Triger kayışı

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan caycan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Vectra'larda trigger değişim aralığı 60.000 km'dir. Ek olarak değişimden bu yana 3-4 yıl geçti ise, km beklemeden değiştirmekte yarar vardır, kayış özelliğini kaybedip sertleşebilir, kopabilir.
Ben 103.000'de aldığım arabada 110.000 ve 160.000 km'lerde değişmiştim.
 
ben (orjinal olmayandan) devri daim ve trigeri değiştirdim özel opel servisinde Vecrta 2000 model CDX 330 YTL tuttu
 
alternatör kayışı dahil orjinal gm set 170ytl ye aldım geçen hafta takmasınada 50ytl aldılar
 
devirdaim pompası ile değişeceksen işçilik dahil 350-400 ü bulur
 
tirger set orjinal 170 ytl civarında. Devirdaym pompası orjinal gm 125-150 ytl civarında. Yan sanayi urba marka var. 50-70 civarında. v kayış 20-30 ytl + işçilik ne tutarsa. Tirger kapağı benimki çatlakmış. Sökerken hepten kırdılar. Tam vida yeri. Yeni alayım dedim. Uyduruk bir parça gibi görünüyordu. 6 ay önce 100 ytl istediler yenisine....
 
Bende Ankara'da ağustos ayında özel serviste vectranın triger setini ve devirdaimini işçilik hahil 260 YTL ye değiştirdim.
 
arkadaşlar daha iki hafta önce bayrampaşa odak opel servisine gittim triger seti ve devirdaim değiştireceğim fiyat alabilirmiyim dedim bana çıkardıkları fiyat tam 700 ytl işçilik dahil arkadaşlar sakın servise gitmeyin...!!!!
 
triger hakkında...

Arkadaşlar 96 model corsa b aracımın trigerini değiştireceğim, fiat ve işöilik hakkında bilgilerinizi bekliyorum....teşekkürler
 
Geri
Üst