınca direksiyonun ordaki ışıklar yandı... sanki hep takılıyor gibi.
sizce yağlamalımıyım ? bilgisayar fanlarını kapı kilitlerini falan enjektörle yağlıyordum. ordan aklımda kaldı. yağlasam bir sorun olurmu ?
---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 20:11 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 18:18 ----------
hala cevap gelmedi, ama birşeyler buldum. yazıları okuyunca şimdi anladım, benim kontak göbeği içerde kalıyor sonra atıyor... sanırım kontağın temizlenmesi lazım.
kontağın zor dönmeside direksiyon kilidi diye birşey varmış ondanmış sanırım...
arabadan anlamadığım için direksiyonu çevirmiştim. sanırım direksiyon kilidinden dolayı zor dönüyor kontak.
artık muayene giderken, şu kontağı temizletirim.
biliyorsunuz ki 10-15 gün önce opel astra g cd hb 2000 model bir araç aldım.
tam araba kullanmayı bilmiyorum zorlanıyorum, bizim burası trafik çok yoğun.
bir ara özel ders almayı düşünüyorum. ondan sonra trafiğe çıkacağım...
şimdi sorun kontak anahtarı. 3-5 günde bir aşağı inip arabayı çalıştırıyorum aküsü bitmesin diye...
herneyse biraz önce arabayı 5 dakika çalıştırdım. kontak anahtarı takılıyor gibime geldi. anahtarı çıkarttığım zaman tık etmeden teyip kapanmıyor...
yani takılıp kalıyor gibime geldi... sonra gene kontağı çevirdim tam açılmıyor kitleniyor gibi. aç kapa yapınca direksiyonun ordaki ışıklar yandı... sanki hep takılıyor gibi.
sizce yağlamalımıyım ? bilgisayar fanlarını kapı kilitlerini falan enjektörle yağlıyordum. ordan aklımda kaldı. yağlasam bir sorun olurmu ?
---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 20:11 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 18:18 ----------
hala cevap gelmedi, ama birşeyler buldum. yazıları okuyunca şimdi anladım, benim kontak göbeği içerde kalıyor sonra atıyor... sanırım kontağın temizlenmesi lazım.
kontağın zor dönmeside direksiyon kilidi diye birşey varmış ondanmış sanırım...
arabadan anlamadığım için direksiyonu çevirmiştim. sanırım direksiyon kilidinden dolayı zor dönüyor kontak.
artık muayene giderken, şu kontağı temizletirim.