1500tl harcadım 15tl ye çözdüm

tayfunozkan

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
21 Mar 2010
Mesajlar
512
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
55
1998 model tek nokta aracım (corsa 8v) özellikle havalar ısımaya başladığında 3, 4 saat park edip hareket ettiğim ilk 5 dk içersinde 2. viteste gaz yemiyor yığılıyor ve kesiklik yapıyordu. ısı müşiri, egr valfi,oksijen sensörü, yağ değişimi, benzini başka istasyondan alma, karbon clean, baskı balata, fren diskleri, triger kayışı, boğaz kelebeği sensörü, throttle body, egzost (komple), buji kablosu, ateşleme bobini ve aklıma şu an gelmeyen ve yetkili/özel servislerin tavsiyeleri üzerine her şeyi değiştirdim. Orjinallerini kullandım 2 milyara yakın masraf yaptım. problem bir türlü çözülmedi. Daha sonra bir rus sitesinden aracım için, doğanların enj. modellerinde kullanılan champion buji (tek tırnak RC7cc) nin de kullanılabileceğini öğrendim. yetkili ve yetkisiz servislerin ısrarla olmaz demelerine rağmen 4 tanesini 15tl ye alarak aracıma kendim taktım. 3 gündür deniyorum inanamıyorum ama araç serileşti kesiklik problemi kayboldu. Sizlerle paylaşmak istedim. saygılar. yorum yaparsanızda sevinirim.
 
Oncelikle gecmis olsun, soylediklerinize sasirdim ayrica :(
 
maşallah değişmeyen bişey kalmamış. yenilenmiş arabanız. 15 tl yerine 1500tl vermişsiniz 100 katı eder. ne demeli bizim servislere bilmem ki.
 
Son düzenleme:
Geçmiş olsun öncelikle. İlginç bir olay.Paylaşım için teşekkürler.
 
ilk önce geçmiş olsun ama..cidden ilnginç:)
 
buji değişince illaki farkeder.o markanın ya da ucuz olmasının bir espirisi olduğunu düşünmüyorum.umarım bujiler biraz eskiyince sorun yeniden peydah olmaz.geçmiş olsun...
 
ben de 1 buji için yaklaşık 1 ay sürünmüştüm sanayide:mad:
 
1998 model tek nokta aracım (corsa 8v) özellikle havalar ısımaya başladığında 3, 4 saat park edip hareket ettiğim ilk 5 dk içersinde 2. viteste gaz yemiyor yığılıyor ve kesiklik yapıyordu. ısı müşiri, egr valfi,oksijen sensörü, yağ değişimi, benzini başka istasyondan alma, karbon clean, baskı balata, fren diskleri, triger kayışı, boğaz kelebeği sensörü, throttle body, egzost (komple), buji kablosu, ateşleme bobini ve aklıma şu an gelmeyen ve yetkili/özel servislerin tavsiyeleri üzerine her şeyi değiştirdim. Orjinallerini kullandım 2 milyara yakın masraf yaptım. problem bir türlü çözülmedi. Daha sonra bir rus sitesinden aracım için, doğanların enj. modellerinde kullanılan champion buji (tek tırnak RC7cc) nin de kullanılabileceğini öğrendim. yetkili ve yetkisiz servislerin ısrarla olmaz demelerine rağmen 4 tanesini 15tl ye alarak aracıma kendim taktım. 3 gündür deniyorum inanamıyorum ama araç serileşti kesiklik problemi kayboldu. Sizlerle paylaşmak istedim. saygılar. yorum yaparsanızda sevinirim.
öncelikle geçmiş olsun.bahsettiğiniz arızayı çözmek için bazı işlemler doğru yapılmış ama bazıları mesala fren diskleri ve balatalar sizin arızanızla uzaktan yakından ilgisi yok.ilginç ustalar var bu memlekette
 
Geçmiş olsun.Bende kendime kızardım takıntılıyım diye.Senin de benden farkın yokmuş sayın abim
 
benim bildiğim tek şey var kesinlikle bir ustanın dediğiyle işlem yapmayacaksınız iki üç ayrı ustanın görüşünü alacaksınız.
özel bir servise yıllık bakım yapılırsen usta tekerleri yukarıya doğru kaldırmak istedi teker 3-5 cm esnedi ve sıkı durun bu esnemenin olmaması gerektiğini ve tamiri için 450 lira gerektiğini söyledi. ordan çıkıp tanıdık bir ustaya gittim o usta ise bu esnemenin her araçta olduğunu ve hiç bir masraf yapmamamı söyledi ben ogün bu gün bu şekilde kullanıyorum hiç bir problem yaşamadım herhangi bir ses de duymuyorum...

bu kadar masraf yapmışsınız umarım bundan sonra problemsiz aracı kullanırsınız
 
Son düzenleme:
Geri
Üst