- Katılım
- 24 Eyl 2019
- Mesajlar
- 471
- Tepkime puanı
- 283
- Puanları
- 63
Arkadaşlar Merhaba,
Yaklaşık 5 ay önce 2008 model 1.3 cdtı. yaklaşık 87.000 KM de bir araç satın aldım. Bundan önce 5-6 yıl boyunca opel astra h (1.6) benzinli yine aynı easytronic araç kullandım. Yeni aldığım araçla yolda giderken şanzumanın içindeki 3-4 parçanın kırılması dolasıyla , şanzuman kilitlendi.(bunun bedelini eski sahibinden aldım. Aracı ustama göstermeme hatta ekspertize sokmama rağmen dişlinin kırık olduğu anlaşılamadı) sonrasında aracın baskı balata, volant ve kırılan 3-4 adet dişlisi ile şanzuman arka kapağı ( dişli kırılıp şanzumanın içinde gezdiğinden arka kapakta yuva yapmış) değişti. Ancak araçta şöyle bir sorunum var. Araç soğukken 1 vitesten 2 vitese geçerken şaseye sanki bir şey sürtüyor bunu kabinden çok rahat duyup hissedebiliyorsunuz. (özellikle gaz pedalından) aracı maslaktaki ustama götürüp kalibrasyon yaptırdım ancak bu durum değişmedi. Şanzuman kulağı ve alt takımdaki her şey neredeyse kontrol edildi. Herhangi bir sorun yok denildi. Bu arada aracın 1 vitesten 2 vitese geçişi çok sert ve çok sesli olmaktadır. bazen geriye taktığım da gaz versem de algılamıyor ama 1-2 saniye içinde hemen topluyor bu bazen 1 viteste de yaşanmaktadır. 2 seferde aracı 1 vitese aldığımda araç direk a2' ye geçiş yaptı. Daha önceki aracımda hiç böyle sorunlar yaşamadığından bu durumu bir türlü çözemedim. Robot yada beyin arızası gibi geldi bana ama ustamla yaptığım test sürüşünde kendisi araçta hiç bir şey olmadığını söyledi. ( bu arada araçla çok trafiğe de kaldığım oldu trafikte herhangi bir sorun vs. yaşamadım) konuyla ilgili yardımcı olabilecek arkadaşlarım olursa çok sevinirim.
Yaklaşık 5 ay önce 2008 model 1.3 cdtı. yaklaşık 87.000 KM de bir araç satın aldım. Bundan önce 5-6 yıl boyunca opel astra h (1.6) benzinli yine aynı easytronic araç kullandım. Yeni aldığım araçla yolda giderken şanzumanın içindeki 3-4 parçanın kırılması dolasıyla , şanzuman kilitlendi.(bunun bedelini eski sahibinden aldım. Aracı ustama göstermeme hatta ekspertize sokmama rağmen dişlinin kırık olduğu anlaşılamadı) sonrasında aracın baskı balata, volant ve kırılan 3-4 adet dişlisi ile şanzuman arka kapağı ( dişli kırılıp şanzumanın içinde gezdiğinden arka kapakta yuva yapmış) değişti. Ancak araçta şöyle bir sorunum var. Araç soğukken 1 vitesten 2 vitese geçerken şaseye sanki bir şey sürtüyor bunu kabinden çok rahat duyup hissedebiliyorsunuz. (özellikle gaz pedalından) aracı maslaktaki ustama götürüp kalibrasyon yaptırdım ancak bu durum değişmedi. Şanzuman kulağı ve alt takımdaki her şey neredeyse kontrol edildi. Herhangi bir sorun yok denildi. Bu arada aracın 1 vitesten 2 vitese geçişi çok sert ve çok sesli olmaktadır. bazen geriye taktığım da gaz versem de algılamıyor ama 1-2 saniye içinde hemen topluyor bu bazen 1 viteste de yaşanmaktadır. 2 seferde aracı 1 vitese aldığımda araç direk a2' ye geçiş yaptı. Daha önceki aracımda hiç böyle sorunlar yaşamadığından bu durumu bir türlü çözemedim. Robot yada beyin arızası gibi geldi bana ama ustamla yaptığım test sürüşünde kendisi araçta hiç bir şey olmadığını söyledi. ( bu arada araçla çok trafiğe de kaldığım oldu trafikte herhangi bir sorun vs. yaşamadım) konuyla ilgili yardımcı olabilecek arkadaşlarım olursa çok sevinirim.