1500tl harcadım 15tl ye çözdüm

valla kime inanacağımızı şaşırdık arabadan anlamayınca ustalar ne derse inanmak zorunda kalıyoz aslında dediğiniz gibi tek bir ustaya güvenmemek lazım 5 ustada aynı arızadır derse yaptırmak lazım:)
 
çoğuda şikayetiniz ile ilgisi olmayan bu kadar şeyi hep ustalar değiştirdi ise ben hiç bir yorum yapmıyorum. sadece ustayım diye bir sürü soytarı kol geziyor memlekette diyorum.
 
İyi de ustanın her dediği de yapılmaz ki biraz uyanık olmak lazım.

Ayrıca tek başına buji bunu yapması da biraz mantıksız.
Şahsi kanaatim ateşleme parçalarının değişmesi ile giderilecek sorun için aracı komple bakıma sokmuşsunuz:D.
Bujiler de değiştirilecekmiş ve onu da yapınca düzelmiş araç.
 
1500 lira harcamanın içinde bujileri değişmek kimsenin aklına gelmedimi :D :D :D
benim ilk başlıycağım yer ateşleme sistemi olurdu şahsen o da en kolay bakılcak olan bujiden başlar
 
ilk buji değişti zaten orjinal GM ve BOSCH buji takılmıştı ÇİFT tırnak olarak benim anlatmak istediğim bujinin marka değişikliği ve tek tırnak olması. buji nomajı GM ve BOSCH ta 2.6 Kohm iken championda 22.6 KOHM. bu fark etti. Bosch ve Gm in tek tırnaklarıda denendi ncak problem devam etti.
 
sabrınıza ve çabanıza hayran kaldım. Tebrikler! yılmamış araştırmış ve sonunda çözmüşsünüz...
 
kardeşim geçmiş olsun öncelikle..sorunun parça değişimi değilde böyle ustalık gerektiren bişey oldumu halin harap.ya kendin çözecen yada Allah a dua edecen ki sana bi USTA göstersin..bak sen kendin çözmüşsün.öyle bi durum oldumu benim önce arabayı sonra da bana o kadar masraf ettiripte çözüm sağlayamayan USTA BOZUNTULARINI çekiçleyesim geliyo valla..Sen sabırlı bi arkadaşmışsın bak sabrın sonu selamet olmuş..iyi günlerde kullan..
 
araban için en az 2 ustaya, sağlığın için en az 3 doktora danışcaksın bu memlekette, yoksa paranla rezil olursun.
 
Peki bu bujiler vectra b için de uygun mudur?
 
Geri
Üst