Vectra B Turbo

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Hamdiilter

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Şub 2015
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Yaş
37
Siteyi ziyaret et
Evet Arkadaşlar Forumdada Daha önceden böyle Projelere girilmişti Bende Bir Tamirci Olarak Kendi Opelime Turbo Takacağım Ve sizinle Tek Tek Resimleri Paylaşacağım Öncelikle Gerekli Parçalar Aşağıdaki Gibidir.

Turbo:(Mitsubishi TD04-15g) Genelde Volvo 850 ve s70 Araçlarda Kullanılır.2.0 ve 2.3 motorlarda kullanılmıştır.
Basınclı Ayarlamak için Selenoid Valfi Yine Cıkma bir Volvodan Temin Ettim.
Volvo 850 T5 :bosh Marka 4 Adet Enjektör
Volvo 850 T5:Benzin pompası
Turbo İntercooler Air ve Yağ hortumları
Garret 100 Series Intercoolers - 60mm Core
1 Adet Egzoz Manifoldu Özel Yapım Veya Calibra Manifoldunu Editleyerek.

Fren ve Denge sistemi:
4 Adet Brembö Disk inchleri Orjinal
4 Adet Brembö Veya Trw Fren Balatası
4 Adet Koni Amartisör Ve Helezon Yayı

Şimdi Arkadaşlar Buradan Meslektaşlarıma Sormak istediğim bir kaç soru olacak Calibranın Manifoldunumu Editleyelim Yoksa Kendimiz Custom Bir Manifoldmu Yapalım Biliyorumki Nerde eksantrik Nerde Piston filan Diyeceksiniz Ancak Sıkıştırma Oranı Ve basıncı Tamamen ECuyu Editleyerek Ayarlayacağız Şanzıman Kaldırmaz Diyecek Bazı Arkadaşlarımada Kendim Bunu Denediğim İçin Şunu söyleyeyimki Şanzımana Hiç Bir Zararı Olmayacak Sadece araç 5. vitesten sonra 1 Vites Daha İster Başka bişe yok onada Gerek Yok.Zaten maximum Alacağım güç 200-220 hp arası Çünkü Düşük Basınçlı Turbo da Tercihlerim Arasında Bütçemiz 8 Bin Tl İle Limitli. Hepinize Saygılar Ve İyi Çalışmalar.Yorumlarınızı Bekliyorum.

Araç 1998 Vectra B 2000 CC (CD) X20XEV
 
Abi vallaha olursa harika olur..Çok da keyifli olur..Umarım temiz ve doğru bir giriş yaptınız, böyle de neticelendirirsiniz...:)
 
Biliyorumki Nerde eksantrik Nerde Piston filan Diyeceksiniz Ancak Sıkıştırma Oranı Ve basıncı Tamamen ECuyu Editleyerek Ayarlayacağız

1. Sıkıştırma oranını strok boyu, hacim ve silindirin çapı belirler. Özetle yazılım ile sıkıştırma oranı değiştiremezsiniz.

2. Vectra B original beynine remap işlemi odb veya beyin üzerinden okunup yazılamıyor maalesef. Hazır yazılı chipset alıp lehimlemek lazım, oda sizin aracınıza uygun olmuyor vs. Zaten Turbo yönetemez o beyin. Standalone Beyin alarak, custom map yapmalısınız. Editle olmaz. AEM marka iyidir, ama hardness ve standalone almadan, Özgüç e danışın.

3. Enjektörlerin modeli nedir?

4. Volvo 850 T5:Benzin pompası neden? Kaç bardır, Markası nedir? Standart Bosch pompadan farkı nedir?

5. Calibra Turbom olsa standart manifoltu kullanmam.

6. Ben Vectra B 167 Hp de 4 kez F18 kırdım. Kırılır. [MENTION=2338]cance[/MENTION] nickli arkadaş F23 şanzumanı az modifiye ile taktı, çözümü öyle buldu. O şanzuman kırılır. F18 demek, 180nm torka kadar dayanır demek. Dediğiniz güçte anında kırılır. Ben demiyorum, üretici diyor :)

Bu bilgi birikimi ile bu işe kalkışmayın. Bi tane volvo araç düşürmüşsünüz bir yerden, ne yapsam da, hangi araçları aracıma taksam diye düşünüyorsunuz. Önce sıkıştırma oranı nedir? Şanzuman kod numaraları nedir? Hangi beyin neyi sürer? Hangi pompa ve enjektör ne basar? vs. gibi çok basit konuları forumda eski konuları okuyarak araştırın, ondan sonra uygulamaya koyun. Zaten araştırdıktan sonra olmayacağını göreceksinizdir. Konuyu sonlandırıyorum, Kıbrısta Vectra Turboladığını iddia eden arkadaşın konusunda bilgi alabilirsiniz, onun proje de sıkıntılar var ama daha bilgili bir konu.

Yok ben illa yapacam dersen Zlet ve Clet yapın. Oradan buradan uydurma işler ile olmaz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst