2.00 dizel otomatik İnsignia sorun

saglamCELAL

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
1 Nis 2020
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Aracım 2011 2.00 dizel insignia otomatik vites
İyi günler arkadaşlar bir sorunum var ve bulunduğum yerde hep soyucu ustalar var
Öncelikle aracım rölantide ibrede hafif hareketlenme var 2 gündür ilk calistirdigimda marş basıyor ama almıyor çalışmıyor 2inci 3uncu Marşta çalışıyor birde çok geç çalışıyor titreme yapıyor öncelikle neye baktırmam lazım rica etsem anlayan arkadaşlar bir öneride bulunabilirmi?
 
krank devir sensörün den araba geç çalışır devir sabit durmaz yukarı aşağı sürekli oynar bazen hiç çalışmayabilir motor sıcak iken bir iki marşta alır ama soğuk iken 4 5 belki daha uzun sürede mars alır
arızan krank sensoru olabilir belirli devirleri geçmiyor sa eksantrikte map arızasında ise araba çalışır ama vuruntulu çalışır hissedersin vuruntulu çalıştığını map,maf sensörlerine söküp temizletmeni ve sonrasında krank sensörünü değiştirmemi tavsiye ederim
 
krank devir sensörün den araba geç çalışır devir sabit durmaz yukarı aşağı sürekli oynar bazen hiç çalışmayabilir motor sıcak iken bir iki marşta alır ama soğuk iken 4 5 belki daha uzun sürede mars alır
arızan krank sensoru olabilir belirli devirleri geçmiyor sa eksantrikte map arızasında ise araba çalışır ama vuruntulu çalışır hissedersin vuruntulu çalıştığını map,maf sensörlerine söküp temizletmeni ve sonrasında krank sensörünü değiştirmemi tavsiye ederim
Çok teşekkür ederim bi kaç kişi daha map ve maç sensörünü temizletmemi önerdi peki bu sorun motorda her hangi bir ses çıkarırmi çok belirgin derecede özellikle aracın içindeyken vov vov diye bir ses geliyor sanki tıkanmış dönmekte zorlanan bir seye sürten bir ses var
 
Çok teşekkür ederim bi kaç kişi daha map ve maç sensörünü temizletmemi önerdi peki bu sorun motorda her hangi bir ses çıkarırmi çok belirgin derecede özellikle aracın içindeyken vov vov diye bir ses geliyor sanki tıkanmış dönmekte zorlanan bir seye sürten bir ses var
Bugün iki ustaya gösterdim biri enjektörler sokulup temizlenecek dedi diğer usta Triger gergi bilyasi dedi ama bu sorunu yaşayan kime sorduysan map ve maf sensörünü temizlet sonra
Çok teşekkür ederim bi kaç kişi daha map ve maç sensörünü temizletmemi önerdi peki bu sorun motorda her hangi bir ses çıkarırmi çok belirgin derecede özellikle aracın içindeyken vov vov diye bir ses geliyor sanki tıkanmış dönmekte zorlanan bir seye sürten bir ses var
[/Q
 
Çok teşekkür ederim bi kaç kişi daha map ve maç sensörünü temizletmemi önerdi peki bu sorun motorda her hangi bir ses çıkarırmi çok belirgin derecede özellikle aracın içindeyken vov vov diye bir ses geliyor sanki tıkanmış dönmekte zorlanan bir seye sürten bir ses var
motor krank sensoru arızasında düzgün çalışmaz bazı farklı sesler duyabilirsiniz sensoru değiştirip map ve mafı da temizletim yanlız balata spreyi olmasın yağsız kontak spreyi yada bulabilirseniz krmart temizleme spreyleri var onu alıp temizleyin ve mafı sonrasında pamukla bastırmadan silin
 
Bugün iki ustaya gösterdim biri enjektörler sokulup temizlenecek dedi diğer usta Triger gergi bilyasi dedi ama bu sorunu yaşayan kime sorduysan map ve maf sensörünü temizlet sonra
aracın km sine göre enjektörler yada kullanmaniza göre sea yapabilir tık tık diye sabit şekilde duyarsınız yakıtı sabit temiz yerden alıyorsanız ve sıkıştırmadan kullanıyorsanız bakımları düzgünse bu ses çok ileri imlerde gelir ama volkswagen enjektör leri gibi çok ses yapmaz ornek vermem bu markanın dizeli sesli çalışır kafanızda karşılaştırın sonrasında eğer gergi arızası varsa tak tak diye bariz vurma sesi kayış kısmından duyulur yada rulman arızası varsa böyle iki demiri birbirine sürter gibi ses yapar ya gaza basarken ses çıkarır artar ses sabit durmaz yada kesilir kesilir yükselir şimdi sesi tam bilmeden net bişey diyemem olasılık sadece belkide çok saçma bir yerden çıkabilir herhangi bir sensor yerine oturmamış olabilir veyahut bir parça gevşemiş
 
Merhabalar
ilk once arabayi bilgisayara baglayin, arabada arza kodu varmi? Enjektorlerle ilgili olarak arabayi bir pompaciya goturun sonra enjektorlere geri donus testi yaptirin, enjektorler sokulmeden enjektorlerin gei donus hortumunu sokup geri donus haznesi takiliyor, geri donus testinde enjektorlerinizin saglam olup olmadigi belli olur 10 dakikalik bir test ile cozulur, enjektirlerinizde sorun yok ise, dpf ve egr temizligi yaptirin, dizellerde rolanti dalgalanmasi genelde egr den yapar. Bunlari yaptirdiktan sonra sonuclari yazarsiniz.

SM-G970F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri
Üst