merhaba arkadaşlar ,
1.4 corsa c me kendimce bikaç motor modifiye işlemi yaptırdım ,
üst kapak taşlama
mantzel emme manifoldu
simota açık hava filtre kiti
gsi emme dereceli egzantriği
katalitik iptali , düz boru , yed performans son susturucu
bu işlemlerden sonra aracın performası baya değişti henüz bi ölçüm fırsatım olmadı
kaç hp aldıımıza dair
ancak şöyle bi durum söz konusu bu işlemleri yaptıktan snra bir süre kullandım araç hararet sorunu yapmaya başladı , üst kapak contası oturma yaptı , neyse bu sorunu hallettik , sonrada yağ kaçırmaya başladı , yağıda kartter le şanzıman arasından kaçırıyordu sanzıman inmek zorunda kaldı , karterimiz de motor a silikonize bi malzemeyle bağlıymış ve o malzemenin çürümesi sayesinde deforme olmuş , sanzıman inince debriyaj la baskı balata da değişti , şimdi sorunsuz yürüyo çok şükür
ancak alt devirler çok boğuk devir 3.500 4.000 den sonra açılıyo ,
bu alt devirleri sıkıştırmak için düz boru yerine ortada da sustrucu olması grktğini duydum onu yaptırıcam , birde gaz tepkisini arttıran elektronik bi devreden bahsetti bi arkadaş, bu devrenin işlevi nedir , nerde bulunur , işlevselliği nedir ?
şimdi sıra chip uygulamasında bu konuda deneyimi olan varmı ? izmirde bu işi yapıcak kim var ?
arkadaşlar bilgi ve deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim
1.4 corsa c me kendimce bikaç motor modifiye işlemi yaptırdım ,
üst kapak taşlama
mantzel emme manifoldu
simota açık hava filtre kiti
gsi emme dereceli egzantriği
katalitik iptali , düz boru , yed performans son susturucu
bu işlemlerden sonra aracın performası baya değişti henüz bi ölçüm fırsatım olmadı
kaç hp aldıımıza dair
ancak şöyle bi durum söz konusu bu işlemleri yaptıktan snra bir süre kullandım araç hararet sorunu yapmaya başladı , üst kapak contası oturma yaptı , neyse bu sorunu hallettik , sonrada yağ kaçırmaya başladı , yağıda kartter le şanzıman arasından kaçırıyordu sanzıman inmek zorunda kaldı , karterimiz de motor a silikonize bi malzemeyle bağlıymış ve o malzemenin çürümesi sayesinde deforme olmuş , sanzıman inince debriyaj la baskı balata da değişti , şimdi sorunsuz yürüyo çok şükür
ancak alt devirler çok boğuk devir 3.500 4.000 den sonra açılıyo ,
bu alt devirleri sıkıştırmak için düz boru yerine ortada da sustrucu olması grktğini duydum onu yaptırıcam , birde gaz tepkisini arttıran elektronik bi devreden bahsetti bi arkadaş, bu devrenin işlevi nedir , nerde bulunur , işlevselliği nedir ?
şimdi sıra chip uygulamasında bu konuda deneyimi olan varmı ? izmirde bu işi yapıcak kim var ?
arkadaşlar bilgi ve deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim