vialle liquidsi (2012 astra h enjoy plus 111.yıl)

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan carl
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

carl

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Ara 2014
Mesajlar
31
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
merhaba.
gecen ay arabama lpg takdirdim.vialle liquidsi marka takdirdim.performansi cok guzel. benzinliden zerre kadar farki yok.hatta yokusta kilimada bile cok iyi.ancak iki sorunum var.
birincisi: ilk calisirken mars gec aliyor.motor isindiktan sonra sorun yok.ama sabahlari ilk calistirma sorunlu.
ikincisi: rolantide az bir titreme oluyo.rolantisi 750 d/d. ayrica anlik tuketim ekraninda 0,6 lt/h yaziyor.benzindede boyle calisiyordu.acaba lpg azmi kaliyor?cunku azicik gaz verip 0,9 lt/h ye cikarinca sorun kalmiyor.
sizce sorun ne olabilir?herkese tesekkurler.
 
öncelikle hayırlı olsun sizi tebrik ediyorum bende bu sistemi çok araştırdım çok kararsızlıklar yaşadım acaba takdırsam mı falan diye sonra da vazgeçtim hala benzinle biniyorum sorunlarınız için takdırdığınız yerle bir görüşün mağlum sistem ne kadar son sistem olsa da ince ayar gerekebiliyor eğer çözemezler ise Türkiye distribitörü Asil otogaz var Ankarada onlar bu işi biliyor yol bilgisayarına ve yakıt ibresine aldırmayın araç kendini hala benzin yakıyorum sanıyor
 
LPDI denen sistem ise aracinizi dunya kadar para verip kobaya cevirmek gibi bisey bence. Sirali sistemin bile sorunlari daha cozulememisken LPDI taktirmak kumar gibi bisey. Kaldi ki araciniz Direkt Enjeksiyonlu degil ve sirali sisteme uyumlu bir motor.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
LPDI denen sistem ise aracinizi dunya kadar para verip kobaya cevirmek gibi bisey bence. Sirali sistemin bile sorunlari daha cozulememisken LPDI taktirmak kumar gibi bisey. Kaldi ki araciniz Direkt Enjeksiyonlu degil ve sirali sisteme uyumlu bir motor.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Olcay kardeşim bu sistemin özelliği nedir ki?
 
Olcay kardeşim bu sistemin özelliği nedir ki?
Nadir abi ben bayagi arastirmistim , yeni bir lpg pompasi ile motora benzin enjektorlerinden sivi halde LPG puskurtuluyor , araba ilk marsi dahi lpg de yapiyor , aslinda dort dortluk uygulansa ve sorunlu olmasa sahane bir sistem . Lpg yi benzin deposuna kacirma , ilk marsi gec alma gibi sorunlar yaratiyor. Bunun yaninda ilk birkac dakika tank belli bir basinca getiriliyor ve bu sirada pompa ses yapiyor vsvs gibi eksileri de var . TSI, FSI GDI motorlara oneriyorlar. Fiyati 4.000-6.000TL arasinda . Bence ecotec 1.6 115hp motora bunu uygulamak gereksiz, kaldi ki 1.6T 180 hp ye bile sorunsuzca sirali sistem atiker taktirdik , mis gibi kullaniyorlar , ama tabiki kisinin kendi secimi.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Nadir abi ben bayagi arastirmistim , yeni bir lpg pompasi ile motora benzin enjektorlerinden sivi halde LPG puskurtuluyor , araba ilk marsi dahi lpg de yapiyor , aslinda dort dortluk uygulansa ve sorunlu olmasa sahane bir sistem . Lpg yi benzin deposuna kacirma , ilk marsi gec alma gibi sorunlar yaratiyor. Bunun yaninda ilk birkac dakika tank belli bir basinca getiriliyor ve bu sirada pompa ses yapiyor vsvs gibi eksileri de var . TSI, FSI GDI motorlara oneriyorlar. Fiyati 4.000-6.000TL arasinda . Bence ecotec 1.6 115hp motora bunu uygulamak gereksiz, kaldi ki 1.6T 180 hp ye bile sorunsuzca sirali sistem atiker taktirdik , mis gibi kullaniyorlar , ama tabiki kisinin kendi secimi.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Biliyorsun benim araç tek nokta olmasında dolayı tam sistem olmuyor bende bu lpg olayın da araştırma içindeyim. Tankın süresi dolmasına az kaldı üstünde brc var ama tank değişimi sırasında komple atiker sistem ile değiştirmeyi düşünüyorum. Bu arada hem sistem yenilenmiş olacak hemde garanti olsun istiyorum.
 
Biliyorsun benim araç tek nokta olmasında dolayı tam sistem olmuyor bende bu lpg olayın da araştırma içindeyim. Tankın süresi dolmasına az kaldı üstünde brc var ama tank değişimi sırasında komple atiker sistem ile değiştirmeyi düşünüyorum. Bu arada hem sistem yenilenmiş olacak hemde garanti olsun istiyorum.
Abi isinin ehli birine taktir sistemi de sorun yasama.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Abi isinin ehli birine taktir sistemi de sorun yasama.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Bende öyle yapmayı planlıyorum. Zaten üzerindeki sistem 10 yıllık zamanı dolduracak. Marka takıntım yok. Daha önce sağlam olsun iyi olsun diye brc takdırdım ama canımdan bezdirdi. Ama şimdi birde atiker deneyeceğim. Üzerinde çıkan beyin filan da koyarım bir kenara aracı alacak adama veririm.
 
olcay bey konuyu tam araştıramamış galiba bahsettiğimiz sistem lpdi değil lpi sistem olarak adlandırılır ve atmosferik motorlara lpg nin sıvı olarak püskürtülmesi esası ile çalışır aynı sıralı sistemde olduğu gibi araca ilave enjektör montajı yapılır regülatör kullanılmaz su sistemine müdahalede bulunulmaz tank içinde yüksek basınç pompası konumlandırılır araç benzin ile çalışıp 80 sn içinde gaza geçer ilk çalıştırma ve soğuk havalarda fiyatı 3000 tl dir
 
Nadir abi ben bayagi arastirmistim , yeni bir lpg pompasi ile motora benzin enjektorlerinden sivi halde LPG puskurtuluyor , araba ilk marsi dahi lpg de yapiyor , aslinda dort dortluk uygulansa ve sorunlu olmasa sahane bir sistem . Lpg yi benzin deposuna kacirma , ilk marsi gec alma gibi sorunlar yaratiyor. Bunun yaninda ilk birkac dakika tank belli bir basinca getiriliyor ve bu sirada pompa ses yapiyor vsvs gibi eksileri de var . TSI, FSI GDI motorlara oneriyorlar. Fiyati 4.000-6.000TL arasinda . Bence ecotec 1.6 115hp motora bunu uygulamak gereksiz, kaldi ki 1.6T 180 hp ye bile sorunsuzca sirali sistem atiker taktirdik , mis gibi kullaniyorlar , ama tabiki kisinin kendi secimi.

GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Anlattığın LpDi bu arkadaşın yaptırdığı ise Lpi .Para ayırabilsem BRC den Vialle ye geçerim sıvı olarak emme manifolduna giren LPG benzin ile neredeyse aynı mantıkla püskürtülüyor. O yüzden hem daha fazla ekonomi sağlıyor hemde ilk çalışma konforu daha iyi...
 
Geri
Üst