yukarıdan aşağı zevkle seyrederken iç mekanı görmemle resimlere bakmayı bıraktım.dışı seni içi beni yakar sözü nü bir kez daha idrak ettim.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
aramiza hosgeldiniz forumumuzda bi laf vardir lastiginize tas deymeyinn bizim araclarin koku boyle saglam v6lara dayaniyorsa kimse elimize su dokemezz masallah allah nazardan kazadan beladan korusun bulusmalarda sesini duymak isteriz
Çok güzel araba Tam bir klasik güle güle , kazasız belasız kullanmanız dileği ile...
Simdi oncelikle masallah diyim, Allah kaza bela vermesin. Bide bu araci sahibindende bi cok kez gormustum sanirim. Neyse konuya donucek olursak, arabada baya bi emek ve harcanan para oldugu belli! Lakin gozume batanlar sunlar, ic doseme renk secimi (sanirim eskiden disindada yesiller falan vardi) gozume batmadi bildigin oydu koltuk fitilleri falan tamamen alman tasarimina aykiri alakasiz, on camurluklarin yanina difuzor gibi bi seyler takmisin, tamamen goruntu kirliligi, heleki traktor romorklarina takilan su stoplari bence derhal halledip orjinaline cevirmelisin, emin olki çok ama çok daha şık durucagina emin ol sakin parca yok deme her turlu yardimci olurum ayrica tamamen orjinale sadik kalmak isteyipte mustang janti takmayi dusunemkte cok tezat! Orj, commodore jantlari mevcut arastirirsan cok daha uygun fiyata bulursun kanimca! Eklemeden edemicem, duz 6 silindir cift karburatorlu canavar gibi commodore motorun varken v6 swaplaman cok fena yazik olmus bence! Neyse kazasiz belasiz bin derim parca konusunda skintin olursa yonlendirebilirim parcacilarima boyle nadide arabalara bu sekil stoplarla falan yazik etmeyelim gozunu sevim ilk isin su stoplari orjinale cevirmek olsun