M
metekabalci
Bilgi Girilmemiş
28.02.2006 tarihinde almış olduğum Opel Combo 1.3 CDTİ aracım var.
Aracımı Ankara Opan'dan aldım. Servis olarakda Opan'a gitmekteyim.
13.12.2007 tarihinde servise arka cam rezistansı arızası için aracımı götürdüm. Servisde yapılan kontrol sonrası arka camda herhangibir hasar olmadığı halde üstten 2 çizgi çalışıyor, diğerlerinin çalışmadığı tespit edildi. Servis yetkilisi bu durumu fabrikaya yazarak değişim için onay isteyeceklerini bildirdi ve aracı bana teslim etti.
14.12.2007 tarihinde Opan servisinden beni arayan bir bayan arkadaş cam değişimi için fabrikadan onay aldıklarını aracımın arka kapısının hangi tipte olduğunu sordu.(yana açılır 2 kapı yada dik açılır tek kapı) Bende aracımın dik açılır tek kapı olduğunu bildirdim. Fakat bu tarihin kurban bayramı öncesi olması ve yılsonu olması nedeniyle hemen getiremeyeceğimi söyledim. Görüştüğüm bayan arkadaş sorun olmayacağını müsait olduğum zaman aracımı götürebileceğimi söyledi. Aracın işleminin ne kadar süreceğini sorduğumda 1 gün aracın serviste kalması gerektiğini söyledi.
04.01.2008 tarihinde Opan'ı aradığımda firmanın Macunköy'deki yerinden Eskişehir yolundaki yeni yarine taşınma aşamasında olduklarını ayın 15'inden sonra yardımcı olabileceklerini söylediler.
31.01.2008 tarihinde servisi yeni telefonundan aradım. Figen hanımla görüştüm. Durumu izah ettim ve 01.02.2008 tarihinde müsait olduğumu ve aracımı getirebileceğimi söyledim. Fakat Figen hanım böyle durumlarda garanti kapsamında cam değişiminin mümkün olmayacağını beni frmalarında kimin aradığını araştıracağını söyledi ve beni yarım saat sonra aradı.
Yarım saat sonra Figen hanım tekrar aradı ve Opan'dan kimsenin bu konuda beni aramadığını ve bu cam değişiminin mümkün olmadığını ancak fabrikadan tamir kiti isteyeceklerini ve bu yolla ancak çözüme kavuşturacaklarını söylediler.
Şüphede kaldığım iki nokta var:
1. ben aracımı 13.12.2007 tarihinde arka cam rezistansının çalışmaması için gittiğim halde 31.01.2008 tarihine kadar neden tamir kitin istenmediği;
2. Beni kimin aradığını ısrarla soruyor firma yetkilisi ve ben bir bayan arkadaş olduğunu söylememe rağmen kim olduğunu bulamıyorlar. Ben herhangi bir problem olmayacağını düşünerek isim almadım. Oysaki isim alsam bile beni arayan kişi deseki; ben aradım ama böyle bir bilgi vermediğini iddia etse nasıl ispatlayacağım.
Firmadan talebim aracımın arka camının diğer oto markalarının uyguladığı gibi bir an önce değiştirilmesini istiyorum. İnsanları yalancı duruma düşürmeden.
Aracımı Ankara Opan'dan aldım. Servis olarakda Opan'a gitmekteyim.
13.12.2007 tarihinde servise arka cam rezistansı arızası için aracımı götürdüm. Servisde yapılan kontrol sonrası arka camda herhangibir hasar olmadığı halde üstten 2 çizgi çalışıyor, diğerlerinin çalışmadığı tespit edildi. Servis yetkilisi bu durumu fabrikaya yazarak değişim için onay isteyeceklerini bildirdi ve aracı bana teslim etti.
14.12.2007 tarihinde Opan servisinden beni arayan bir bayan arkadaş cam değişimi için fabrikadan onay aldıklarını aracımın arka kapısının hangi tipte olduğunu sordu.(yana açılır 2 kapı yada dik açılır tek kapı) Bende aracımın dik açılır tek kapı olduğunu bildirdim. Fakat bu tarihin kurban bayramı öncesi olması ve yılsonu olması nedeniyle hemen getiremeyeceğimi söyledim. Görüştüğüm bayan arkadaş sorun olmayacağını müsait olduğum zaman aracımı götürebileceğimi söyledi. Aracın işleminin ne kadar süreceğini sorduğumda 1 gün aracın serviste kalması gerektiğini söyledi.
04.01.2008 tarihinde Opan'ı aradığımda firmanın Macunköy'deki yerinden Eskişehir yolundaki yeni yarine taşınma aşamasında olduklarını ayın 15'inden sonra yardımcı olabileceklerini söylediler.
31.01.2008 tarihinde servisi yeni telefonundan aradım. Figen hanımla görüştüm. Durumu izah ettim ve 01.02.2008 tarihinde müsait olduğumu ve aracımı getirebileceğimi söyledim. Fakat Figen hanım böyle durumlarda garanti kapsamında cam değişiminin mümkün olmayacağını beni frmalarında kimin aradığını araştıracağını söyledi ve beni yarım saat sonra aradı.
Yarım saat sonra Figen hanım tekrar aradı ve Opan'dan kimsenin bu konuda beni aramadığını ve bu cam değişiminin mümkün olmadığını ancak fabrikadan tamir kiti isteyeceklerini ve bu yolla ancak çözüme kavuşturacaklarını söylediler.
Şüphede kaldığım iki nokta var:
1. ben aracımı 13.12.2007 tarihinde arka cam rezistansının çalışmaması için gittiğim halde 31.01.2008 tarihine kadar neden tamir kitin istenmediği;
2. Beni kimin aradığını ısrarla soruyor firma yetkilisi ve ben bir bayan arkadaş olduğunu söylememe rağmen kim olduğunu bulamıyorlar. Ben herhangi bir problem olmayacağını düşünerek isim almadım. Oysaki isim alsam bile beni arayan kişi deseki; ben aradım ama böyle bir bilgi vermediğini iddia etse nasıl ispatlayacağım.
Firmadan talebim aracımın arka camının diğer oto markalarının uyguladığı gibi bir an önce değiştirilmesini istiyorum. İnsanları yalancı duruma düşürmeden.