1.3 CDTI 1800-2100 Devirde Motor Araç Kabinini Titretiyor

ilyasertekin

Kayıtlı Kullanıcı
Katılım
15 Nis 2024
Mesajlar
7
Tepki puanı
1
Puanları
1
Herkese iyi forumlar arkadaşlar.
Aracımda bu titremeyle alakalı birden fazla sorunum var. Birincisi dediğim gibi araba devirlenirken titreme yaşatıyor. Ama bu titreme böyle kapılarda ön konsolda net bi şekilde hissediliyor. Sorun şöyle başladı. Aracı yeni aldım diye triger, yağ pompası, devirdaim pompası gibi hayati parçaları değiştirdikten sonra başladı. Öncesinde yani parçaların değişimi öncesinde araçta ses bile yoktu şimdi rölantide bide sanki motor yan koltuğumda çalışıyor o kadar gürültü geliyor. Başına gelmiş olan sorunu çözebilmiş olan var mı ? Lütfen cevapsız bırakmayın.
 
İki ihtimal aklıma geliyor birincisi sente atlatma olayı olabilir diğer bir konuysa motor kulağı dediğimiz bağlantı parçasında sorun olabilir.
 
Herkese iyi forumlar arkadaşlar.
Aracımda bu titremeyle alakalı birden fazla sorunum var. Birincisi dediğim gibi araba devirlenirken titreme yaşatıyor. Ama bu titreme böyle kapılarda ön konsolda net bi şekilde hissediliyor. Sorun şöyle başladı. Aracı yeni aldım diye triger, yağ pompası, devirdaim pompası gibi hayati parçaları değiştirdikten sonra başladı. Öncesinde yani parçaların değişimi öncesinde araçta ses bile yoktu şimdi rölantide bide sanki motor yan koltuğumda çalışıyor o kadar gürültü geliyor. Başına gelmiş olan sorunu çözebilmiş olan var mı ? Lütfen cevapsız bırakmayın.
Muhtemelen motor kulaklarınızdan 1 ya da 1 den fazlası koptu ya da işlevini kaybetti, dolayısıyla motor dengeli çalışamıyor.
En kısa sürede servise göstermenizi öneririm, bu şekilde kullanmaya devam ederek aracınızın diğer parçalarına zarar verebilirsiniz.
 
Muhtemelen motor kulaklarınızdan 1 ya da 1 den fazlası koptu ya da işlevini kaybetti, dolayısıyla motor dengeli çalışamıyor.
En kısa sürede servise göstermenizi öneririm, bu şekilde kullanmaya devam ederek aracınızın diğer parçalarına zarar verebilirsiniz.
Motor kulaklarını orijinal bi şekilde nereden temin edebilirim. Sanayide genellikle hatta hep yan sanayi orijinale yakın diye kötü ürünler satılıyor, eski haline hasret bırakıyor.
 
İki ihtimal aklıma geliyor birincisi sente atlatma olayı olabilir diğer bir konuysa motor kulağı dediğimiz bağlantı parçasında sorun olabilir.
Sente atlamış olsa çalışmasında da bi problem olur diye düşünüyorum. Ama saat gibi çok şükür.
 
vitese geçmede sorun yaşıyor musunuz zor geçme gibi. eğer zor geçiyorsa yani diyelim 2 den 3 e atınca takılır gibi oluyorsa ve sonra 3 e geçiyorsa motor kulağı olduğu kesinleşir.
 
vitese geçmede sorun yaşıyor musunuz zor geçme gibi. eğer zor geçiyorsa yani diyelim 2 den 3 e atınca takılır gibi oluyorsa ve sonra 3 e geçiyorsa motor kulağı olduğu kesinleşir.
Hayır vites geçişlerinde hiçbir problem yok ama şöyle bi sıkıntı var, 2 den 3 e vites atarken debriyajdan ayağımı ne kadar yavaş çekersem çekeyim gaza basınca tak diye vurup öyle oturuyor kulaklara. Baskı da yeni bu arada.
 
baskı değişirken volant değişimi de yapıldı mı? Volant vuruyor olabilir mi? forumda daha önce böye bir konu olmultu ve sonuç volanttan çıkmıştı arkadaşın.
 
baskı değişirken volant değişimi de yapıldı mı? Volant vuruyor olabilir mi? forumda daha önce böye bir konu olmultu ve sonuç volanttan çıkmıştı arkadaşın.
Evet volant değişimi de yaptım. LUK marka kullandım hepsini.
 
Geri
Üst Alt