Arkadaşlar,
dün bir sorunum nedeniyle ilk kez uğradığım Seçim Opel Özel Servisinde yaşadıklarımı olumlu ve olumsuz görüşlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.
Öncelikle sabah 10'da servise gitmeme rağmen çok kalabalıktı. Yani yaklaşık bir 5 araba vardı ve gelen oluyordu sürekli. Anlaşılan Yasin Usta kişiliğiyle, çalışma ahlakıyla ve ustalığıyla sevilen biri. Ben bu kalabalığı buna yorumluyorum.
Pazartesi sabah 10 civarında servise arabamı yanaştırdım. Yanıma hemen bir eleman (kıyafeti temiz, yani araçlara bakmayan) geldi ve hoşgeldin diyerek sorunumu sordu. Bende sorunumu söyledim. Kendiside problemimi hemen gidip servisin sahibi ve ustası olan Yasin Usta'ya iletti. [Yorum: güzel bir davranış]
Yasin Usta 2 dakika içinde arabay geldi. [Yorum: Çok hızlı geldi, tebrikler]
Aracımdaki rölanti düzensizliği ve direksiyonu çevirirken rölantinin düşmesiyle ilgili test etti, motora baktı. Sonra bilgisayarı araca bağladı. Tamam bundan sonra olmaz dedi, olanlarda normal dedi. Sanırım kalibrasyon yaptı. Hatta orada diğer Astra G'ye baktık onda da aynısı oluyordu. Biraz azaldı gibi hissettim ama geçmediği aşikardı. Araç başında yaklaşık geçirdiği zaman 2 dakikaydı. [Yorum: Bu konuyla ilgili sanırım tecrübesi fazla olmamış]
Arabadan ayrıldı ve diğer araçlarla ilgilenmeye devam etti. Neyse ben çıkmak istiyordum. Yasin Usta'ya hem periyodik bakımlarla ilgili hemde borcumu sormak için hep gözlerimle takip edip yakalamaya çalıştım. Orada abisi ve beni gelir gelmez karşılayan elemanada sorabilirdim ama ben yinede Yasin Usta'nın vereceği cevapları merak ediyordum. En az 10 dakika takipden sonra Yasin Usta'yı denk getirip sorularımı sordum. [Yorum: Servis çok kalabalık, gelen giden çok, her araçla ilgileniyor, oradan oraya koşuyor, sorunu tespit etmeye çalışıyor, tekrar aracınızın başına gelmesi çok uzun süre alabiliyor, birşey sormanız bile en az 10 dk. alabiliyor]
Ustayı yakaladığımda Astra G'lerin periyodik bakımlarının aralığını sordum. Kendisi yağ ve yağ filtresinin her 7.500 km'de bir yapıldığını, hava, polen, filtresini her 15.000 km'de değiştiğini söyledi. Yakıt filtresi ile bujiyide söylemiş olabilir, ard arda saydığı için şuan tam hatırlayamıyorum. Hemen ardından periyodik bakımlarda kullandığı parçaların orijinal mi yoksa yan sanayi mi kullandıklarını sordum. Kendiside çok nazik bir şekilde, kardeşim bunları büroya sor bende burda işimi yapayım dedi. Sonra borcumu sordum, o önemli değil dedi. [Yorum: Nazik bir şekilde de olsa, bu cümleyi dükkanına gelen bir müşterine söylememen gerekir, sen oranın sahibisin ve müşterinin her sorununu yanıtlamalısın, bu cevabı hiç yakışık bulmadım. Ancak bilgisayarı taktığı için para almamasıda güzeldi. Başkası olsa 20 TL alabilirdi belki.]
Akabinde dediği küçük büroya gittim ve parçaları sordum. Yakıt filtresini ve bujileri orijinal kullandıklarını söyledi. Diğerlerini Opel'in bile şuan servislerde kullandığı modacar markalı parçaları kullandıklarını söyledi. Fiyat istediğimde yağ, hava, polen, yağ, yakıt filtresi ve bujilerin işçilikle birlikte fiyatını 230 TL olarak verdi. Ayrıca yapılanların hepsini bilgisayar kayıtlarında tutuyorlar. Daha sonra servisten ayrıldım. [Yorum: Fiyatına birşey diyemeyeceğim çünkü daha önce Opel bakımı yaptırmadım. Ama çok abartı bir fiyat gibi gelmiyor. Bilgisayarlarda kayıt tutmaları çok güzel]
SONUÇ: Servis çok kalabalıktı. Yasin Usta'nın arabayla ilgilenme süresi çok kısa oluyor. Periyodik bakımları elemanlarına yaptırıyor. Kendisi diğer sorunlu arabalarla ilgileniyor. Periyodik bakım için gidilebilir belki ama bir sorun için ben gitmezdim.
dün bir sorunum nedeniyle ilk kez uğradığım Seçim Opel Özel Servisinde yaşadıklarımı olumlu ve olumsuz görüşlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum.
