uzun yolda açık cam mı klima mı?

bence 100 milyon felan farkaattirmez..Etse etse 100 km az yol gidersin o mesafede..Bu sıcakta da klimasız yol çekilmez..Ben marmaris bölgesindeyim...Madem aldım klimalı aracı kullanacağım tabiii...Şehir içi kısa mesafede bile kullanıyorum..varsın yaksın bi daha mı gelecez dünyaya....
 
nan sorduk altı üstü ne olur ne biter die cimri olduk mantıksız olduk tamam klimayı 4 te açıcam 170-180 basıp gidecem mersine kadar hem yeni rekor kırarım hemde dilinizden kurtulurumm:):D:D:D
kanka kizma hemen :D:D
yavaş yavaş git ara sıra hava sırkılasyonu yap tamam ;)
senin az yakman imkansiz vitesi tokatliyon kanka alişmişin bikere :D:D
 
nan sorduk altı üstü ne olur ne biter die cimri olduk mantıksız olduk tamam klimayı 4 te açıcam 170-180 basıp gidecem mersine kadar hem yeni rekor kırarım hemde dilinizden kurtulurumm:):D:D:D
Sıkma canını Erman. Otobanda ve yüksek hızlarda camı açmak ızdırap oluyor. Aralık olan cam dolayısı ile oluşan gürültü bir süre sonra baş ağrısı yapmaya başlıyor, bunun sonucu sürücünün araç kullanma konforu düşüyor. Klimanın devamlı açık olması da yakıt tüketimini çok çok artırmıyor. (kendi aracım için söylüyorum). Anladığım kadarı ile fazla sürat yapmayan, ekonomik bir araç kullanma sitilin var. Zaten günümüzün fahiş yakıt fiyatlarını göz önüne alırsak en mantıklı kullanım tarzı bu şekilde olmalı. O zaman benim kullanım tarzımı önerebilirim. Otoban ve şehirler arası yol kullanımında sürücünün sürüş konforunu düşürmemek için klima. Rampalarda kamyon arkasına zorunlu takılma, sollama yasağı olan yerlerde, yerleşim yerlerinde geçerken (hız limitinin 50 veya 70 olduğu yerlerde) yani süratin düştüğünde yerlerde (biraz ayıp olacak ama sigara yaktığımda) klimayı kapatır camı açar, aracın havasını yenilerim. Uzun süre klima açık durumda yol yapıldığında aracın iç havası yenilenmeyince o da insanı rahatsız ediyor. Yani gerektiğinde klima, gerektiğinde cam ile serinlerim. Gerektiği halde çok yakacak diye klimayı açmamazlık yapmam. Benim önceliğim önce sürüş konforu sonra ekonomi. Sürüş konforu iyi olan bir aracın kaza riski de az olur.
 
Sıkma canını Erman. Otobanda ve yüksek hızlarda camı açmak ızdırap oluyor. Aralık olan cam dolayısı ile oluşan gürültü bir süre sonra baş ağrısı yapmaya başlıyor, bunun sonucu sürücünün araç kullanma konforu düşüyor. Klimanın devamlı açık olması da yakıt tüketimini çok çok artırmıyor. (kendi aracım için söylüyorum). Anladığım kadarı ile fazla sürat yapmayan, ekonomik bir araç kullanma sitilin var. Zaten günümüzün fahiş yakıt fiyatlarını göz önüne alırsak en mantıklı kullanım tarzı bu şekilde olmalı. O zaman benim kullanım tarzımı önerebilirim. Otoban ve şehirler arası yol kullanımında sürücünün sürüş konforunu düşürmemek için klima. Rampalarda kamyon arkasına zorunlu takılma, sollama yasağı olan yerlerde, yerleşim yerlerinde geçerken (hız limitinin 50 veya 70 olduğu yerlerde) yani süratin düştüğünde yerlerde (biraz ayıp olacak ama sigara yaktığımda) klimayı kapatır camı açar, aracın havasını yenilerim. Uzun süre klima açık durumda yol yapıldığında aracın iç havası yenilenmeyince o da insanı rahatsız ediyor. Yani gerektiğinde klima, gerektiğinde cam ile serinlerim. Gerektiği halde çok yakacak diye klimayı açmamazlık yapmam. Benim önceliğim önce sürüş konforu sonra ekonomi. Sürüş konforu iyi olan bir aracın kaza riski de az olur.

