- Katılım
- 13 Ara 2011
- Mesajlar
- 200
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 16
- Yaş
- 35
2.0 dti 2.5 ile takas istiyorsa sorun ihtimali %80 daha fazladır..
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
adam haklı beyler. tabi karşı taraf güç delisi değilse..2.0 dti 2.5 ile takas istiyorsa sorun ihtimali %80 daha fazladır..
ben olsam değişmem,dizellerin ömrü benzinli motorlar kadar olmuyor ve bakımları daha masraflı oluyor, araçlar arasında fazla bir yaş farkı da yok ,hal böyleyken bence mantıksız zaten memnun olsalar neden benzinli ve yıl olarak daha düşük model bir araç istesinler,iyice düşün bence
2.0 dti 2.5 ile takas istiyorsa sorun ihtimali %80 daha fazladır..
arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkürler.. ne yazıkki v6 mı verdim dti yi aldım 2.0 dti comfort değiştirme nedenim daha çok yakıt ve hız tutkumdu.. eğer 20 li yaşlarda ve bekar olsaydım kesinlikle değiştirmezdim ancak aracı sakin kullanmadığım için yakıtada olumsuz dönüşümü olduğundan beni biraz zorladı diyebilirim.. yani sakinde 0.28 kr yakarken agresifte 0.40 kr yakıtı birde yanında aylık 60-70 tl benzin almam cabasıydı. nerden baksanız ayda 600-700 tl yakıt masrafım vardı. ama aracım cidden motor ve şanzıman olarak belkide en sorunsuz v6 lardandı en azından alan aile agrasif kullanmayacak onlar için sorun olmaz.. yeni aracı 3 gündür test ettim yakıt inanılmaz az geldi bana geldiğinde yarım 35 lt kadar motorin vardı yaklaşık 250 km yol katetdim 20 lt nin biraz üzerinde ayrıca performans olarakta tatmin edici diyebilirim.. kaportada değişen yok boya yok ancak ufak çaplı çizikler var kendim opcomla baktım arıza v.s. yok motor devir hızı ateşleme v.s. normal sadece egr de sorun vardı onuda kendim hallettim 15 dakikada.. eski eksper yaptırdığım araçların listesini bulup tek tek kontrol ettim..ayrıca daha sonra servise sokup komperasör testi kaporta v.s. bütün herşeye soktum . motor %81 çıktı.. dizel araçlar içinde büyüdüğüm içinde kullanımda sıkıntı yok dizelin dilinden iyi anlıyorum kolay kolay sorun çıkaracağını sanmam biraz motor sesi rolantide fazla ancak sürüş esnasında gayet başarılı ses konusunda..elveda v6 hoşgeldin dti..insignia alana kadar artık dti ile birlikteyim
aracın hayırlı olsun,bende 2.0 dtı kullanıyorum 1 yıldır, arkadaslar her zamankı gıbı görmeden binmede kotulemısler aracı dediğiniz gibi kontrollerini yaptırdıysanız size sorun yerine keyf verecek bir araç yakıtı gerçekten ekonomık 1.3cdtı ile aynı yakıyor ona bı chıp tunıng yaptınmı rahat 120bg olur ozaman tam makına olur
aracınla ilgili danışmak istediğin her türlü sorun için özelden mesaj atabilirsin, dipnot bunun yakıt sistemindeki arızaları tech2 degılde boschun makınasıyla daha rahat gorebiliyorsun çünkü tüm sistem bosch
hemen soylıyım tech2 cıhazıyla kızdırmanın girme derecesi yükseltiliyor ben yaptırdım artık sorun yok 20 c ye kadar devrede oluyor zaten motor hafıf ısındımı gerek kalmıyor kızdırmayateşekkürler.. uzunca bir süre sorun çıkarmaz sanırım..tek sorun kızdırma bujilerinin devresi mesela belli sıcaklığa kadar yanmıyor lamba sistem devreye girmiyor..bu sabah antalya 6 dereceydi ama kızdırmalar devreye girmedi ancak araç tek marşta çalıştı..