Rolanti sorunu Corsa B

MertsAstra

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
25 Eki 2009
Mesajlar
156
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
Siteyi ziyaret et
arkadaş merhaba,bugün aracı ilk calıstırdıgımda ilk 2 marşı aldı ama geri stop geldi sonrasında biraz gaz vererek calıstırdım biraz yüklendim pat pat etti normale döndü şimdi patlama yok ama aracı calıstırdıgımda rolanti normalinden asagı dusuyor bi süre sonra araç toparlıyor direksiyonu tam çevirdiğimde ise stop ediyor. Motor biraz ısınınca normale biniyor ama genede biraz sorun oluyor çekişinde vs hiç bi azalma yok yalnız direksiyon çevirince yada ilk çalıstıgında böyle yapıyor sizce nedendir?

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 20:58 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 18:32 ----------

Arkadaşlar farları ve teybi kapadığımda normale yaklasıyor


iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
 
Enjektorlerini bi kontrol ettir gerekirse temizlet
Bir hava akismetreye baktir temizlet
Benim basima geldi yaptirdim ve duzeldi
 
Enjektorlerini bi kontrol ettir gerekirse temizlet
Bir hava akismetreye baktir temizlet
Benim basima geldi yaptirdim ve duzeldi
ama önce en ucuzu ateşleme derim ;)
üç silindirde rolanti düşük zora gelince stop etme(direksiyon çevirince) hatta çiğ benzin patlama? ateşlemeye baksın sonrası debimetre olma ihtimali yok değil :) doğrudur
 
ama önce en ucuzu ateşleme derim ;)
üç silindirde rolanti düşük zora gelince stop etme(direksiyon çevirince) hatta çiğ benzin patlama? ateşlemeye baksın sonrası debimetre olma ihtimali yok değil :) doğrudur

arkadaşlar bugun aküyü bi makineye bağladılar 14.5-14.3 arasında sorunsuz enjektörle alakalı olabileceğini sanmıyorum çünkü gitmesinde çekişinde en ufak sorun yok hararet falan yapmıyor tekleme yok pata pata seside sabah ilk çalıstırmada oluyor sorun şu otomatik cikle olayı varya o devreye girmiyor arkadaslar yani arabayı rolantide tutan parca motor kendine gelene kadar normalde o 1100 devirde calıstırıyordu şimdi o yok direk düşüyor o parçanın adı fiyatı nedir sizcede ondanmıdır ?
 
en kısa yolu öncelikle boğaz kelebeğini temizletin o esnada rolantı ayarlayıcısınıda temızletın %80 rolantı ayarlayıcınınz arızalıdır buda dıreksıyon cevırdıgınızde hıdrolık motoruna guc gonderıyor rolantı yetmeyıp stop edıyor mantıken boyledır yada aracınız boğuluyor başıma aynı olay geldi.
 
en kısa yolu öncelikle boğaz kelebeğini temizletin o esnada rolantı ayarlayıcısınıda temızletın %80 rolantı ayarlayıcınınz arızalıdır buda dıreksıyon cevırdıgınızde hıdrolık motoruna guc gonderıyor rolantı yetmeyıp stop edıyor mantıken boyledır yada aracınız boğuluyor başıma aynı olay geldi.

Öncelikle yorumunuz için teşekkür ediyorum,başınıza geldiği için biliyosunuzdur cok can sıkıcı bir durum ve aşırı yakıt sarfiyatına sol acıyor sırf bu durum yüzünden sol ayak frenine alıştım ışıklara gelmeden boşa alıp sol ayak fren sağ ayak gaz yapıyorum,aracımda boğulma vs,kesinlikle yok ama bir arkadaş rolanti ayarlayıcısını değiştirdikten sonra düzelmediğini ve nasıl çözdüğünü yazmamış bu durum korkutuyor beni. İlk çalıştığında stop ediyor direk gaz vermessem biraz ısınınca stop etmiyor ama devir 0,6-0,8 arası dalgalanıyor tam stop edecekken toparlıyor,bu devir düşüklüğüne birde far yakma , direksiyon çevirme eklersem stop ediyor sonra gene aynı hikaye. Cidden kafayı yemek üzereyim gidişinde hiç bir sorun yokken bu neyin nesidir. Bilgili kişilerin tecrübesi olanların yardımını bekliyorum.. :(

---------- Yeni Mesaj eklenme zamanı: 02:26 ---------- Önceki Mesaj zamanı: 01:37 ----------

Arkadaşlar cidden kafayı yemek üzereyim bu internet bi yandan çok iyi bi yandan çok kötü aynı sorunu yaşayanlar çözümü bulsa bile yazmamışlar,bazıları motor rektefiye istiyor bile diyor ama arabamı biliyorum bi sıkıntı olsa illaki farkederdim performansı hala cok iyi yardım edin lütfen..
 
Geri
Üst