:alkis::alkis:
savaş abi rampada kamyon arkası takılma dışında aynı ben :)
sürüş konforu herşeyden önce gelir :)
 
kanka kizma hemen :D:D
yavaş yavaş git ara sıra hava sırkılasyonu yap tamam ;)
senin az yakman imkansiz vitesi tokatliyon kanka alişmişin bikere :D:D
yok ya kızmadım kankama bak sen espri olsun die dedim ama çok keyifli bir yolculuk olacak inşallah Allah'tan bi mani çıkmazsa büyük ihtimal bi arkadaşla gidicem dönüşte tek döncem ikisininde keyfi ayrı olacak inşallah:D:D:D
 
Sıkma canını Erman. Otobanda ve yüksek hızlarda camı açmak ızdırap oluyor. Aralık olan cam dolayısı ile oluşan gürültü bir süre sonra baş ağrısı yapmaya başlıyor, bunun sonucu sürücünün araç kullanma konforu düşüyor. Klimanın devamlı açık olması da yakıt tüketimini çok çok artırmıyor. (kendi aracım için söylüyorum). Anladığım kadarı ile fazla sürat yapmayan, ekonomik bir araç kullanma sitilin var. Zaten günümüzün fahiş yakıt fiyatlarını göz önüne alırsak en mantıklı kullanım tarzı bu şekilde olmalı. O zaman benim kullanım tarzımı önerebilirim. Otoban ve şehirler arası yol kullanımında sürücünün sürüş konforunu düşürmemek için klima. Rampalarda kamyon arkasına zorunlu takılma, sollama yasağı olan yerlerde, yerleşim yerlerinde geçerken (hız limitinin 50 veya 70 olduğu yerlerde) yani süratin düştüğünde yerlerde (biraz ayıp olacak ama sigara yaktığımda) klimayı kapatır camı açar, aracın havasını yenilerim. Uzun süre klima açık durumda yol yapıldığında aracın iç havası yenilenmeyince o da insanı rahatsız ediyor. Yani gerektiğinde klima, gerektiğinde cam ile serinlerim. Gerektiği halde çok yakacak diye klimayı açmamazlık yapmam. Benim önceliğim önce sürüş konforu sonra ekonomi. Sürüş konforu iyi olan bir aracın kaza riski de az olur.
çok haklısın savaş abicim bu şekilde kullancam bende zaten bunu düşünüyordum ama opelim olarak fikirleriniz benim için önemli sizlerinde fikrini almak istedim;););)
 
Sen doğrusunu yaptın. Formun güzelliği de ayrı. Geniş bir üye kitlemiz var, bu nedenle de değişik önerilerin olması doğal. Güle güle git güle güle gel. Hayırlı yolculuklar dilerim.
 
kardesim kazasız belasız gıder gelırsın insallah yolculuk yaklasti :)
 
şehir içinde bile açık cam bazen cok rahatsız edici oluyor ki yüksek hızlarda insanı öldürür resmen onun yerine klimayı 2 de çalıştırmak en iyisi uzun yolda hep aynısını yapıyoruz yakacaksada yakacak çare yok
 
Sen doğrusunu yaptın. Formun güzelliği de ayrı. Geniş bir üye kitlemiz var, bu nedenle de değişik önerilerin olması doğal. Güle güle git güle güle gel. Hayırlı yolculuklar dilerim.
çok teşekkür ederim abicim
 
Geri
Üst