Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Engine, location Front, transverse, 7 50'; forward inclined Cooling system Liquid, sealed circuit Cylinders, number 4 Bore (mm) 79 Stroke (mm) 81.5 Displacement (cc) 1598 Compression ratio 10.8 : 1 Engine, type In line; 5 main bearings Cylinder block/ head material Cast iron / aluminium Camshaft(s), location 2 overhead (DOHC), driven by toothed belt Valve train Bucket tappets Valve, arrangement v; 4 per cylinder; variable valve timing Valve, adjustment Mechanical Fuel system Sequential multi point fuel injection Ignition system Electronic ignition map (EST) + Knock Sensor Fuel pump Electric, in tank Emission control system Cat. conv. with 2 oxygen sensors Output (kW/hp CEE at 1/min) 85 / 115 at 6000 Specific power (kW/l; hp/l) 53.2; 72.3 Max. torque (Nm at 1/min) 155 at 4000 Specific torque (Nm/litre) 97 Mean effective pressure at max. power/ max. torque (Nm/litre) 1064 / 1219 Average piston speed (m/s) 16.3 Engine oil, capacity (l) 4.5 Cooling capacity (l) 6.9 Battery 12V, capacity (Ah) 44 Alternator 14.2V, capacity (W) tba Max. service interval 20,000 miles or 1 year Emission compliance Euro 4
105hp arabana chip takınca 10hp yükseldiğinde çok fark eder amabu da yabana atılmamalı bence..zaten artık twinport üretilmiyo 2008lerde
hepsı ecotec yeni nesil
arkadaşlar twinport motorlarda ecotec'dir.ama tabiki 115 hp.daha iyi olur.şuda bir gerçek 115 hp bile bence artık az adamlar 125-130 hp lerde takılıyorlar opel 105-115 hp'lerde.