şarj konjektör arızası

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan lyolcul
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

lyolcul

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Haz 2014
Mesajlar
628
Tepkime puanı
0
Puanları
16
Yaş
44
Siteyi ziyaret et
iki gün önce yolda giderken birden akü ışığı yandı. gideceğim mesafeye 3-5 km kaldığı için devam ettim yola.
varış noktasına ulaşmaya yakın direksiyon aşırı sertleşti.
sanayinin üstünde bi dükkana farklı bi iş için uğradım,aracı çalıştırmak istediğimde tık ses yoktu :)
tüm ışıklar yanıyordu.
itekleyerek elektrikçi arkadaşımın yanına gittim.
sonuç;
şarj konjektörü demişti galiba o parça bozulmuş ve fazla voltaj veriyormuş.
arabayı yakmadığın için Allah yüzüne bakmış dedi.
sonucun sonucu :)
110 tl orjinal konjektör.

z5owMqI.jpg
 
Bir kerede bende oldu tablalar vardı onları değiştirdim. Birden akü lambası yandı anında elektrikçiye gittim. Sanırım opel araçlar da kömür yok diyot denen parça var. Tabla şeklinde. Onlar değişiyor.
 
Bir kerede bende oldu tablalar vardı onları değiştirdim. Birden akü lambası yandı anında elektrikçiye gittim. Sanırım opel araçlar da kömür yok diyot denen parça var. Tabla şeklinde. Onlar değişiyor.

abi bizim bozulan malzeme epeyce fazla voltaj gönderiyormuş araca.
bir de aracı yıkattığımda altından motor kısmına da sıcak su tutmuşlar yapmayın dememe rağmen.acaba bunun da etkisi olmuş olabilir mi ki ?
 
Hemen hemen suyla etkilenecek bir malzeme değil aslında neticede o kadar basit şekilde etkilenen malzeme olsa yağmur da filan kısa zaman içinde bozulur diye düşünüyorum.
 
bende de direksiyonda aşırı sertleşme oldu. elektrikçi konjektörü değiştirdi bakalım inş. bi daha olmaz
 
Geri
Üst