Opel insigna neden tutmadi

ibrahimcetin527

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Eyl 2015
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
1.6 T 180 hp opel insignia kullaniyorum aldigimdan buyana hic bir sorun yasamadim konfor ve performans cok iyi bana gore yaklasik bir yildir kullaniyorum satmak istiyorum simdi kime soylesem o araba ise yaramaz diyorlar bu ne is anlamadim [emoji6] [emoji6]

Discovery Elite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
1.6 T 180 hp opel insignia kullaniyorum aldigimdan buyana hic bir sorun yasamadim konfor ve performans cok iyi bana gore yaklasik bir yildir kullaniyorum satmak istiyorum simdi kime soylesem o araba ise yaramaz diyorlar bu ne is anlamadim [emoji6] [emoji6]

Discovery Elite cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Insignia OPC yi gördüğüm kadar ne Corsa OPC ne Astra OPC gördüm. Tutulmuş ki bu adamlar o parayı Insignia OPC' ye verip biniyor (OPC line paket değil, hakiki OPC) Tutmadı diye bir şey yok her taraf Insignia ile dolu fakat kesinlikle al sat arabası değil. Uzun yıllar keyifle binilecek konforlu bir araba. Ölücülere bakmayın siz. Umarım değerini bilecek birisini bulursunuz.
 
Millet bişey bildiğinden değil, başkasından duyduğunu papağan gibi tekrarlıyor yoksa.

Yakıt tüketimi dışında bir eksisi yok. Bir de ilk çıktığında uyanık geçinenler gidip en dandirik lpg kitlerini taktırmaya çalıştılar. Uyum sağlamayıp, arızalar yaşanınca arabanın adı çıktı.

Yoksa kaliteli kitlerle, çok randımanlı lpg uygulamaları yapılabiliyor.
 
insigna ancak çok güzel bi makam arabası olur benim gözümde. ülkemizde çoluk çocuk toplanıp ailecek dağa bayıra pikniğe gidilebilecek tarzda arabalar tutuluyor. ben şahsen insigna ya o kadar para verip arkasına mangal koymam.
 
Yüksek ücret, pahalı servis giderleri ve yedek parça fiyatları bütün kaliteli arabaların ortak kaderidir.
Bizim milletin bir arabadan beklentisi:
* Alırken ucuz, satarken pahalı olacak
* Yedek parçası ve servis giderleri sudan ucuz olacak
* Katır gibi dayanıklı olacak, parça eskitmeyecek
* Mümkünse yakıt tüketmeyecek
* Dağ bayır sorunsuzca gedecek
* Yolda bütün araçlara üstünlük sağlayacak
* Her türlü lüks donanıma sahip olacak
 
Yüksek ücret, pahalı servis giderleri ve yedek parça fiyatları bütün kaliteli arabaların ortak kaderidir.
Bizim milletin bir arabadan beklentisi:
* Alırken ucuz, satarken pahalı olacak
* Yedek parçası ve servis giderleri sudan ucuz olacak
* Katır gibi dayanıklı olacak, parça eskitmeyecek
* Mümkünse yakıt tüketmeyecek
* Dağ bayır sorunsuzca gedecek
* Yolda bütün araçlara üstünlük sağlayacak
* Her türlü lüks donanıma sahip olacak

Semih abi Kısaca ; yaşam standartlarına göre araba alacaksın. Maddi durumun ve yaşan şartların neyi gerektiriyorsa öyle hareket etmek gerekiyor. Yakıtını, yedek parçasını sonun edeceksek insigna değil astra , corsa vs. almak gerekir diye düşünüyorum.

Örneğin benim için yakıt çok önemli değil. Çünkü yılda ortalama 6-7 bin km yapıyorum. Fakat çok pinpirik olduğum için araba sorunsuz olmalı, zırt bırt sanayiye gitmemeliyim.
 
Mustafa normal şartlarda dünyanın her yerinde kaliteli mal pahalıdır. Kendimden örnek vereyim. Sattığım Vectra'ya paraya kıyıp, orijinal parça kullanarak ön takım yaptırmıştım, o ön takımı hiç problem yaşamadan 9 sene kullandıktan sonra aracımı sorunsuz olarak sattım. Buna karşılık diğer arabamla daha az yol yaptığım halde 3-4 senede bir ön takım yaptırmak zorunda kalıyorum (orijinal parçasını bulamadığım için). 93 model Astramın fabrikanın taktığı orijinal olan rot başını bu sene yeniledim, kaliteli denen yan sanayi rot başı kullandım, bakalım o kaç sene gidecek? Vectra A da her iki senede bir aks körüğü değiştirmekten gına geldi. Parça olarak fiyatı ucuz ama kalitesiz olduğu için hem kısa ömürlü oluyor hem de haybeye işçilik ödüyorum.
Demem o ki ben arabama sorunsuzca uzun yıllar binmek istiyorum denecekse kaliteli parçadan kaçmamak lazım. Orijinal parçaların fiyatı ilk anda pahalı gibi oluyor ama uzun vadede ucuza geliyor.
 
Semih başkan işi özetlemiş....
35 yıl bize kuş grubunu kakaladılar... şimdi bu tip arabalar bize garip geliyor...
,97 model ŞahinS min her 6 ayda bir ön takımını yenilerdim... (ucuz)
2000 model vectra CDX in 5 yılda bir kere yenilemiştim... ve sorunsuz ön takımlı şekilde sattım....
 
Yüksek ücret, pahalı servis giderleri ve yedek parça fiyatları bütün kaliteli arabaların ortak kaderidir.
Bizim milletin bir arabadan beklentisi:
* Alırken ucuz, satarken pahalı olacak
* Yedek parçası ve servis giderleri sudan ucuz olacak
* Katır gibi dayanıklı olacak, parça eskitmeyecek
* Mümkünse yakıt tüketmeyecek
* Dağ bayır sorunsuzca gedecek
* Yolda bütün araçlara üstünlük sağlayacak
* Her türlü lüks donanıma sahip olacak

Pompaya yanaşınca para vermeyip lütfedip gittiğimiz için de para almalıyız abi :D
 
D sınıfı araçta lider maalesef Passat şuan. Belki donanım görünüm olarak insignia, mondeo daha iyidir belki. Aynı şey orta sınıf içinde geçerli; mesela mazdalar şahane araçlardır ama ne yaparsan yap bizde satmıyor. Duyum, algı gibi birşey sanırım.

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst