Opel şikayet istatistiği

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan kaderaniz
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

kaderaniz

Kayıtlı Kullanıcı
07-Antalya
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
4,293
Tepkime puanı
2
Puanları
38
Siteyi ziyaret et
Opel Şikayetleri - Şikayetvar

Sayfayı inceleyelim ve sonuçlar:

Toplam şikayet: 433

Yetkili servis Hizmet Kusuru: 132

Yetkili servis ücretlendirme: 67

Yetkili servis tamir süresi: 38

Yetkili servis personel: 29

Bayi personel: 26

Boya: 25

Bayi teslimat: 22


20 üzerindeki şikayetler çoktan aza doğru bu şekilde...

Gördüğünüz üzere "servis" dışında bir tek "boya" sıkıntısı kalıyor. O da muhtemelen yine servis elemanlarıyla ilgili. Renk tonunu falan tutturamamışlardır.

Şikayet üzerine ülkedeki en bilinen site. Ve insanların Opel'den şikayetleri ortada. Malın kalitesi ile ilgili bir sorun yok. Sorun servisler ve personelde.

Anlamadığım şey bunu ben görüyorum da Opel Türkiye neden görmüyor? Hatta Opel GM neden görmüyor? Diğer markalardaki ilgi ve alakayı verebilmek çok zor olmasa gerek!

Astra J'yi almadan önce fiyat araştırması ve araç incelemesi için gittiğim bir bayide yaşadığım diyalog:

- Merhabalar, Astra J hakkında bilgi alacaktım.
+ Ne bilgisi?

Vurguyu tahmin edersiniz! Tepeden tepeden konuşmalar v.s...

Opel kaybediyorsa kesinlikle bundan kaybediyor!
 
sorunda burda opel kaybetmiyor o yüzden de opel türkiyenin umrunda değil,nasıl olsa satışları iyi keyifleri yerinde,vatandaş kimin umrundaki
 
Kaybetmek bu demek değil ki!

Opel'in mal kalitesinin ötesinde bir de servis ve bayi kalitesi sattığını düşünün. Satışlar şimdikinin en az %20'si oranında artacaktır.
 
Opel Şikayetleri - Şikayetvar

Sayfayı inceleyelim ve sonuçlar:

Toplam şikayet: 433

Yetkili servis Hizmet Kusuru: 132

Yetkili servis ücretlendirme: 67

Yetkili servis tamir süresi: 38

Yetkili servis personel: 29

Bayi personel: 26

Boya: 25

Bayi teslimat: 22


20 üzerindeki şikayetler çoktan aza doğru bu şekilde...

Gördüğünüz üzere "servis" dışında bir tek "boya" sıkıntısı kalıyor. O da muhtemelen yine servis elemanlarıyla ilgili. Renk tonunu falan tutturamamışlardır.

Şikayet üzerine ülkedeki en bilinen site. Ve insanların Opel'den şikayetleri ortada. Malın kalitesi ile ilgili bir sorun yok. Sorun servisler ve personelde.

Anlamadığım şey bunu ben görüyorum da Opel Türkiye neden görmüyor? Hatta Opel GM neden görmüyor? Diğer markalardaki ilgi ve alakayı verebilmek çok zor olmasa gerek!

Astra J'yi almadan önce fiyat araştırması ve araç incelemesi için gittiğim bir bayide yaşadığım diyalog:

- Merhabalar, Astra J hakkında bilgi alacaktım.
+ Ne bilgisi?

Vurguyu tahmin edersiniz! Tepeden tepeden konuşmalar v.s...

Opel kaybediyorsa kesinlikle bundan kaybediyor!

NE bilgisi diyene MAL bilgisi diyeceksin kapatacaksın
 
Kendi bilir vallahi bir opel sevdalısı olarak daha tövbe opel almayacağım örnek. Opellerin kasası sağlam ama opel özellikle otomatik vites konusunda çok geri de bana göre millet aya çıktı opel hala klasik işler ile uğraşmaya devam ediyor. Birde Opel araç sahipleri tam yolunacak kaz gözü ile bakılıyor. özellikle parça ve yetkili servisler. Bir aracın bilmem kaç çeşit parçası olması bana çok garip geliyor. Artık parça alırken dahi ne aldığını insan bilemiyor.
 
Opel Şikayetleri - Şikayetvar

Sayfayı inceleyelim ve sonuçlar:

Toplam şikayet: 433

Yetkili servis Hizmet Kusuru: 132

Yetkili servis ücretlendirme: 67

Yetkili servis tamir süresi: 38

Yetkili servis personel: 29

Bayi personel: 26

Boya: 25

Bayi teslimat: 22


20 üzerindeki şikayetler çoktan aza doğru bu şekilde...

Gördüğünüz üzere "servis" dışında bir tek "boya" sıkıntısı kalıyor. O da muhtemelen yine servis elemanlarıyla ilgili. Renk tonunu falan tutturamamışlardır.

Şikayet üzerine ülkedeki en bilinen site. Ve insanların Opel'den şikayetleri ortada. Malın kalitesi ile ilgili bir sorun yok. Sorun servisler ve personelde.

Anlamadığım şey bunu ben görüyorum da Opel Türkiye neden görmüyor? Hatta Opel GM neden görmüyor? Diğer markalardaki ilgi ve alakayı verebilmek çok zor olmasa gerek!

Astra J'yi almadan önce fiyat araştırması ve araç incelemesi için gittiğim bir bayide yaşadığım diyalog:

- Merhabalar, Astra J hakkında bilgi alacaktım.
+ Ne bilgisi?

Vurguyu tahmin edersiniz! Tepeden tepeden konuşmalar v.s...

Opel kaybediyorsa kesinlikle bundan kaybediyor!

bu cevabı veren adamı da onu oraya koyanı da ıslatıp ıslatıp dövmek lazım ya. müşteriyle girdiği diyaloğa bakar mısınız? pes dedirtirler insana...
 
Geçenler de bir yazı da en az sorun çıkaran araçların listesi sunulmuş ve general motors 3.sırada vallahi bana pek inandırıcı gelmedi açıkçası...

1- Hyundai
2-Toyota
3-General Motors
4-Chrysler
5-Honda
6-Ford
7-Nissan
8-Kia
9-Volkswagen
10-Mitsubishi
 
Geçenler de bir yazı da en az sorun çıkaran araçların listesi sunulmuş ve general motors 3.sırada vallahi bana pek inandırıcı gelmedi açıkçası...

1- Hyundai
2-Toyota
3-General Motors
4-Chrysler
5-Honda
6-Ford
7-Nissan
8-Kia
9-Volkswagen
10-Mitsubishi

hyundai ye güldüm :) nadir abi toyota nın servis kalitesi bence küçümsenemez 1990 model toyota bile gördüm serviste 2004 yılında 1995 civic im vardı servise bile sokmak istemediler biz yeniciyiz dedi direk servis elemanı. chryslere gelince daha geçen yıl 1993 - 1998 yılları arasında üretilmiş grand cherokeleri servise çağırarak ücretsiz parça değişimi yaptılar vites kolunun altındaki bir parça değişti... daha öncesindede depo muhafaza taktılar araçlara ücretsiz.. bence düzmece bir liste...
 
Yani bu liste içinde Mazda yok mesela ama ben yolda kalmış bir mazda hayatım da görmedim :)
 
Geri
Üst