Tamir Edilemeyen ateşleme arizasi

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan borken
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

borken

Kayıtlı Kullanıcı
66-Yozgat
Katılım
23 Kas 2019
Mesajlar
28
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
Herkese mrblar 2000 model Vectra b x16xel motor kodlu 1.6 aracımın hiç kimsenin çözemediği bir problemi var sadece günde sabahları bir sefer yapmak kaydıyla arıza lambası yakıyor. Bazen sadece geri vitese takınca yapiyor. Arıza kodu 4.silindir ateşleme hatası olarak görünüyor degistirmedigimiz sensör kalmadı fakat problem yine aynı bir cozum öneriniz var mı.
Degistirdigim sensörler
Gaz kelebek potasiyometresi
Geri vites musuru
Isı musuru
Maf sensörü
Mal sensörü
Eksantrik sensörü
LPG sistemi
Ateşleme bobini
Bujiler
Elektrik tesisatı ve alternatör değişti. Beyinde hiç bir problem yok
Şimdilik artık para harcamak istemiyorum bir bildiginiz veya bildiği veya fikir verecek biri varsa lütfen yardım etsin
Not(araç sıfırdan beri ailemizde)
 
O silindirin motor ici basıncı ölçüldümü
 
Evet hepsi aynı yanlış hatırlamıyorsam eşit çıktı usta kompresyon kaçağı yok dedi
 
Evet hepsi aynı yanlış hatırlamıyorsam eşit çıktı usta kompresyon kaçağı yok dedi
Bujide çatlama oluyormu ve bobin ve bobin kablosuna bakildimi bunlarda yapıldıysa elektrik tesisatına bakılmalı komple
 
Bujide çatlama oluyormu ve bobin ve bobin kablosuna bakildimi bunlarda yapıldıysa elektrik tesisatına bakılmalı komple
Elektrik tesisatı bujiler bobin 3 er kez değişti. Tek supelendigim yer LPG vakumuna giden bir hortum var 4. LPG enjektorunun 6 cm üstünden delinmis bu sebep olur mu
 
Üstad lpg yi iptal et o zaman o boruları da bir körle dene senin Araç ta yanlış hatırlamıyorsam buji kablosuda olması gerekli o kabloyuda değiş
 
Astra g ile aynı motor 1.6 x16xel motor kodu o dlikleri bı kapatayim ben
 
Buna benzer bir sorun megane 2lerde oluyordu o arizada subap degisimi yapiyorlardi silindir kapagindan cikiyordu genelde, sizin subaplarda sorun olabilir, buna benzerde ticwti bir aracimda oldu, silindir 4 atesleme hatasi aliyoduk beyin sigorta tablosu degismedik birsey kalmadi, eski bir usta ile konusuyorduk kapaktadir sorun sokturun bakin demisti sorun kapakta cikmisti, insallah sizinde kapakta cikmaz

SM-M315F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
İnşallah cikmaz sadece LPG 4 enjektörün girdiği yer 5 cm ile iki tane nozul var biri kompresyona bagli inşaallah ondandır onu tikadim bakalım yarın belli olacak inşaallah ondandir
 
Sorunun tamamı alternatördenmis 14.5 volt olması gereken şarj voltajı 13.2 volta düşmüş fan açınca veya elektriksel yüke binen araç bobine elektrik yetiştirmektir ve tekleme yapıyor başına gelen arkadaşlar sorun digital multimetre ile bulundu ustalarda olan analog multimetreler 14.4 volt gosteriyordu. Olay çekiş düşüklüğü sinyallerde km ışığının yanıp sönmesi ile başladı en son ateşleme arizasi ile iyice belli etti
 
Geri
Üst