Orjinal GM ve Bosch Filtre Seti karşılaştırılması?

kaanrevan

Kayıtlı Kullanıcı
59-Tekirdağ
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
2,509
Tepkime puanı
27
Puanları
48
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar aracım 6 yıllık araç. Bundan önceki aracımı 0 km almıştım ve her bakımda mutlaka filtre setini orjinal GM olarak kullandım. Bu aracımda Zafira Tourer. Geçen sene aldığımda ilk işim yine kendi kullandığım Mobil 1 ESP yağ ve Orjinal GM Filtreler oldu.

Şunu öğrenmek istiyorum. 4 filtre (hava, polen, yağ, mazot) GM olarak aldığımda 400-450 tl iken, Bosch markada 200 tl ye bulunabiliyor. Yarısından fazla bir fiyat farkı var. Bu fiyat farkının uzun vadede araç üzerindeki etkisi ne olabilir? Açıkcası dizel araç uzun yıllardır kullanmıyorum. 12 yıl önce bir Corsa 1.3 aracım vardı. Bakımdan sonraki ilk 2 gün mazot filtresi şişmesinden dolayı çok sıkıntı yaşamıştım. O dönemde GM kullanmamıştım. Böyle problemler olabiliyor mu? Yoksa artık bu işlerin bir standardı var mı? Forumda mutlaka Bosch kullanan arkadaşlar vardır. Tavsiyelerinizi bekliyorum.
 
Hava ve polen filtresi fiyat farkını oluşturuyor olabilir..Polen karbonlu olursa fiyatı daha yüksek oluyor..Hava filtreside üst kısmı tel ve lastik olan var...Tel olan daha pahalı..Gm ile aynı özelliklere sahipse ben bosch u öneririm..
 
Açıkcası daha önceki seneler hiç dikkat etmemiştim. GM ' de de MANN Filter yazıyor. Sanırım orjinal üreticisi olan MANN. İnternette 130 tl daha az farkla MANN filtre seti buldum. Polen de Karbonlu. Yani aysının sanırım GM olmasının bedeli 130-140 tl. En iyisi bir de bu şekilde deneyeyim.
 
Arkadaşlar aracım 6 yıllık araç. Bundan önceki aracımı 0 km almıştım ve her bakımda mutlaka filtre setini orjinal GM olarak kullandım. Bu aracımda Zafira Tourer. Geçen sene aldığımda ilk işim yine kendi kullandığım Mobil 1 ESP yağ ve Orjinal GM Filtreler oldu.

Şunu öğrenmek istiyorum. 4 filtre (hava, polen, yağ, mazot) GM olarak aldığımda 400-450 tl iken, Bosch markada 200 tl ye bulunabiliyor. Yarısından fazla bir fiyat farkı var. Bu fiyat farkının uzun vadede araç üzerindeki etkisi ne olabilir? Açıkcası dizel araç uzun yıllardır kullanmıyorum. 12 yıl önce bir Corsa 1.3 aracım vardı. Bakımdan sonraki ilk 2 gün mazot filtresi şişmesinden dolayı çok sıkıntı yaşamıştım. O dönemde GM kullanmamıştım. Böyle problemler olabiliyor mu? Yoksa artık bu işlerin bir standardı var mı? Forumda mutlaka Bosch kullanan arkadaşlar vardır. Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Yanılmıyorsam önceki aracınız benzinli astra j idi. Ondan orjinal gm filtre setini esirgememişsiniz, gm harici markalara bir sözüm yok ama, imkan dahilinde ise naçizane tavsiyem Zafira'dan da esirgemeyin. Dizeller benzinlilerden çok daha hassastır yakıt, filtre vb konularda...
 
Yanılmıyorsam önceki aracınız benzinli astra j idi. Ondan orjinal gm filtre setini esirgememişsiniz, gm harici markalara bir sözüm yok ama, imkan dahilinde ise naçizane tavsiyem Zafira'dan da esirgemeyin. Dizeller benzinlilerden çok daha hassastır yakıt, filtre vb konularda...

Çok doğru ve güzel bir yorum yaptınız. Teşekkürler. Bunu değerlendirecek ve sanırım GM ile devam edeceğim. Size katılıyorum. Dizel araçlar daha hassas araçlar.
 
Çok doğru ve güzel bir yorum yaptınız. Teşekkürler. Bunu değerlendirecek ve sanırım GM ile devam edeceğim. Size katılıyorum. Dizel araçlar daha hassas araçlar.
Hocam GM nin filtreleri de Mann üretiyor zaten. Karbonlu polen filtrresnn çok bi farkı olduğunu düşünmüyorum. Pandemi dönrminde ilgi çekti. Yani mann normal polen filtresini alıp tüm seti mann alırsan bence tertemiz olur.
 
  • Beğen
Tepkiler: Alfonso
Arkadaş Gm ürünlerinin yüzde 90 nını fason üretim yaptırır bunlar içinde önde gelen firmalardan biri de bosch dur. Gm sadece markasını sattırıyor. Bu yüzde kimi Gm paketini açarsan üründe bosch yazısını görürsün kiminde Man filter kiminde delphi yazar. Paranız çoksa Gm alın derim.
 
Geri
Üst