OPEL Reklam stratejisi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan dnanor
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

dnanor

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
18 Mar 2007
Mesajlar
1,321
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
51
Siteyi ziyaret et
bugünj opel gedizlerde corsa c'mon inceledim.satıcı aracın 12 yıl çürüme ve paslanma garantisinden bahsetti.honda 6 yıl diye kafa ütülerken neden opel suskun kalıyor anlamadım.sonra satış düştü diye veryansın ediyorlar.bence beceriksizlik
 
abi opelin 12 yıllık garantisi kaportaya verdiği garanti vede aracın 12 yıl boyunca Yetkili servise gelmesi gerekiyor aksi takdirde garanti garanti dışı kalıyor diğer mekanik aksam için opelin verdiği garanti ise 2 yıl sınırsız km herhalde
Honda 6 yıl 150.000 km mekanik garanti
Hyundai de 5 yıl 100.000 km mekanik garanti veriyor
o yüzden bas bas reklam yapıyorlar
son bi kampanya yaptı opel herhalde sadece vectra modeli için 3 yıl sınırsız km garanti veriyordu herhalde bir ara
 
bildiğim kadarıyla belli bir ücret karşılığında garanti uzatılabiliyor, servisim öyle birşeyden bahsetmişti. Yanlız arabanın garantisi süresi dolmadan veya 50.000 km'yi geçmeden yaptırman gerekiyor.
 
walla opelin garantisine pek inanmıyorum ama hyundai inki mükemmel.Babama accent aldık 2005 model 6 ay önce yedek anahtar yaptırmış kapıları açmış kontağa takmış kontak kitlenmiş araba ne çalışıyor nede yedek anahtar çıkıyor.Olay Erzinde çiftlikte gerçekleşiyor.Neyse derken Hyundai yol asistanını arıyor.Onlarda adresi alıp babama bekleyin diyolar.Antakyadan ( 60 km ) çekici geliyor.Antakyaya servise arabayı götürüyor arızayı çözüyolar birde rot balans yapıyorlar.Babam tabii faturayı düşünürken müşteri temsilcisi babama kontak anahtarını uzatarak babamı yolcu ediyor hemde 1 lira para vermeden...

Opel olsaydı orada düşünemiyorum...
 
walla opelin garantisine pek inanmıyorum ama hyundai inki mükemmel.Babama accent aldık 2005 model 6 ay önce yedek anahtar yaptırmış kapıları açmış kontağa takmış kontak kitlenmiş araba ne çalışıyor nede yedek anahtar çıkıyor.Olay Erzinde çiftlikte gerçekleşiyor.Neyse derken Hyundai yol asistanını arıyor.Onlarda adresi alıp babama bekleyin diyolar.Antakyadan ( 60 km ) çekici geliyor.Antakyaya servise arabayı götürüyor arızayı çözüyolar birde rot balans yapıyorlar.Babam tabii faturayı düşünürken müşteri temsilcisi babama kontak anahtarını uzatarak babamı yolcu ediyor hemde 1 lira para vermeden...

Opel olsaydı orada düşünemiyorum...


ewet Hyundai nin servis memnuniyeti üst düzey bende de starex varken 2 ayda bir arıyorlardı servisten memnun musunuz arabadan memnun musunuz
araba da ne gibi eksikler gördünüz vs. bir sürü soru
 
ya gözüm korktu benim.demekki sıfırdan uzak durayım..
 
ya gözüm korktu benim.demekki sıfırdan uzak durayım..

yok abi sıfır her zaman iyidir opel in araçları kronik bir sorun olmadığı sürece kolay kolay problem çıkartmaz önemli olan aracı aldıktan sonra garanti süresi bitene kadar Yetkili servisine götürmek yetkili servisi de seçerken dikkat etmek gerekiyor çünkü hepsi birbirini tutmuyor birçok parçada fiyatlar abartı şekilde değişebiliyor bide garanti şartlarını iyi okumak lazım debriyaj balatası gibi parçaların garanti durumları biraz daha değişik sonradan kullanıcı hatası diyip servis sorunu gidermeyince maliyeti fazla oluyor
 
Geri
Üst