2000 astra g cd tekleme

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan oduzguner
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

oduzguner

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Ocak 2012
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
47
Merhaba arkadaşlar ,
2000 model astra cd aracım var , iki gündür 1400 ile 2200 devir arasında sabit hızda giderken aracım tekleme yapıyor, usta egr yi daha önceden iptal etmişti, kelebek boğazını temizledi bujileri değiştirdi, bobini değiştirdi ama aracım halla tekliyor, özellikle sabit hızda iken çok hafiften gaza bastığımda tekleme yapıyor ama bu tekleme sürekli olmuyor,arcım lpg li ve tekleme benzinde ve lpg de yapıyor. Motor arza ışığı yanmıyor ve bilgisayarda hiç bir arza kodu vermiyor
 
Son düzenleme:
Yakın zamanda trige seti gibi kapsamlı bir işlem yapıldımı.
triger sente ayarındaki küçük bir hata böyle arıza vermeyen ama rahatsız eden titremeli devirlenmelere sebep olur bilginize.
birde trige sentesinden eminseniz arabanıza kompresör testi yaptırın buji yuvalarına basınç saati takılarak yapılır 4 silindirin de ayrı ayrı sıkıştırma değerleri karşılaştırılır.
ÖZELLİKLE bobin buji EGR ve boğazın temiz olduğundan eminseniz bu dediklerimi göz önünde bulundurun...
 
arabam 141000 km de 122 0000 km de tirg. seti yetkili serviste değişti , egr yi , kelebek boğazını bugün tekrar temizlettim , daha sonra egr yi devre dışı bırkatırdım biraz tekelmee çok çok azaldı ama arabamın torku azaldı tekleme çok az hissteriyor ama eskisi gibi değil çekişi :(
 
Hemşerim bende de aynı araba var. 125.000 km de lovato takdırdım. yaklaşık 2.000 km den sonra senin ki gibi arıza verdi. yani benzinde ve lpg de tekleme yapıyordu gaz az verince. ustaya gösterdik bir silindir çalışmıyor buji veya bobin gitmiş dedi. önceden araştırmıştım zaten opellerde böyle bir sıkıntı çıktığını biliyordum. hemen Bosch Lpg araçlar için üretmiş olduğu platin bujilerden istedim(oto-parca.net). takınca araba benzinde hemen düzledi hatta eskisinde iyi oldu. lakin lpg de bir türlü ayar tutmadı.lpg yi takan ustaya git gel git gel sonunda bıktı herhalde lpg için bobinde almış olduğu elektriğide kontak anahtarında aldı 45 dk uğraştı herhalde (bence bobinin bozulmasına etki ediyor). lkin lpg düzelmedi, bunun üzerine özel servise götürdüm(Ramazan usta). boğaz kelebeği temizlendi olmadı, bobini kontrol etti bobin gitmiş dedi bundan lpgde ayar tutmuyormuş. orjinal Delphi marka bobin istedim taktık lpg düzeldi ve yaklaşık 25.000 km dir sorunsuz aynı bobin ve bujileri(değişim periyodu 30.000 km ) kullanıyorum. Sana tavsiyem;
1-Platin buji .
2-Delphi Marka Bobin kullan.
3-Kontak anahtarından elektriği aldırt.
İnşallah düzelir araban.
 
geçmiş olsun Özgür, hemşerinin dediklerini bi dene bakalım,,,
 
orjinal bobin, platin buji sorunsuz kullanırsın.
bende 2001 elagance vardı 90 km hızlarda bile sallama yapıyordu, kirli lpg ve devirsiz kullanma anladığım kadarıyla yazın PO dan yakıt aldım sürekli yüksek devirlerde uzun zaman kullandım uzun yolda srounkalmadı yani uzun zamandır lpg varsa kurum yapmış olabilir hafiften.

yazdığın sorun benimkiyle aynı en temiz yakıt PO gaz piyasada bana göre gerçi nere ucuzsa oraradan kullanıyorum ya. yüksek devirdekullan bir zaman uzun yol yap hatta. iyi yakıt al bildiğin bir yerden.sorunun çözülür merak etme.
 
Geri
Üst