- Katılım
- 23 Ocak 2023
- Mesajlar
- 8
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
merhaba, iyi akşamlar herkese.
geçtiğimiz hafta Astra 1.6 115 bg 119 bindeki aracımın ağır bakımlarını yaptırmak için özel bir servise bıraktım. soğuk havalarda ilk marşta araç esp ışığı yakıyordu ve çekişinde vs problem yoktu. serviste subapların yandığını söylediler. subaplar değişecekken triger seti, külbütör kapak ve contasını da değiştirmek istedim ve parçaları orjinal tedarik ettim. Motor üst kapak söküldü ve rektefiyeye gönderildi. usta üst kapağın su yolunda pasların olduğunu ve kaynak işlemi uygulandığını söyledi ve 2 gün sonra üst kapağı teslim alıp triger seti ve külbütör kapağıyla birlikte montajını yaptı fakat araç tekleyerek çalıştığını söyledi. bujiler değişti düzelmedi, bobin değiştirdi yine çözülmedi problem. eksantrik dişlisini değiştirdikten sonra tekleme düzeldi fakat motor rölantide titreşimli çalışıyor dedi, 2 hafta kullan problem düzelmezse tekrar bi bakalım dedi. aracı kullandığımda motorda tekleme ve normal olmayan bi titreşim mevcut, vites geçiştleri de sarsıntılı. araç marş yaptığımda ise biraz geç çalışıyor. henüz afr ayarı yaptırmadım benzinde kullanıyorum. bu problemleri neden yapar ? fikirlerinizi rica ediyorum. Yaklaşık 20 bin civarı masraf yaptım çok canım sıkıldı.
-Birkaç gündür benzinde kullanıyorum ve motor rölantide vuruntulu çalışıyor.
-esp arızası verdi ve motor arıza ışığı yaktı.
-araç geç marş alıyor. 2. marşta çalışıyor.
-Eksantrik dişlisini değiştirdim demişti usta fakat yine ses gelmeye başladı. subap değişim öncesi aracım iyiydi, bakım yaptırdığıma pişman oldum.
geçtiğimiz hafta Astra 1.6 115 bg 119 bindeki aracımın ağır bakımlarını yaptırmak için özel bir servise bıraktım. soğuk havalarda ilk marşta araç esp ışığı yakıyordu ve çekişinde vs problem yoktu. serviste subapların yandığını söylediler. subaplar değişecekken triger seti, külbütör kapak ve contasını da değiştirmek istedim ve parçaları orjinal tedarik ettim. Motor üst kapak söküldü ve rektefiyeye gönderildi. usta üst kapağın su yolunda pasların olduğunu ve kaynak işlemi uygulandığını söyledi ve 2 gün sonra üst kapağı teslim alıp triger seti ve külbütör kapağıyla birlikte montajını yaptı fakat araç tekleyerek çalıştığını söyledi. bujiler değişti düzelmedi, bobin değiştirdi yine çözülmedi problem. eksantrik dişlisini değiştirdikten sonra tekleme düzeldi fakat motor rölantide titreşimli çalışıyor dedi, 2 hafta kullan problem düzelmezse tekrar bi bakalım dedi. aracı kullandığımda motorda tekleme ve normal olmayan bi titreşim mevcut, vites geçiştleri de sarsıntılı. araç marş yaptığımda ise biraz geç çalışıyor. henüz afr ayarı yaptırmadım benzinde kullanıyorum. bu problemleri neden yapar ? fikirlerinizi rica ediyorum. Yaklaşık 20 bin civarı masraf yaptım çok canım sıkıldı.
-Birkaç gündür benzinde kullanıyorum ve motor rölantide vuruntulu çalışıyor.
-esp arızası verdi ve motor arıza ışığı yaktı.
-araç geç marş alıyor. 2. marşta çalışıyor.
-Eksantrik dişlisini değiştirdim demişti usta fakat yine ses gelmeye başladı. subap değişim öncesi aracım iyiydi, bakım yaptırdığıma pişman oldum.