1000 ile 1500 devir arasi

carl

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Ara 2014
Mesajlar
31
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
merabe.ben genelde dusuk devir kullaniyorum.araci kaldiriyoken genelde gaza basmam.750 devirde kendi kalkiyo.ben sonra 1500 devire gelince kendim ikinci vitese geliyom.sonra gene 1500e gelince ben ucuncu vitese geciyom.sonra gene ayni yapip dorduncu vitese geliyom.sonra gene 1500e gelip bese geciyom.bu arada 50-60 km hiza geliyom.bunun zararı varmi.ben boyle yaparken motorun sesi cok kalin cikiyo.ve birazcik titiriyo.ama 1500den sonra seside normale donuyo.ve artik titiremiyo.
 

Flea_

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
3,982
Tepki puanı
1
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
hello CJ, düşük devirde kalkış yapmak baskı balatayı(clutch) mahveder. Motoru bu kadar zorlamadan 1800 devirde kalkış yapıp 2500 devirde bir üst vitese geçersen motorun sağlığıyla oynamazsın.
 

delikanlim9294

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
3 Ağu 2014
Mesajlar
131
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
hello CJ, düşük devirde kalkış yapmak baskı balatayı(clutch) mahveder. Motoru bu kadar zorlamadan 1800 devirde kalkış yapıp 2500 devirde bir üst vitese geçersen motorun sağlığıyla oynamazsın.

aynen,hemde motoru sağır alıştırmamak gerek.dizel olsa o kadar önemli değil ama benzinli ve atmosferik motora düşük devir iyi değil
 

06Berkay

Yönetici
Başkan
06-Ankara
Katılım
18 Şub 2014
Mesajlar
1,906
Tepki puanı
1,024
Puanları
113
Siteyi ziyaret et
1500 devir vites değistirmek icin cok dusuk bence. 2500-2750 devirde vites yukseltmeniz daha doğru olacaktır.. Kalkışlardada baskı balatanın omrunu uzatmak için en azından 1350 devir gibi kalkış yapmanız daha doğru olacaktır..

2014 Opel Astra Classic III Essentia Konfor Paketli 1.6 (Hakim Gri- Karbon Siyah)-2014 Opel Corsa D2 Essentia 1.3 CDTI (Nehir Gri)..
 

carl

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Ara 2014
Mesajlar
31
Tepki puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
tesekkur herkese.ben kitapta oyle okudum.ama motorun sesi cok kotuydu az devirde.anladim ben.cok devirde yakit artiyo ama motor onemli.saglikli olsun motor.herekese saolun
 

mornoth

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Ara 2014
Mesajlar
35
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar bir soruda ben sorayım. 2004 Corsa 1.3 dizel aracım var. iş ile ev arası gidip gelirken kullanıyorum çoğunlukla. Sormak istediğim gittiğim yolsa hız sınırı 70 km ve bu hıza uyarak gidiyorum. Bu hızı 4. viteste gidersem 2000 devir civarı, 5. viteste gidersem 1600 devir civarı seyrediyor. Aracın dizel olmasını dikkate alarak o hızda hangi vitesle gitmek daha sağlıklı olur? Teşekkürler
 

06corsa

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
30 Eki 2014
Mesajlar
1,202
Tepki puanı
1
Puanları
0
Yaş
41
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar bir soruda ben sorayım. 2004 Corsa 1.3 dizel aracım var. iş ile ev arası gidip gelirken kullanıyorum çoğunlukla. Sormak istediğim gittiğim yolsa hız sınırı 70 km ve bu hıza uyarak gidiyorum. Bu hızı 4. viteste gidersem 2000 devir civarı, 5. viteste gidersem 1600 devir civarı seyrediyor. Aracın dizel olmasını dikkate alarak o hızda hangi vitesle gitmek daha sağlıklı olur? Teşekkürler

Dizel araçlarda düşük devir kullanma öneriyorlar.Yol bilgisayarlari da ( kango da gördüm) mümkün olduğunca vites yükseltmesini söylüyor du 70 km 5. Vites gibi .. Fakat siz genede 4.vites 2000 altina düşmeyin derim..Tabi dizel arac kullanan arkadaşlar daha iyi bilir
 

mustaferbil

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
897
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
dpf olan araçlarda düşük devir sıkıntılı. dpf çok çabuk doluyor. mümkün oldukça normal devirlerde seyir edilmeli.
 

mustaferbil

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
897
Tepki puanı
0
Puanları
0
Yaş
32
Siteyi ziyaret et
Dizel partikül filtresi... partikül/ kurum biriktirip imha ediyo. Sistem bana biraz sacma geliyo ama emisyon değerlerini yakalamak icin kullanıldığı söyleniyo.
 
Üst