2 defa silindir kapağı açıldı, hala yağ yakıyor...

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan keno
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Forum ustalarından da yorum bekliyorum. cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim...
 
böyle arızalar adamın moralini cok bozuyor arabadan sogutuyor gercekten insanı
 
Hakkaten soğumaya başladım arabamdan...
 
kompresör ölctürün. kapak taslanmadiysa, 10-9.5 barin altinda degil ise vetil keceleri gibi geliyor.

bir not eklemek isterim; kapak actiran ecotec kullanici arkadaslar, yag yaksin yada yakmasin, kapak acildiginda mutlaka ventil kecelerinide degistirirlerse ileride karsilasacakalari yag yakma sorununa engel olicaklardir, ve illeki orjinal sübap keceleri kullanilmali. 3-5 kurusluk malzeme ama ileride cok can SIKIAbilir.
 
Son düzenleme:
semih'e katılıyorum. dediği teknik açıdan ve tecrübelerle sabittir. bizzat kendisi silindir kapağı açıp kapayıp başarılı olmuştur bir kullanıcı olarak. hatta ben burada kendisini fahri usta olarak ifade etmek istiyorum. teşekkürler!
 
semih'e katılıyorum. dediği teknik açıdan ve tecrübelerle sabittir. bizzat kendisi silindir kapağı açıp kapayıp başarılı olmuştur bir kullanıcı olarak. hatta ben burada kendisini fahri usta olarak ifade etmek istiyorum. teşekkürler!

yok Tamer estagfurullah, ustaligi kim kaybetti biz bulucaz. bizim ki sadece kurdun ense kalinliginin sebebinden ileri geliyor. yoksa bu meslege yillarini vermis uslatalarimiz var. onlarin yaninda bende olsa olsa cirak olur :)
 
kompresör ölctürün. kapak taslanmadiysa, 10-9.5 barin altinda ise vetil keceleri gibi geliyor.

bir not eklemek isterim; kapak actiran ecotec kullanici arkadaslar, yag yaksin yada yakmasin, kapak acildiginda mutlaka ventil kecelerinide degistirirlerse ileride karsilasacakalari yag yakma sorununa engel olicaklardir, ve illeki orjinal sübap keceleri kullanilmali. 3-5 kurusluk malzeme ama ileride cok can SIKIAbilir.

merhabalar araçta subap keçeleri değişti orjinal, üst silindir contası orjinal, ve subap gaydları (kavallar)bronz malzeme yapıldı. 2 defa açıldığında subaplar ve subap keçeleri değişti, son açılışta bunlara ek olarak bronz gayd yapıldı. cevabınız için teşekkür ederim...
 
keno geçoldu ama benimde üst kapak acıldı yağ eksiltme devam 10 40 kullanıyorum 7bin km oldu ikaz vermedi ama yine 2 çizgiye yaklaşmış. yaptırdığım yer 0 40 yağ kullandı 5 binde ikaz tabi ustaya dedik no proplem dedi önceki yağını kullanalım (10 40)keser dedi kesmedi ama ikaz vermiyor yani yağ yakması 10 40 olunca biraz zaman alıyor tabi ustanın işi bitti benim suçum deyil dedi çekildi baştada söyledim usta gerekirse komple rektefe yapalım gerek yok üst kapak kurtarır dedi. eeesıkıntı devam ne olacak usta dedik olmazsa motor rektefe diyor.haydaaaa buyur burdan yak anlıyacağın... neyse tıkandım benden bu kadar allah işi bilen iyi ustalarla karşılaştırsın
 
Benim de 7000 km bir ikaz verse hiç önemli değil, bence sizin aracınızdaki yağ yakma durumu normal.
 
Merhabalar, aracımdaki kurum nedeniyle 2 defa silindir kapağı açıldı, ilk açılışından sonra subaplar değişti, bir müddet sonra yağ yakmaya başladı, GÜNEŞ marka subap takıldı, 2. kez açıldıktan sonra subapların subap lastiklerini kestiği anlaşıldı tekrar yeni güneş subap alınarak başka bir usta tarafından açıldı, subap gaydları bron malzemeden yapıldı ancak yeniden 2500 kmde 1 litreden fazla yağ yakıyor. bunun sebebi güneş subaplarının kalitesizliği olabilir mi acaba? astra elegance twinport. cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim...

Valla arkdasım bendede 2003 elegance ecotec twinport var sanrm bu araçlarda ya normal yada cok anormal bı durum...ya dedgın gbı cok km yapmadan bı 3 cızgılık yag koyuyorum bende..daha once usta bu ecotecler bıraz yag yakar normal dedı ama bılmıorm ılk defa basıma geldı cok arabam oldu bu skntılar benıde sogutuyor ama kıyamıyorumda satmaya
 
Geri
Üst