Renault bayiinde yaptığım yeni megane sedan incelemem sonrasındaki düşünce ve izlenimlerimi sizlerle paylaşmak istiyorum arkadaşlar.
Tamamen yeni kasasıyla HB kardeşinin çizgisinden devam eden Megane, sedan severlere iyi bir alternatif olma iddiası ile Renault'un ürün yelpazesinde yerini almak üzere.
Aracı kullanamadım,lansman nedeniyle çok kalabalıktı sonraya bıraktım. Ancak her şeyiyle uzun uzadıya inceleme imkanım oldu. Bir kere bu aracın, selefi fluence ile bir alakası yok, tamamen farklı bir otomobil olmuş. C segmentinde kişisel kullanıcıların da tercih edebileceği bir hal almış.
Dış görünüm bence olmuş, küçük talisman gibi duruyor. Bence renault talisman satamaz bundan sonra. En çok motor kaputunun amortisörlü olmasını beğendim. Bagaj kapağı da güzel açılıp kapanıyor. Araç ağır oturaklı duruyor. Arka stoplarin dizaynı fena olmuş. Ön led farlar da kare şeklinde hoş duruyor. 8,7 inçlik koca bir dikey ekran vardı üzerinde tablet misali. Radyo, klima,araç bilgileri,sürüş modu seçimi navigasyon bu ekranda hepsi. Ancak ortadan ikiye bölünebiliyor. Beş değişik sürüş modu varmış bence abartmişlar, üç tane olsa yeterdi. Normal eco ve spor modu yeterliydi. Ancak sürüş modu seçilince ön gösterge, tablet ekran vites altı ve dört kapının içlerinin renginin değişmesini beğendim. Hayalet gösterge gayet güzel. Bir de head up display dedikleri direksiyon önünde çıkan ve bir takım sürüş bilgileri içeren bir ekran daha varmış. Araç çalışmadığı için görmedim. Yani gösterge anlamında malzeme bol. Arka diz mesafesi 301 kadar yok,ancak yanal genişlik çok iyi. Aracın her yeri yumuşak plastik yumuş yumuş beğendim. Koltuklar fluence gibi ne iyi ne kötü. Direksiyon üzeri dolu dolu ama ses sistemi kontrol tuşları nedense direksiyonun altında 301 de olduğu gibi. El freni elektronik bamya kadar, astrada da böyle idi. Ön iki koltuk arasındaki bölüm güzel olmuş karışık çukur girintili çıkıntılı değil güzel bir boşluk var. Torpido ve dört kapıdaki eşya gözleri iyi olmuş yeterli eşya gözü var. Ön koltuklar arasında sürgülü bir bardaklik ve vitesin önünde de büyük telefon koyacak kadar yer vardı. Iki usb girişi aux ve 12 volt çakmaklık vitesin önündeki boşluğun arkasında dikey olarak dip dibe idi.
Ben ön panelde bol miktarda düğme olmasını daha çok seviyorum, bu anlamda astra J tam bana göre idi.
Dolu dolu alayım dediğinde 100 bini geçen bir fiyatı oluyor. Opsiyonsuz sadece icon donanım olarak almak ve 90 bin vermek yerine sunroof,18 inç jantlar (gerçekten jantlar çok güzel duruyordu), kontrol ve sürüş paketleri ile 105 bin vermek daha mantıklı. Ha o para eder mi benim paramla etmez ama adamlar yapmış ve bu parayı istiyor, işinize gelirse diyor.
Arabayı beğendim ne yalan söyleyeyim [https://mobile]
Bizzat çektiğim fotoğrafları paylaşmak istiyorum.
[attachment=442]
Özellikle donanım ve teknolojik oyuncaklari nedeniyle Astra sedana ciddi rakip olabilecek bir araç.
SM-G530F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Tamamen yeni kasasıyla HB kardeşinin çizgisinden devam eden Megane, sedan severlere iyi bir alternatif olma iddiası ile Renault'un ürün yelpazesinde yerini almak üzere.
Aracı kullanamadım,lansman nedeniyle çok kalabalıktı sonraya bıraktım. Ancak her şeyiyle uzun uzadıya inceleme imkanım oldu. Bir kere bu aracın, selefi fluence ile bir alakası yok, tamamen farklı bir otomobil olmuş. C segmentinde kişisel kullanıcıların da tercih edebileceği bir hal almış.
Dış görünüm bence olmuş, küçük talisman gibi duruyor. Bence renault talisman satamaz bundan sonra. En çok motor kaputunun amortisörlü olmasını beğendim. Bagaj kapağı da güzel açılıp kapanıyor. Araç ağır oturaklı duruyor. Arka stoplarin dizaynı fena olmuş. Ön led farlar da kare şeklinde hoş duruyor. 8,7 inçlik koca bir dikey ekran vardı üzerinde tablet misali. Radyo, klima,araç bilgileri,sürüş modu seçimi navigasyon bu ekranda hepsi. Ancak ortadan ikiye bölünebiliyor. Beş değişik sürüş modu varmış bence abartmişlar, üç tane olsa yeterdi. Normal eco ve spor modu yeterliydi. Ancak sürüş modu seçilince ön gösterge, tablet ekran vites altı ve dört kapının içlerinin renginin değişmesini beğendim. Hayalet gösterge gayet güzel. Bir de head up display dedikleri direksiyon önünde çıkan ve bir takım sürüş bilgileri içeren bir ekran daha varmış. Araç çalışmadığı için görmedim. Yani gösterge anlamında malzeme bol. Arka diz mesafesi 301 kadar yok,ancak yanal genişlik çok iyi. Aracın her yeri yumuşak plastik yumuş yumuş beğendim. Koltuklar fluence gibi ne iyi ne kötü. Direksiyon üzeri dolu dolu ama ses sistemi kontrol tuşları nedense direksiyonun altında 301 de olduğu gibi. El freni elektronik bamya kadar, astrada da böyle idi. Ön iki koltuk arasındaki bölüm güzel olmuş karışık çukur girintili çıkıntılı değil güzel bir boşluk var. Torpido ve dört kapıdaki eşya gözleri iyi olmuş yeterli eşya gözü var. Ön koltuklar arasında sürgülü bir bardaklik ve vitesin önünde de büyük telefon koyacak kadar yer vardı. Iki usb girişi aux ve 12 volt çakmaklık vitesin önündeki boşluğun arkasında dikey olarak dip dibe idi.
Ben ön panelde bol miktarda düğme olmasını daha çok seviyorum, bu anlamda astra J tam bana göre idi.
Dolu dolu alayım dediğinde 100 bini geçen bir fiyatı oluyor. Opsiyonsuz sadece icon donanım olarak almak ve 90 bin vermek yerine sunroof,18 inç jantlar (gerçekten jantlar çok güzel duruyordu), kontrol ve sürüş paketleri ile 105 bin vermek daha mantıklı. Ha o para eder mi benim paramla etmez ama adamlar yapmış ve bu parayı istiyor, işinize gelirse diyor.
Arabayı beğendim ne yalan söyleyeyim [https://mobile]
Bizzat çektiğim fotoğrafları paylaşmak istiyorum.
[attachment=442]
Özellikle donanım ve teknolojik oyuncaklari nedeniyle Astra sedana ciddi rakip olabilecek bir araç.
SM-G530F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi