selam
öncelikle kablo ve hortumlari söküyoruz.
enjektörleri ve enjektör kablolari söküyoruz , benzin hortumu vs.
eksantrikmili kapagi ( ismini tam bilmiyorum ) söküyoruz, altindaki conta 2 parca ve lastik. tekrar toplarken yenisi takilmali ama eskisininin durumu iyi oldugu icin ben eskisini tekrara taktim.
silindir kapagina bagli tüm diger hortum ve kablolari cikariyoruz.
araci senteye alliyoruz, trigeri cikariyoruz
saplamalari dis taraftan basliyarak ic kisimdakine dogru sira ile söküyoruz. ve silidir kapagini yukari dogru cekiyoruz. en soldaki ( 4. silindir ) asagidaki fotograftada görüldügü üzere , conta 3. ve 4. silindir arasindan patlamis, 4. silindir calismadigi icin yanmamis benzin sebebiyle silindir asiri temiz. 1. silindir ise normal calistigi icin tortu var üzerinde.
soldaki conta eski olan dikkatli bakilirsa 4. ve 3. silidir arasindaki patlak görülüyor.
bunlarda , hic bir fikkri olmadan bu ise girmek icin gerekli cesaret kaynagi.
ben...
:rock
ve ayni yerde calistigim is arkadasim.