Rölantide Titreme Silkeleme

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Rarpas
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Rarpas

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
28 Şub 2012
Mesajlar
22
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Herkese merhabalar;
Aracım 2004 Opel Meriva Easytronic 4 senedir araç bende
bu zamana kadar tüm bakımları yapıldı aracın.
Yeni baskı balata,Triger,Devirdaim,Radyatör değişti.
Ancak araba kış aylarından beri Rölantide sürekli titreme yapıyor.Kalkışlarda araç yalpalayarak kalkıyor vitesi geçişi sağladığında bi yalpa yapıp ondan sonra normalde dönüyor.
Uzun yollarda 80 Km gibi hızlarda yalpa yaparak devam ediyor.
Ustama götürdüm aracı buji lere baktı altında su vardı.
Contadan şüphelendi ama su eksiltme yağ karıştırma hareret göstergesinde aşırı yükselme olmuyor.Ve bu titremeyi LPG de yapıyor.Benzinde yapmıyor.
Bujilerin biri ölü durumdaydı geçici süreliğine temizlendi titreme falan kalmadı şimdi bujiler değişicek ancak sonradan bu durum yeniden başıma gelir diyede üstünde duramıyorum araç 160 binde
Ve birde bu titreme olduğu zaman motor arıza ışığı yanıyor.2-3 gün bu şekilde devam ettiğinde sönüyor titreme kalmıyor ama aracı uzun süre kullanınca tekrar yanıyor.
Gaz ayarı yaptırdım herşeyi normal şekilde duruyor.
Ancak titreme hala devam etmekte.
Daha önce başına gelen veya bilgisi olan biri yardımcı olursa sevinirim.
(Daha önceden radyatöre giden hortum patlamıştı bütün su ordan boşalmış.Ama araç hareret yapmadı fan açması gereken yerde yani 100 de fan açmıyınca aracı park edip istop ettim o zaman kaputu kaldırıp baktığımda gördüm.O zaman conta yanık dediler servise soktuğumda herhangi bi sorun görünmüyordu.O zaman bujiler açıldı altında su vardı bujiler değişti herşey normaldi ancak 1 ay sonra yeniden tekleme başladı yine bujilere bakıldı altında su yoktu ama bujini biri yine ölü şekildeydi orijinal buji olmadığı için bu kadar kısa süre gittiğini söylediler.)
 
Katalizör tıkalıysa bujiyi öldürmesi normaldir. LPG ayarı tam ise, çok fakir karışıma ayarlanmamışsa oksijen sensöründe bir sıkıntı vardır. O da sağlamsa emme manifoldundan hava alıyordur, malum lpg enjektörleri emme manifoldu delinerek oraya takılıyor, memlekette de işini özenle yapan usta olmadığından oralar şaibeli kısımlar.
 
Cevabınız için teşekkür ederim sanırım işini iyi yapan bi ustaya aracı detaylı şekilde göstermek gerek


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Geri
Üst