- Katılım
- 18 Şub 2007
- Mesajlar
- 17
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 48
Herkese iyi aksamlar. 1,3 cdti easytronic aracim var 2011 yilindan beri kullaniyorum. Sifir almistim. Su an 164.000kmde. 2019 yazina kadar en ufak bir sorun yasamadim. Ancak temmuz ayinda sinop gerze ile boyabat arasinda once butun gosterge isiklarinin yanmasi sonra isiklarin sonmesi direksiyonun agirlasmasi ve vites artmamasi sorunlariyla yolda kaldim.sarj dinomosu (alternator) arizasi yuzunden yolda kalmisim.. Oradaki elektrikci dinamonun yatagini degistirmek suretiyle tamir yapip bizi yola cikardi. Orada bir aracin voltaj degerlerini iyice anlatti. Normal bir akunun voltajinin 12.6 civari olmasi gerektigi, arac calistiktan sonra bunun 14,5 lere kadar cikacagini; klima, farlar, cd calar, vb benzeri elektrik ceken unitelerin acilmasiyla birlikte 13,5 altina dusmemesi gerektigini ogrendim.
SOruna gelirsek sarj dinomosu degisti
Aku yenilendi
Baglanti kablolari mevcutlarla by pass yapildi.
TUM BUNLARA RAGMEN ARACİN ROLANTİDE VOLTAJİ 11 İN ALTİNA DUSUYOR. HATTA SOGUK SABAHLARDA CALİSMADAN GİZLİ GOSTERGEDEN BAKİNCA 9 LARİ GORDUM. BUGUN ARACİN FARİ OTOMATİKTE KALMİS CALİSMADİ...BİLEN BİR ARKADAS ALLAH RİZASİ İCİN YARDİM ETSİN...
SOruna gelirsek sarj dinomosu degisti
Aku yenilendi
Baglanti kablolari mevcutlarla by pass yapildi.
TUM BUNLARA RAGMEN ARACİN ROLANTİDE VOLTAJİ 11 İN ALTİNA DUSUYOR. HATTA SOGUK SABAHLARDA CALİSMADAN GİZLİ GOSTERGEDEN BAKİNCA 9 LARİ GORDUM. BUGUN ARACİN FARİ OTOMATİKTE KALMİS CALİSMADİ...BİLEN BİR ARKADAS ALLAH RİZASİ İCİN YARDİM ETSİN...