Sakin opel servislerine gitmeyin

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan caspe53
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

caspe53

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Ara 2008
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
46
Siteyi ziyaret et
eğer bu yazdıklarım forum sayfasında görünecekse bütün okuyucularada ibret almasını tavsiye ediyorum.

geçen sene temmuz ayında opel vectra c kasa 2003 model benzinli tiptronik bir araç aldım.aracı yaklaşık 5 ay kadar sorunsuz bindim sora nedeni hala belli olmayan bi şekilde şanzıman arıza verdi.aracı servise götürdük.aracım 5 ve 2. viteste gitmeye başlamıştı.servis şanzımanın güvenli modda çalıştığını söyledi.
içinde hidrolik ünitesi arızalanmış dedi siparişini verdi aldırdık yaklaşık 4.750 tl. araca koyunca yine çalışmadı. sonra üzerindeki selenoidleri deişecek dedi onuda almanyadan aldırdı 1.100 tl. koydular yine çalışmadı.bu sefer orinkleri deişecez dediler 150 tl. yine olmadı.
aracın şanzımanını ankara (opal) diye bi servise yolladılar onlarda tribün ve bi kaç parça deiştiler.geri yolladılar oldu die yine aynı 5 ve 2. viteste çalıştı araba.aracın şanzımanı eskisinden beter bozdular.
şimdi benim yetkili servis biz bu şanzımanı yapamadık diyor.bende tamam yapamadıysan aracı geri alırım diyorum.olay burda başlıyor.
birincisi ben arabayı yürür vaziyette bıraktım servise artık arabam yürümüyor.
ikinciside servis aldırdığı parçaların parasını benden talep ediyor ki bu para hemen hemen % 25 indirimle 4.500 tl. gibi yüksek bi bedel yapıyor ve aradan tam ikibuçuk ay geçti.

şimdi ben hakkımı tüketici mahkemelerinde aramayı düşünüyorum.

böyle bi sorununuz varsa sakın garantisi biten aracınızı servise sokmayınız... saygılarımla...
 
evet oluyor böyle şeyler. geçmiş olsun. umarım hakkını alırsın. boşuna alınan parçalarla ilgili olarak sanırım elinde belge falan vardır. eğer parçaların parasını almakta ısrar ederseler ilgili mahkemeye başvur. hatta gerekirse tanıdık falan bi avukat arkadaşından yardım al. üzücü bi durum. araba olmuyor ona mı yanarsın gereksiz bedel ödeyeceksin ona mı yanarsın. zaten ufak veya büyük bir sorun bir belirti için gittiğinde, kem küm, bakmak lazım şudur budur. içerdeki usta gariban. teknisyen desen haspel kader oraya düşmüş. mühendis desen yok olsa da bizim mühendisler ya kalorifer tesisatı çizer yada imzasını atar. bu ülkede merkalı da olsan barıyamazsın ki. o şanzuman işi, meraklı kişi işi. içinde varsa kendin inceleyip mekanizmayı cözeceksin. ama zor hocam. valla kolay gelsin.
 
Son düzenleme:
geçmiş olsun forum kuralları gereği kendinizi tanıtıp imzanıza adınızı soyadınızı eklemeniz gerekiyor.
 
hocam gerçekten şu forum kurallarına hastayım benim adım soyadım sahte. lakin yaşadıklarımız gerçek.
 
artık yapacak tekşey kalıyor dışardan çıkma sağlam bi şanzıman bulmak.tabikide o parayı verip parçaları çöpe atacak deilim.tabikide servis parça paralarını almakta ısrar ederse mahkemeye baş vuracağım.
ama isterdimki aracım servis garantisinde ömürlük bişey olsun.beni üzen servislerin kendi araçlarında çaresiz kalmaları.

Bülent KÖSEOĞLU
 
hocam . bunlar arıza nedenini ne olarak açıkladılar. ama açıklamadılar di mi bir tam anlayamamıştırlar iki anladıysalar bile müşteriyi adam yerne koyup kendileri gibi sanıp nasıl olsa anlamaz diye anlatmazlar zaten. kendileri şey ya.

yani parçalar değişti olmadıysa sen daha şanzuman falan arama. otomatik şanzuman üzerine ihtisas yapmış, sadece otomatik şanzuman tamir eden yerler var. googlede aratırsan bulursun. onlara bi danış. yapacağın en iyi davranış bu olur.
 
gerçekten kötü bir durum. ve sizde işin ehli olmayan kişilerin kurbanı olmuşsunuz. burda olası bir davada servis işin içinden sıyrılır haberiniz olsun. bütün yük ustaya kalır... yani iyi arastırın. adamları cezalandırıyım derken iş daha da uzamasın...
 
Çok geçmiş olsun. Yapamadıkları arabaya nasıl ücret talep ederler anlamadım. Doğru parçayıo değişmemişlerki araba yürümüyor. Demekki değiştikleri parça arızalı değilmiş. Sağlam bir parçayı nasıl değişip ücret talep ederler inanılır gibi değil.
Umarım mahkemede istediğiniz sonuçları alırsınız.
 
Hocam sikayetvar.com sitesine durumu anlatan bir şikayet yazısı yazın. Madem gittiğiniz servis yetkili servis, olayla direk olarak GM Türkiye ilgillensin. Bakalım ne yazacaklar sikayetvar.com 'a çok merak ettim. Baktınız oralı bile olmuyorlar soluğu tüketici mahkemesinde alın derim. Tekrar geçmiş olsun, böyle kurumlar işte insanı parasıyla rezil ediyor :mad:
 
valla servisle görüşmelerim sürüyor şanzımanı tekrar ankaraya yollamışlar denesinler bakalım yapabileceklermi.diğer taraftan sipariş edilen parçaların yanı sıra bu sefer şanzımanın komple kasasını deişmeyide düşünüyolar tabi bunun fiyatıda 4.000 tl. toplamda 8.500 tl yi bulacak. sizinde dediğiniz gibi internetten bi kaç yer buldum hatta bir yıl garantili komple şanzıman bile buldum.servisin 8.500 tl. ye yaptığı işi 4.500 tl. yine bir yıl garantili olarak buldum.olmasa arabayı servisten alıp o bulduğum şanzımanı takacağım.
 
Geri
Üst