ilk zmanlarıcıtalar boyandı.arka sisler camulrlk snyalleri bağlandı.ve iç mekanda ufak tefek islemler( jsv ayak dayama,jsv kemer pedleri,jsv vtes koruğu vsvsvs)
bahar geldi.en cok istedğm seyi, orjnal jantlarınla basma islemini gerceklestirdk.apex 4 cm yaylar ilk is oldu.. yetmedi.... cıkma amortisör alındı.ve mili en kısa sekilde kesldi ve sertlestirildidha sonra yaylr 1 2 cm dha bastı fkat onun resmi suanlık yokkıs geldi.davlumbaz sökmeden bastığm içn sokak araları olum gibiydi.tam turda diil otobanda bile surtuordu.birkere dodik cıtasını kırdım bu yuzden.ve yaylı hale cevrildi
yaylıyken moral bozuldu araba nede olsa eskisne nazaran leylek oldu.can skıntısı cıtırdan bir tesisat yaptmsuanlk orjnal teybmle besliorm.bu halde bile arka camı heran catlatabilrm
şimdilerde böylesadece yay var
1.3 cdtı. my racing egsozm var.hftaya yaylar dahil komple stock olucak cnku muayenem geldimuayeneden sonra doruu coil yaptrmayaamacımız 8.5 cm dusurmekhrkeze smdiden ii ve kötu yorumları içn tskkrler
bahar geldi.en cok istedğm seyi, orjnal jantlarınla basma islemini gerceklestirdk.apex 4 cm yaylar ilk is oldu.. yetmedi.... cıkma amortisör alındı.ve mili en kısa sekilde kesldi ve sertlestirildidha sonra yaylr 1 2 cm dha bastı fkat onun resmi suanlık yokkıs geldi.davlumbaz sökmeden bastığm içn sokak araları olum gibiydi.tam turda diil otobanda bile surtuordu.birkere dodik cıtasını kırdım bu yuzden.ve yaylı hale cevrildi
yaylıyken moral bozuldu araba nede olsa eskisne nazaran leylek oldu.can skıntısı cıtırdan bir tesisat yaptmsuanlk orjnal teybmle besliorm.bu halde bile arka camı heran catlatabilrm
şimdilerde böylesadece yay var
1.3 cdtı. my racing egsozm var.hftaya yaylar dahil komple stock olucak cnku muayenem geldimuayeneden sonra doruu coil yaptrmayaamacımız 8.5 cm dusurmekhrkeze smdiden ii ve kötu yorumları içn tskkrler