Öncelikle sabah 10'da servise gitmeme rağmen çok kalabalıktı. Yani yaklaşık bir 5 araba vardı ve gelen oluyordu sürekli. Anlaşılan Yasin Usta kişiliğiyle, çalışma ahlakıyla ve ustalığıyla sevilen biri. Ben bu kalabalığı buna yorumluyorum.
Pazartesi sabah 10 civarında servise arabamı yanaştırdım. Yanıma hemen bir eleman (kıyafeti temiz, yani araçlara bakmayan) geldi ve hoşgeldin diyerek sorunumu sordu. Bende sorunumu söyledim. Kendiside problemimi hemen gidip servisin sahibi ve ustası olan Yasin Usta'ya iletti. [Yorum: güzel bir davranış]
Yasin Usta 2 dakika içinde arabay geldi. [Yorum: Çok hızlı geldi, tebrikler]
Aracımdaki rölanti düzensizliği ve direksiyonu çevirirken rölantinin düşmesiyle ilgili test etti, motora baktı. Sonra bilgisayarı araca bağladı. Tamam bundan sonra olmaz dedi, olanlarda normal dedi. Sanırım kalibrasyon yaptı. Hatta orada diğer Astra G'ye baktık onda da aynısı oluyordu. Biraz azaldı gibi hissettim ama geçmediği aşikardı. Araç başında yaklaşık geçirdiği zaman 2 dakikaydı. [Yorum: Bu konuyla ilgili sanırım tecrübesi fazla olmamış]
Arabadan ayrıldı ve diğer araçlarla ilgilenmeye devam etti. Neyse ben çıkmak istiyordum. Yasin Usta'ya hem periyodik bakımlarla ilgili hemde borcumu sormak için hep gözlerimle takip edip yakalamaya çalıştım. Orada abisi ve beni gelir gelmez karşılayan elemanada sorabilirdim ama ben yinede Yasin Usta'nın vereceği cevapları merak ediyordum. En az 10 dakika takipden sonra Yasin Usta'yı denk getirip sorularımı sordum. [Yorum: Servis çok kalabalık, gelen giden çok, her araçla ilgileniyor, oradan oraya koşuyor, sorunu tespit etmeye çalışıyor, tekrar aracınızın başına gelmesi çok uzun süre alabiliyor, birşey sormanız bile en az 10 dk. alabiliyor]
Ustayı yakaladığımda Astra G'lerin periyodik bakımlarının aralığını sordum. Kendisi yağ ve yağ filtresinin her 7.500 km'de bir yapıldığını, hava, polen, filtresini her 15.000 km'de değiştiğini söyledi. Yakıt filtresi ile bujiyide söylemiş olabilir, ard arda saydığı için şuan tam hatırlayamıyorum. Hemen ardından periyodik bakımlarda kullandığı parçaların orijinal mi yoksa yan sanayi mi kullandıklarını sordum. Kendiside çok nazik bir şekilde, kardeşim bunları büroya sor bende burda işimi yapayım dedi. Sonra borcumu sordum, o önemli değil dedi. [Yorum: Nazik bir şekilde de olsa, bu cümleyi dükkanına gelen bir müşterine söylememen gerekir, sen oranın sahibisin ve müşterinin her sorununu yanıtlamalısın, bu cevabı hiç yakışık bulmadım. Ancak bilgisayarı taktığı için para almamasıda güzeldi. Başkası olsa 20 TL alabilirdi belki.]
Akabinde dediği küçük büroya gittim ve parçaları sordum. Yakıt filtresini ve bujileri orijinal kullandıklarını söyledi. Diğerlerini Opel'in bile şuan servislerde kullandığı modacar markalı parçaları kullandıklarını söyledi. Fiyat istediğimde yağ, hava, polen, yağ, yakıt filtresi ve bujilerin işçilikle birlikte fiyatını 230 TL olarak verdi. Ayrıca yapılanların hepsini bilgisayar kayıtlarında tutuyorlar. Daha sonra servisten ayrıldım. [Yorum: Fiyatına birşey diyemeyeceğim çünkü daha önce Opel bakımı yaptırmadım. Ama çok abartı bir fiyat gibi gelmiyor. Bilgisayarlarda kayıt tutmaları çok güzel]
SONUÇ: Servis çok kalabalıktı. Yasin Usta'nın arabayla ilgilenme süresi çok kısa oluyor. Periyodik bakımları elemanlarına yaptırıyor. Kendisi diğer sorunlu arabalarla ilgileniyor. Periyodik bakım için gidilebilir belki ama bir sorun için ben gitmezdim.