yeni opel roadstar

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan LND
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

LND

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Eki 2006
Mesajlar
8,672
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
opelgtsar3052800ju3.jpg




Opel’in roadster’ı hazır
Opel, 264 HP gücündeki roadster GT’yi tanıttı.

Opel, Speedster’ın üretimi durduktan sonra birkaç yıllığına keyif otomobili olarak tanımlanabilecek roadster dünyasından uzakta kalmıştı. Şimdiyse 2.0 litrelik 264 HP gücündeki GT ile eğlence dünyasına geri dönüyor.

Ortak platform kullanımının güzel bir örneği olan GT’nin, General Motors’un diğer bir markası olan Saturn’de “Sky Redline” adı verilen bir kardeşi bulunuyor. Soyu 1968-1973 yılları arasında üretilen ilk Opel GT’ye giden modern GT, tasarım olarak tipik bir roadster. Yani uzun motor kaputuna ve kısa bagaj bölümüne sahip. Bununla birlikte keskin ve gergin hatlar otomobile daha güçlü ifade kazandırmış. Uzun motor kaputunda havalandırma yarıkları bulunan otomobilin arka tarafı koltukların arkasından alçalarak devam eden çıkıntılarla son derece sıradışı bir görünüm sunuyor. Krom çerçeveli kumadalara sahip otomobilin müzik sistemi Chevrolet modellerini hatırlatsa da gözü rahatsız eden bir durum yok. İç mekanı daha zengin göstermek için piyano boyası tarzında kaplamalar kullanılmış.

2.0 litre turbo motor

Böyle bir otomobilin başına gelebilecek en büyük talihsizlik, zayıf bir motorla yollara çıkması olur. Bunun farkında olan Opel mühendisleri GT’de, 2.0 litrelik 264 HP gücünde, direkt benzin enjeksiyonlu, turbo beslemeli bir motor kullanmışlar. Vectra’larda kullanılan 2.2 litrelik motorda yapılan düzenlemelerle ortaya çıkan bu motor, GT’yi 5.7 saniyede 0’dan 100 km/s’ye çıkartırken, maksimum 229 km/s’lik hız sağlıyor.

Ön-arka aks ağırlık dağılımı yüzde 51:49 olan GT’de, gücü yola daha az kayıpla aktarmak amacıyla kilitli diferansiyel kullanılmış. Standart donanımda bulunan ESP sistemi, tamamen devre dışı bırakıldığı gibi hafif savrulmalara izin verecek “Spor” modu da içeriyor. ESP düğmesine bir defa basıldığında çekiş kontrol sistemi devre dışı kalırken, düğmeye iki defa basıldığında ESP sistemi spor moda geçiyor. Düğmeye yaklaşık 10 saniye sürekli basıldığındaysa ESP ve çekiş kontrol sistemi tamamen devre dışı kalıyor. Mart 2007’de Avrupa’da yollarda olacak otomobilin Avrupa başlangıç fiyatının 30 bin 675 Euro olacağı belirtiliyor.

Teknik özellikler

Motor.................4 silindirli,1998 cc, turbo
Maksimum güç...........264 HP - 5300 d/d
Maksimum tork..........353 Nm – 2500/5000 d/d
Maksimum hız...........229 km/s
0-100 km/s hızlanma...5.7 sn
Boyutlar (u/g/y)......4100/1813/1274 mm
Dingil mesafesi.......2415 mm
Ağırlık...............1335 kg
Tüketim (ort):.........9.2 lt/100 km


Alıntıdır:arabam.com
 
ön panjurrr ıyyyh klasik nikelaj yaw bu arabayada bu konulurmu bee ama şekil bişiy güzell
 
Yuvarlak hatlı spor arabaları sevmiyorum!!!
Biraz sivri burunlu yere yakın bişey olsaymış süper olurdu da. Bunu sevmedim...
 
:good: :rock :alkis:
 
fena değil
 
Konu çok daha önce açılmış ve tartışılmış olduğundan başlık kilitlenmiştir.İlgili link aşagıdadır...
http://www.opelim.net/forums/showthread.php?t=4003&highlight=opel

Başlık açmadan önce lütfen konuyu forum içerisinde aratınız!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Geri
Üst