ÇÖZÜLDÜ 2.5 CDX motor sarsıntılı çalışma ve rölantide düşüklük

tantun1043

Kayıtlı Kullanıcı
43-Kütahya
Katılım
3 Eki 2023
Mesajlar
6
Tepkime puanı
2
Puanları
3
merhaba arkadaşlar.
96 model 2.5 v6 cdx kullanıcısıyım. arabamda şöyle bir sıkıntım var.

bir sabah aracı çalıştırdığımda arabanın motor bölümünden patlama sesi geldi ve motordan hafif bir duman çıktı. sonrasında aracın mani foldu gevşemiş ve çekişten ve rölantiden düştü araç. mani foldu yaptırdım fakat arabanın rölantisi düzelmedi. ve aracı sanki arkadan birisi tutuyormuş gibi gitmiyor araba. tamirciye gösterdim fakat tamircinin dediği 4 ve 6 numaralı piston çalışmıyor dedi. komple motor yapmamız gerekiyor dedi. bana pek inandırıcı gelmedi. şöylede bir durum var arabayı sabah ilk çalıştırdığımda fişek gibi gidiyor ama biraz bindiğimde motor ısındığında çekişten düşüyor. yardımlarınızı bekliyorum


SORUN ÇÖZÜLDÜ ------
Sorunu çözdük gibi motorun arka tarafındaki emme manifoldu bağlantı körüklerinden 2 tanesi yarılmış oradan araba hava alıyormuş bez bantla sardım hava almasını kestim düzeldi araba ilginiz için teşekkür ederim ''excalibur06''

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
LPG sistemiyle ilgili bir sorun da olabilir, ustanın dediği gibi Pistonlarda da sorun olabilir. Motor performans testini yaptırmanız lazım o zaman ortaya çıkar bence
 
LPG sistemiyle ilgili bir sorun da olabilir, ustanın dediği gibi Pistonlarda da sorun olabilir. Motor performans testini yaptırmanız lazım o zaman ortaya çıkar bence
merhaba Okan işte beni düşündüren arabanın benzinli olması :) arabada lpg var fakar iptal edilmiş. devamlı benzinde çalışıyor
 
merhaba Okan işte beni düşündüren arabanın benzinli olması :) arabada lpg var fakar iptal edilmiş. devamlı benzinde çalışıyor
Bakın aracınız Vectra bu tarz sorunları genelde okuyoruz ve bu LPG sistemi her ne kadar kullanmasanızda zamanında motoru yormuş olabilir. 96 Model Alman tankı olsada benim şahsi fikrim Motor Performans testi, orada aracınızın maksimum gücünü görürsünüz. Ama eğer pistonlarda sorun varsa başınıza iş açabilir. O yüzden denemenizde fayda var işin ehli bir ustaya gösterin derim. Turbo varmı bu araçta ? Yoksa normal atmosferik tarz bi motor mu hiç kullanmadığım için tam olarak bilmiyorum
 
Bakın aracınız Vectra bu tarz sorunları genelde okuyoruz ve bu LPG sistemi her ne kadar kullanmasanızda zamanında motoru yormuş olabilir. 96 Model Alman tankı olsada benim şahsi fikrim Motor Performans testi, orada aracınızın maksimum gücünü görürsünüz. Ama eğer pistonlarda sorun varsa başınıza iş açabilir. O yüzden denemenizde fayda var işin ehli bir ustaya gösterin derim. Turbo varmı bu araçta ? Yoksa normal atmosferik tarz bi motor mu hiç kullanmadığım için tam olarak bilmiyorum

Bakın aracınız Vectra bu tarz sorunları genelde okuyoruz ve bu LPG sistemi her ne kadar kullanmasanızda zamanında motoru yormuş olabilir. 96 Model Alman tankı olsada benim şahsi fikrim Motor Performans testi, orada aracınızın maksimum gücünü görürsünüz. Ama eğer pistonlarda sorun varsa başınıza iş açabilir. O yüzden denemenizde fayda var işin ehli bir ustaya gösterin derim. Turbo varmı bu araçta ? Yoksa normal atmosferik tarz bi motor mu hiç kullanmadığım için tam olarak bilmiyorum
atmosferik bir motor turbo yok. ama sabahları motor soğukken hareketlendiğim zaman araba altımda çıldırıyor resmen fişek gibi gidiyor ve sabahları ve uzun süreli kullanım sırasında arabanın marş almasında en ufak bir sıkıntı yok 4-5 km gittikten sonra motor ısınınca araba çekişten düşüyor. sanki motor zorlanıyor gibi
 
BENZER BİR KONU TIKLAYINIZ

Forum genel bir arama yaptım sizin için, bazı araçlarda siboplar - manifold çatlamış olabilir anladığım kadarıyla bir gürültü olduğunu söylemiştiniz. Bunlarla ilgili olabilir ama kullanıma daha farklı bir konuda olabilir. Bence bir yerden başlayın, daha fazala başınızı ağırtma olasılığı yüksek
 
  • Beğen
Tepkiler: tantun1043
BENZER BİR KONU TIKLAYINIZ

Forum genel bir arama yaptım sizin için, bazı araçlarda siboplar - manifold çatlamış olabilir anladığım kadarıyla bir gürültü olduğunu söylemiştiniz. Bunlarla ilgili olabilir ama kullanıma daha farklı bir konuda olabilir. Bence bir yerden başlayın, daha fazala başınızı ağırtma olasılığı yüksek
ilginiz için teşkkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: OKANCAANNN
Sente atlak olabilir ustam yakın bir zaman triger bakımı yaptırdınız mı?
 
Sente atlak olabilir ustam yakın bir zaman triger bakımı yaptırdınız mı?
Sorunu çözdük gibi motorun arka tarafındaki emme manifoldu bağlantı körüklerinden 2 tanesi yarılmış oradan araba hava alıyormuş bez bantla sardım hava almasını kestim düzeldi araba ilginiz için teşekkür ederim ''excalibur06''
 
Geri
Üst