Servis memnuniyetsizliği

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan cellini
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

cellini

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
19 Ocak 2011
Mesajlar
16
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Antalya günlas servisinden memnuniyetsizliğim var araç satana kadar süper ama servis tam bir rezalet işçilik sıfır garantiden değişen parça yı  takar ken plastik malzemeye zarar vermişler bu tek yerde olsa iyi en az 3 yerde tornovidayla oymuşlar resmen değişen parçayı doğru düzgün takamamışlar bu nasıl iş anlamadım beğenmediğimiz sanayide bile daha ince iş yapılıyor sözde serviz yazıklar olsun diyorum.............acayip siniir oldum yarın tekrar gidecem ne olacak görecez ..........
 
Ynt: Servis memnuniyetsizliği

öncelikle geçmiş olsun
aracınızın zarar gören parçaların birebir tespit ettirip yenisi ile değişim talep edin
 
Ynt: Servis memnuniyetsizliği

zarar gören parçaların birebir tespit edip yenisi ile değişim yapacaklarını söylediler parça şiparişi verdiler bekleme süresi 15 gün bekleyip görecez.
 
Geri
Üst