Opel servis opis hakkında

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan armanay
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

armanay

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
27 Ocak 2009
Mesajlar
13
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Astra G aracıma yaklaşık 16 ay önce Ankara Opis aksesuar bölümünden aldığım orijinal opel paspaslarından sürücü tarafında bulunan paspas ta yırtılma meydana geldiğini tespit ettikten sonra fatura ile birlikte opise gittiğimde , faturasında "orijinal opel parçaları 2 yıl garantilidir" yazmasına ve bütün çabalarıma rağmen hatta bu durumu genel müdür olduğu belirtilen Vedat beye iletmeme rağmen hiç bir sonuç elde edemedim. Paspasları değiştiremedim. Sadece değiştirememekle kalmadım , olaya yaklaşımları gösterdikleri sıyrılma tavırları ayrıca beni yönlendirdikleri müşteri hizmetlerindeki bayanın davranışları son derece çirkin ve yakışıksızdı. Opelin satış sonrası hizmetlerinin ne kadar kötü olduğunu bu durum bir kez daha göstermiş oldu.
 
adam burdakı aracı sahıplenmıyo almanyadan sahıplenıyorlar ne bıcım bu ıs anlamadım baskı yap
 
ben geçen sene mazot filitresi istedim adam bana yağ filitresi vermiş değiştirene kadar olan bana oldu kavga döğüş
 
yaz almanyaya gitsin yada sikayet vara yaz
 
sırf bu ve bu gibi nedenlerden dolayı servis mi? Aman allah korusun.Gerekirse kendim yaparım herşeyi ama yinede opel yetkili servislerine götürmem.Sadece aracı satmayı iyi biliyolar.Araç alırken o kadar ilgililerki,dünyanın en iyi servis hizmet anlayışı ile karşılaştığınızı sanıyorsunuz.Ama en ufak bir arıza ile aynı yere gidince insanların müthiş değiştiğini rahatlıkla görebiliyorsunuz.Bunu 1 değil 2 3 serviste gördüm.Hepsini katmak istemiyorum ama hem kendi gördüklerim hemde duyduklarım güvenimi bitirdi servislere.
 
opel servis, satın alma menuniyetsilikleri için şikayet mail, telefon, fax bilgilerini bilenler buraya yazbilirmi
 
Kaba kuvvet lazım bunlara aracın garantisi bittimi daha da yetkiliye uğramayacan.
 
Yalan dan bir de resim çektiler , " bölgeye gönderdik , kabul etmedi diyorlar." Bölge dedikleride İzmir , orayı aradım sözde müşteri hizmetleri , onlarında buradakilerden bir farkı yok , yani kısacası hiçbir olumlu yaklaşım göremedim.
 
fotoğrafı ve Faturası ile birlikte valiliğe tüketici hakem heyetine git.
 
Geri
Üst